Ik wou zeggen, ze hebben vast wel van die hippe artisan of zuurdesembakkers in Amerika. Maar troost je, ik betaal hier ook meer dan 5 euro voor m’n zuurdesembrood.
Vet interessant! Dank voor het filmpje!
Naja het is niet vies, maar alles is gewoon vet. Burgers, pizza, grill… En dan de porties die mega zijn haha. Voor een weekje vind ik dat wel weer prima, maar drie weken niet. Wij hadden overigens geen optie tot zelf koken. Op gegeven moment ben ik voor stokbrood en boursin (10 dollar
) gegaan.
Ik ben nu wel benieuwd want ik heb dat ‘kots’ verhaal ook echt vaak gehoord maar is dat nou een soort idee wat in mensen hun hoofd geplant is of smaakt het echt zo goor?
Is de Hershey’s die je hier in NL kan kopen hetzelfde? Want dan ga ik t eens proberen.
Nee, ik had er voordat ik de chocolade at nog nooit over gehoord/gelezen. Was echt een ‘oprechte’ associatie.
Ja het smaakt zo en ja ook de herseys die je hier kan kopen. Ik was zo benieuwd naar die herseys kisses want als het van europese chocolade zou zijn dan js het heerlijk. Maar het was zulke droge chocolade met een gore nasmaak.
Die komen er ter plekke achter dat ze hun hamer vergeten zijn en worden dan boos op de lange verzendtijd van een nieuwe gereedschapkoffer.
Volgens de Fancy was dit tegen een onderkin geloof ik
Beetje wat @Lort al zegt en krijg met google dit:
How-to: leuk op de foto ⋆ Beautylab.nl.
- Druk je tong tegen je gehemelte of tegen je ondertanden voor een strakkere kaaklijn. Dit trucje verminderd je onderkin en wordt bijna door alle fotomodellen toegepast.
Denk dat dit Mas haar Murrica lach is, en zodra ze in Nederland is weer normaal lacht. Verschil moet er wezen
Er is ook een term voor: ‘mewing’
ik vind het vervelend om toe te geven maar ik mis de vlogs van Mascha wel , gewoon als achtergrond geluid tijdens het opmaken enzo. Dit topic is zelfs 3 dagen stil als er geen vlogs zijn zie ik nu hahaha
De mukbangs kan ik dan weer niet kijken omdat de verpakkingen allemaal zo hard kraken en de eetgeluiden zijn brr.
Nog een weekje (?) en dan wordt je overladen door de vlogs
nog 3 weken toch?
Zitten ze daar niet al twee weken? Ik heb echt nul komma nul tijdsbesef
Het is als het goed is nu 2015. Maat vraag me niet welke dag
Ik ook
Daarom hebben we Mascha’s vlogs nodig, dan lopen we slechts een week achter.
Same!
15 maart 2020 toch??