Dus ze is daar naartoe gegaan voor een andere vloggende familie? Kent ze die (als in persoonlijkheid)? Want anders vind ik het een vreemde actie
Nee die familie was daar ook gewoon en ze vraagt zichzelf nu af wie die familie was want ze wilde ze niet storen
Zodat ze de vlogs kan kijken en zichzelf terug kan zoeken op de achtergrond
Had Mascha in haar Ad voor OralB niet even het opzetstukje kunnen schoonmaken, ipv die lippenstift erop
Als je tekst zo leest kan ook het opzetstuk van Gregor zijn
Maar ik ben blij dat die ad wat minder is weggemoffeld dan normaal
*blaast stof van dit topic
Het lijkt erop dat Mascha een huis heeft gekocht in Florida want ze zitten bij Homedepot vloeren, tegels en kasten aan het uitzoeken.
Dat wordt een hele grijze keuken zo te zien
Homedepot heeft echt hele lilleke dingen zie ik. Echt zo ouderwets.
Ik vind meestal Amerikaanse interieurs er lelijk uit zien. Ze zijn vooral bruin en massief. Tenzij ze flink wat geld hebben, want dan kan het wel allemaal verfijnder.
Hahah en dan nog zeggen dat het wel “extra fun” mag zijn allemaal Fifty fun shades of grey
Ik vind daarom Amerikanen met een Ikea-huis al een verademing.
Bij restoration hardware als je Youtuber bent.
Je hebt wel een groot huis nodig om die dikke meubels kwijt te kunnen. Sidenote de CEO van Restoration Hardware lijkt op Ivo Niehe
Excuus voor de dubbel post. Maar even waardering hier voor Vera. Die blijft bij haar standpunten en wijkt er ook niet van af.
Het heet nu RH haha
Zeg eens aaaaaah
Nu is het ook net alsof ze door Oral B zo’n recht gebit heeft.
Goh ik was heel Mascha eigenlijk een beetje vergeten. Ben wel benieuwd wat deze vlogstop (eigenlijk heel social media want zie haar ook vrijwel niet op insta) met haar kanaal gaat doen
Ik vermoed dat de Amerikavlogs het wel goed gaan doen. Maar volgens mij gaat ze tot het besef zijn gekomen dat het niet dagelijks editen en uploaden wel erg lekker is en dat zij misschien wel eens naar weekvlogs zal overstappen