Beutyblogtopic XL #14

Haha ja maar dat is een andere discussie, waar ik niets over zei in mijn bericht.

5 likes

Je komt er als trophy wife alleen niet mee weg als je je vet ACHTER IN HET AARDBEIENVELT!! skreeuwt.

12 likes

Ik vind het interessant dat jullie zeggen veel geld is niet perse alleen maar iets bereikt. Ik doe het super goed in mijn baan, icm moederschap vind ik zelf maar mijn ouders hebben het altijd over broer die veel verdiend als in bereikt. Thanks voor de reminder guys want ik heb ook gewoon iets bereikt

45 likes

Vanaf vandaag ga ik de eigenaar van elke dure auto associëren als een persoon die niets bij draagt aan de maatschappij. :sob::sob:

9 likes

Dan draai je het om. Dat is niet wetenschappelijk. Dus in die zin hoef je niet te huilen.

4 likes

Over auto’s gesproken: Opel die voor 24u allemaal Nederlandse influencers laat vliegen naar Malaga om een elektrische auto aan te prijzen. Ik ga daar toch zo slecht op. Zie vlog van Jamie li, die zelf allang geen Opel meer heeft maar ook zo’n halve tractor.

22 likes

Haha. Thanks voor de verduidelijking

5 likes

Ja natuurlijk, maar dat is niet wat ze zegt en het gaat helemaal niet om die auto.
Haar bericht impliceert dat ze het gemaakt heeft OMDAT ze een auto van anderhalve ton kan kopen.

Weet je wanneer je het ook gemaakt hebt? Als je 200 euro kan missen om een tweedehands omafiets te kopen terwijl je met een minimumloon jezelf en je kat in leven houdt.

Ben het echt vreselijk zo kots beu dat je het pas “gemaakt” hebt, dat je pas een succesvol mens bent, als je rijk bent.

42 likes

Deze post over die auto was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ik ben echt helemaal klaar met Mascha en heb haar zojuist overal ontvolgd.

11 likes

Nou meid wat goed! Nu heb jij OOK je doel bereikt.

13 likes

Vergeet niet dat dat is wat sociale media ons doet geloven. Is het écht ook zo in het normale leven? Binnen jouw sociale kringen? Laat je niet gek maken!
En je hebt absoluut gelijk. Je bent al succesvol als je jezelf en je kat in leven houdt in deze wereld

6 likes

Ik vraag me vooral af of ze Jeep gebeld hebben voor een spondeal en hebben ze dat afgewezen of hebben de foefs echt zelf bedacht dat ze 1,5 ton uit wilden geven.

7 likes

Nouja als je een jeep wil en je bent influencer ben je ook gek als je niet eerst probeert of daar een dealtje uit te halen is. Zo’n schandaal zou ik dat niet vinden

7 likes

Echt heel irritant!!! Je besteed 0 minuten aan je uiterlijk waarom zou dyson jou een airwrap moeten sturen

47 likes

Ik ben echt te lui om dit soort dingen te photoshoppen maar ik zie nu echt zo’n pak wraps voor me met daarop het Dyson logo.

5 likes

Die Shark had ze al als reactie gekregen haha.

2 likes

Dan snap je nu waarom ze zo haar best doet om het gratis te krijgen, zodat ze het straks kan verpatsen, omdat ze het niet gebruikt…

3 likes

Hahaha ja hij is echt rete duur. Toch als die stuk gaat koop ik hem opnieuw😂

6 likes

Zelfs toen je ging trouwen had je een knotje

62 likes

Ohhh AM please stop het wordt nu echt gênant

8 likes