Beutyblogtopic XL #14

Ja tuurlijk, maar dat waren ze niet echt van plan zeiden ze… Ja precies, I don’t get it either

@Konijntje De vlog van vandaag!

3 likes

Vlog van vandaag. Ik werd licht misselijk van het gedraai, dus je bent gewaarschuwd

3 likes

Inderdaad weer veel vloerbeelden… Maar wat een vreselijk huis, de achtertuin zit dan helemaal in een kooi en dat “insane” uitzicht is alleen die vijver met wat bomen? Nee dankje

7 likes

M’n 2 jarige zelf is wel intens jaloers op die kamer van Mila hoor. Die afstandsbediening van de tv ook :scream::two_hearts:

1 like

:upside_down_face:

10 likes

Al die andere huizen die ze lieten zien hadden uitzicht op andere huizen met kooien dus vergeleken met dat is dit wel ‘insane’ ja

8 likes

Plus je buren waarbij je zo in het zwembad keek, met krap een meter ertussen. Dan is dit nog wel het beste. Maar idd ze hebben een hele andere natuurbeleving dan ik. Laatst dat park in Atlanta vonden ze ook geweldig, was gewoon een groot grasveld met niks. Net als al het ‘wauw’ om die industrieterrein met vreetschuren en wallmarts. Toch troosteloos vergeleken met de mooie oude binnensteden zoals we die in Europa kennen. Maar opzich vind ik het wel vermakelijk om mensen te zien genieten van een wereld waar ik zelf echt van gruwel.

19 likes

Mwa, als je dichtbij Disney zit kun je flink cashen.

7 likes

Volgde het vlogkanaal van Mascha al een tijd niet meer. Maar dacht de Amerika vlogs zijn vast nog wel leuk om te kijken, vind normaal de travevlogs wel leuk. Maar mijn God ik kom er niet doorheen. Totaal niet boeiend en erger me inderdaad steeds aan de air van Greg en het ge’aahhh kijk eens wat Mila doet!! Ze is al zo volwassen!’
Ben maar afgehaakt. Lees t hier wel als er iets boeiends is :grimacing::joy:

7 likes

Gebruiken echt het woord volwassen? Wat een vreemde term bij een peutertje. Voorlijk of vlot of weet ik het vind ik veel passender bij die kleintjes. Ik wíl mijn peuter niet eens volwassen hebben, hij wordt al snel genoeg groot…

7 likes

Maar dat is ook ‘Murica. Die kinderen hebben ook altijd al heel veel praatjes als ze drie jaar zijn. Dan kan Mila natuurlijk niet achterblijven!!!

2 likes

Mila snapte ook een hersenspelletje wat Mascha niet voor elkaar kreeg. Echt een wonderkind hoor dus blijf met je vuile klauwen van d’r kinderwagen af.

29 likes

Nou, vandaag had ze wel moeite met tellen.

8 likes

Cynthia neemt in het najaar een Invisalign. Ik dacht ohja dat wilde ik ook een keer doen, 5 jaar beugel gehad en paar jaar nachtbitje maar kon zo slecht ademen dat ik die niet meer draag. Jaren verder staan mijn tanden weer een stuk schever. Maar na weer prijzen opzoeken en dat het niet gedekt wordt denk ik weer laat maar :sweat_smile: bijna geinfluenced

5 likes

Ik zie nauwelijks verschil?

82 likes

Grappig, Willemijn ook deelde ze vorige week. Remember de opmerking van cynth dat Wil haar korte kapsel had gekopieerd? Same shit, different decade

18 likes

Geloof dat je met invisalign ook niet mega ingrijpende veranderingen kunt doen.
Heb zelf op volwassen leeftijd een beugel gedragen, maar voor wat bij mij nodig was, was invisalign geen optie, nochtans stonden m’n tanden niet zó heel scheef (leek het :sweat_smile:)
Heb nu ook gewoon zo’n metalen draad aan de achterkant van m’n tandenbogen zodat alles op z’n plek blijft :smile:.

11 likes

Veeeeeel ook echt. Ik vind er echt niks mis mee (prima als ze alsnog een beugel wil daar niet van).

7 likes

Als je goed kijkt zie je op de bovenste foto dat de voortanden ook beetje naar binnen staan. Maar denk omdat het een redelijk zijaanzicht is dat die minder opvallen.

Vind haar tanden trouwens heel leuk! Juist leuk zulke kleine imperfecties maar you do you ofcourse

9 likes

Ik had op de insta van Invisalign dus een extreme verandering gezien

Foto

Ik vraag me dan af of ze wel zelf betalen maar met flinke korting of toch soort van samenwerking hebben.

8 likes