Beutyblogtopic XL #14

En dan brengt ze het zo dat ze op die andere dagen “heel veel andere leuke projecten voor ons kan gaan doen en dingen” ipv dat de dagelijkse vlogs gewoon super saai waren de afgelopen… 3 jaar?

1 like

Please, niet meer Cri-kut projecten.

12 likes

Haha vooral dat ‘en dingen’ idd :joy:

14 likes

O die komt wel binnenkort met een cricut video waarin ze badlakens gaan versieren

4 likes

Ja sowieso gaat ze video’s maken voor alle meubels enzo voor in hun huis in Murica die ze kan krikutten

3 likes

Of Amerikaanse vlaggen op mokken printen.

6 likes

En een nieuw-systeem-bedenk-video (inclusief lijstjes in de groene behaarde Mascha-planner) om de shitload aan spullen die ze in dat huis gaan proppen te organiseren

7 likes

Echt geen zin om 40 minuten Mascha te horen blaten terwijl ze wss ook nog eens eet, maar wat zei diegene dan?

21 likes

Ik heb ook een stukje gekeken maar kon t niet meer aan, maar het is exact dezelfde video die ze al 1000 keer heeft gemaakt.
Ze begon op een gegeven moment met “Ik heb ooit in Amerika gewoond en in een asielzoekerscentrum gezeten maar hier praat ik nooit over” meidddddd…

36 likes

Uit pure verveling de beautygloss video van zaterdag opgezet, maar moeten afzetten vanwege de negatieve vibe. Het is wel heel duidelijk dat een naaste van haar iets jaloers heeft gezegd over hun huis in Amerika en op haar succes. En dan continu die rare vergelijkingen zoals die met 3 dansvriendinnen waarvan 1 bekend kan worden en dan heel eenzaam is aan de top. En ze heeft no mercy voor mensen die hun mening over haar uiten. Dit hele forum dus ook benoemd zonder het letterlijk te vernoemen. En nog 100 andere punten van commentaar.
Ik kan ook verkeerd zijn, maar als ik deze video kijk lijkt het met haar helemaal niet goed te gaan. Ofwel heeft ze dit gefilmd na een zeer slechte dag

7 likes

Wat zei ze over t forum

3 likes

Dat ze zichzelf googelt en dan allerlei dingen over zichzelf begint te lezen (wat toch wel impliceert dat ze hier meeleest, ik kan me verder niet bedenken waar zij nog ter sprake komt) Dat het nooit goed genoeg zal zijn (met zelf vanaf 0 begonnen en opgebouwd geld een huis gaan kopen en nog lezen dat het niet goed genoeg is) omdat dit de dark side is van het internet waar mensen een hekel aan je hebben. En dat mensen die op deze manier drama opzoeken zelf negatieve energie aantrekken. Daarom is ze daar nu ook mee gestopt.
Maar je zou zelf eens naar de video moeten kijken om die hele vibe mee te krijgen. Ik werd er naar van

11 likes

Ik pieker dr niet over.

28 likes

Ik kijk nu de video, wel wat versneld. Mascha komt wat down en moe over. Er zit haar duidelijk wat dwars

Edit: En misschien is ze een beetje eenzaam.

4 likes

Hahah coach? Denk mas langer gestudeerd heeft dan de gemiddelde coach.

11 likes

Ik ben begonnen met luisteren naar die video maar heb t snel afgezet. Ik had geen idee waar ik nou naar zat te kijken en waar ze heen wilde met dat dansschool verhaal.

4 likes

Hahha ik heb m net op 2x snelheid afgespeeld want ik had een kwartiertje (was prima te volgen, behalve dat het totaal onsamenhangend was zoals altijd bij haar)

Heb nul idee wat ze nou probeerde te zeggen, behalve dat de kritiek van vreemden er niet toe doet (prima imo) en dus iemand dichtbij iets heeft gezegd wat kennelijk super pijnlijk was. Maar je wordt er niks wijzer van door de video te kijken.

Vond het wel weer on brand dat ze midden in een zin een oogmasker ging opdoen en dat in haar waterlijn aanbracht zo ongeveer en vervolgens weer verder ging met haar zin, tot het masker toch bleek te branden en ze het er midden in een verdere zin weer af moest halen haha.

11 likes

Ik ben benieuwd wat voor nieuwe producten Nikkie uitbrengt met Nimya!

7 likes

Ik ook! Vind het er leuk uitzien maar nog niet kunnen proberen. Dacht wel dat een aantal mensen hier er niet super erg over te spreken waren. Vind het altijd een nadeel dat huidverzorgingsproducten vaak te prijzig zijn om “even” te proberen.

3 likes

Mensen die dit zeggen. Dan denk ik: blijkbaar doet het er dus wel zo toe dat je hier een heel monoloog over houdt

18 likes