Beutyblogtopic XL #14

Oh God had dat niet eens gezien en twijfelde of dit in andere bloggers topic moest of beuty want lip is toch niet echt een beauty blogger meer haha, meer een Terschelling blogger :joy:

3 likes

Collageen klinkt nog als cosmetica. Daar kunnen influencers fijn reclame voor maken.

Ik denk dat de productiekosten van dat collageen in geen verhouding staan met de verkoopprijs. Collageen is een product afkomstig uit de kadaververwerkingsindustrie. Maar dat staat toch minder leuk op insta.

8 likes

Dit had ze toch een tijd terug ook op de site? Gemalen runderbotten hebben haar benen helemaal glad gemaakt! Het is helaas niet waarneembaar op de foto’s maar het is eeeeecht zo.

11 likes

Zo klinkt het heel ranzig :joy:

2 likes

Kadaver is een prachtig woord, maar de betekenis is inderdaad erg ranzig. Ik kan dat collageenpoeder ook niet los zien van dode dieren die met een grijper in zo’n vrachtwagen worden gegooid. Of van die berichten dat zo’n vrachtwagen is gekanteld. :nauseated_face:

Misschien is het wel heel circulair van die influencers, dat alles van een dier wordt gebruikt.

10 likes

Haha ja ok het is wel tegen verspilling das waar :joy: vraag me af of het ook halal/koosjer is

7 likes

Ik ga er niet vanuit

6 likes

Ik dacht dat het aan mij lag. Zie echt geen verschil tussen voor & na :see_no_evil:. Mijn huid ziet er de ene dag ook net een tikkeltje frisser uit dan de andere, ook zónder kadaverpoeder :ok_hand:

4 likes


Dit lijkt op het zoontje van de Multipla :face_vomiting:, wat een gedrocht.
En je kunt me echt niet overtuigen dat als hun een nieuwe waggie mogen uitzoeken van Opel dat ze voor dit model gaan.

48 likes

Alsof ze ook maar zo snel mogelijk wat enthousiaste termen heeft neergetikt

7 likes

Hij kost vanaf

43 likes

Ik denk dat het niet lang duurt voordat ze er zo’n ding bij hebben, onder het mom “lekker makkelijk in de stad”

7 likes

Hahaha jammer dat ie niet geel was. Die heb je volgens mij ook. In het grijs is ie echt nog kutter

Maar goed toch wel een tof speeltje als je 16 bent hè

1 like

“Te rijden door iedereen vanaf 16 jaar met een bromfietscertificaat of rijbewijs B”

Nou de lyceum/gymnasium pubers kunnen hun phat four’s en van moof’s lekker vervangen dus.

10 likes

Dit is echt de meest ongeloofwaardige spon ever

18 likes

Ik vond het ook opvallend dat ze het een “vrijblijvend pers event” noemde (weet de precieze verwoording niet meer, maar zoiets)

7 likes

Bestaan er dan verplichte persevenementen :thinking:

Het ligt waarschijnlijk aan de invalshoek, maar het ziet er vrij leeg uit.

10 likes

Het lijkt net alsof de achterkant aan de voorkant zit

30 likes

Wat een achterlijk ding, lijkt wel zo’n autootje waar een winkelwagen aan vast zit

25 likes

Leerlingen van het Vossius Gymnasium worden zeker grootafnemers hiervan.

8 likes