Beutyblogtopic XL #14

Amen!!!

3 likes

Geen tijd om te douchen maar wel om te airwrappen.

5 likes

Sorry maar ik lees toch elke x air frep. Freptastik.

27 likes

Heeeeeeeey franske hier. Lekker frep, lekker tastic

38 likes

Is oew hoar na vijf minuten weer stèèl? Nie onze schuld.

37 likes

Staat oew ok altij te kutten met oe hoaren? Nu nie mir! Is gewoon goei handel!

34 likes

ik heb schijnbaar een wraptastic :cry: nooit geweten, tot mn vriend dat ding zag en de hele commercial ging opdreunen

14 likes

Lekker wrap, lekker tastic.

6 likes

Hedde gij nie genoeg an 1 frep?! Dan motte nouw belle krijgter 1 bai!

13 likes

Die airwrap is wel echt de marketingwinnaar van het decennium. Allemaal influencers die gratis reclame maken en hem uiteindelijk nog zelf kopen ook.

16 likes

Dat is wel echt de betere Frans dan mijn huidige profielfoto. Ik ga m aanpassen.

13 likes

En als je een echte fröbelaar bent gebruik je geen crikut!

13 likes

Nee, ik ben niet bekend genoeg met die vlogs om iets ervan te onthouden. Ik vind het ook een egoïstische vraag. Alsof je verwacht dat ik dusdanig zoveel interesse in jou heb dat ik terugdenk aan jouw vlogs.

Maar ik ben chagrijnig vandaag dus het kan ook zijn dat ik mij nodeloos erger.

17 likes

De turbo cappuccino 100%

36 likes

Er gaat bij mij geen belletje rinkelen. Ik weet alleen dat het aardbeien plukken hier berucht is

25 likes

Hahah echt niet?
En vloggen is toch ook gewoon een tikkeltje narcistisch? :stuck_out_tongue:

Ik kijk de vlogs nooit meer, maar moet nog geregeld aan haar denken toen ze alles in een mouse wilde maken of alle afrowinkels af ging of doodshoofdjes verafschuwde of juist heel blij was met dat kapsel toen op haar verjaardag dat te tuttig was, ect.

11 likes

Tacos kapsel van dat moment schrik ik snachts nog wel eens wakker.

74 likes

“Hou lekker je bek dicht”

16 likes

Off topic: bovenstaande quote staat plotseling op miraculeuze wijze achter mijn naam? Hoe kan dit en hoe haal ik dit weg? Nu lijkt het net alsof het mijn levensmotto is.

52 likes

82 likes