Dole whip (niet doll) is vegan dus ik denk niet dat het slagroom is
Vegan slagroom? Ik weet niet of je dat kan opkloppen
Nou ik ben weer eens te nieuwsgierig naar eten, dus ik heb de menukaart gevonden.
Het klinkt wel lekker
Hmm ik denk het niet maar ik weet het niet. (ik heb het nooit op)
@Zemraluani het recept is wel geheim hoor, Disney had een tijdje geleden een recept vrijgegeven van hoe je het thuis na kunt maken maar dat zijn andere ingrediënten
Het is trouwens deze Dole:
Ja dat was precies haar vraag, dat staat gewoon online dus. En ja Dole het fruitbedrijf, denk dat Mas de enige was die dat niet snapte.
Welke neem jij:
- Scar’s Lair - Dole Whip Pineapple and sour apple
- Lion’s Lair - Dole Whip Pineapple topped with parrot bay coconut rum and sour apple (met ALCOHOL)
- Simba Sunset - Dole Whip Pineapple with watermelon, strawberry and coconut-flavored syrup
- King’s Cooler - Dole Whip Pineapple with watermelon, strawberry and coconut-flavored syrup served with parrot bay coconut rum (met ALCOHOL)
- ik ga toch maar voor de Lion’s Liar, klinkt goed
0 stemmers
Denk dat in Lions Liar wodka krijgt ipv rum.
Ze heeft gewoon gelijk dat mensen speculeren over wat precies de ingrediënten in de park-versie zijn?
Ik vond Hersheys kisses echt smaken naar kots, sorry offtopic, mijn duit in het zakje. Verbaasde me zo erg dat mensen daaraan konden wennen!
Zo’n Dole whip lijkt me echt zo lekker!
Het is toch min of meer dole ananassap met soft ijs?
Ja zoiets volgens mij, maar dan dus vegan dus geen softijs.
Ah wist niet dat het vegan was! Chill
Wow het komt uit Amerika en opeens lust ze het! Wat een land he…
Wat is dat voor rare ontwikkeling dat mensen hun tong tussen hun tanden drukken als ze met open mond lachen?! Het ergert me onredelijk veel
Ik denk eigenlijk dat mascha en gregor oprecht in dit Amerika plan geloven maar dat als puntje bij paaltje komt het toch niet helemaal goed overdacht hebben en het dan uiteindelijk niet doorgaat.
Ik doe dit ook maar onbewust, vind t zelf ook heel irritant
Zag het laatst ook bij J.no en dat zag er ook zo ontiechelijk belachelijk uit.
Alsof ze aan de ringen in een gymzaal hangt en het niet volhoud.
Dat vind ik ook zo’n grappig iets!
De Amerikanen zijn er aan gewend geraakt maar de rest van de wereld vind het naar kots smaken.
Toen ik in Amerika was hadden we ook Hershey’s chocolade gekocht… blurgh
Heb gelijk gegoogled of het normaal was dat het naar kots smaakt. Maar grappig dat er ook een verklaring voor is