Beutyblogtopic XL #14

Dus ze is daar naartoe gegaan voor een andere vloggende familie? Kent ze die (als in persoonlijkheid)? Want anders vind ik het een vreemde actie

1 like

Nee die familie was daar ook gewoon en ze vraagt zichzelf nu af wie die familie was want ze wilde ze niet storen

7 likes

Zodat ze de vlogs kan kijken en zichzelf terug kan zoeken op de achtergrond

8 likes

Had Mascha in haar Ad voor OralB niet even het opzetstukje kunnen schoonmaken, ipv die lippenstift erop :no_mouth:

6 likes

Als je tekst zo leest kan ook het opzetstuk van Gregor zijn

Maar ik ben blij dat die ad wat minder is weggemoffeld dan normaal

9 likes

*blaast stof van dit topic

Het lijkt erop dat Mascha een huis heeft gekocht in Florida want ze zitten bij Homedepot vloeren, tegels en kasten aan het uitzoeken.

8 likes

Dat wordt een hele grijze keuken zo te zien

11 likes

Homedepot heeft echt hele lilleke dingen zie ik. Echt zo ouderwets.

19 likes

Ik vind meestal Amerikaanse interieurs er lelijk uit zien. Ze zijn vooral bruin en massief. Tenzij ze flink wat geld hebben, want dan kan het wel allemaal verfijnder.

42 likes

Hahah en dan nog zeggen dat het wel “extra fun” mag zijn allemaal :joy: Fifty fun shades of grey

15 likes

Ik vind daarom Amerikanen met een Ikea-huis al een verademing. :joy:

8 likes

Bij restoration hardware als je Youtuber bent.

6 likes

Je hebt wel een groot huis nodig om die dikke meubels kwijt te kunnen. Sidenote de CEO van Restoration Hardware lijkt op Ivo Niehe

18 likes

Excuus voor de dubbel post. Maar even waardering hier voor Vera. Die blijft bij haar standpunten en wijkt er ook niet van af.

69 likes

Het heet nu RH haha

7 likes

Dit is toch geen lach? :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Zeg eens aaaaaah

5 likes

Nu is het ook net alsof ze door Oral B zo’n recht gebit heeft.

8 likes

Goh ik was heel Mascha eigenlijk een beetje vergeten. Ben wel benieuwd wat deze vlogstop (eigenlijk heel social media want zie haar ook vrijwel niet op insta) met haar kanaal gaat doen

11 likes

Ik vermoed dat de Amerikavlogs het wel goed gaan doen. Maar volgens mij gaat ze tot het besef zijn gekomen dat het niet dagelijks editen en uploaden wel erg lekker is en dat zij misschien wel eens naar weekvlogs zal overstappen

13 likes