Is het niet gewoon spon… Ze hebben al vaker influencers ingezet (tiger Elise, massa weet ik niet zeker?)
Dit is toch hilarisch. Je richt een agency op met de focus op motoren en je hebt al twee cliënten: jezelf en iemand wiens familie ook motor rijdt (maar hijzelf niet) ![]()
Als je ook klikt op more about is, dan linkt ie door naar een website van een beautysalon? ![]()
Bij Cynthia stond ‘zelf betaald’ dus dat zal ook wel zo zijn. Vond het gewoon grappig dat zowel Cynthia als Willemijn op geen week tijd dit deelden in hun stories. Wellicht gewoon toeval
Een meme over geen kinderen hebben met een gifje dat iemand zn tranen veegt met een stapel geld.
Omg zijn mensen daar gepikeerd over jeetje. Tis maar een meme
Huh Willemijn zegt juist altijd dat als er commentaar geweest is op haar gebit, dat ze het mooi vindt zoals het is en er niet iets aan wil laten doen. Cynthia zei dit ook altijd volgens mij. Blijkbaar dan toch van gedachten veranderd nu
Maar dit is geen kritiek. Dit is een wijsneus die haar eigen keuzes beter vindt dat die van Cynthia. Veel plezier toch met je kinderen maar val mensen die kiezen voor geen kinderen daar niet mee lastig.
Goh ik heb zelf ooit iets aan mijn gebit laten doen 4 jaar geleden met facings omdat 1 tand vooraan scheef stond en ik durfde dus amper te lachen, was hier best wel onzeker over en het remde mij zelfs soms om te spreken. Terwijl anderen het niet eens zo hard opviel. Voor zoiets kleins had dit een grote inpakt.
Ik denk wel dat je met zoiets lange tijd oké kan zijn en op een bepaald moment gaat het je toch zodanig storen.
Ben wel benieuwd hoe dat bij Wil gaat verlopen want ze sprak ook over een optie met kaakchirurgie en het trekken van wijsheidstanden (wat ze eigenlijk niet wil laten doen wegens te ingrijpend)
Nah, in dit geval sta ik echt achter Cynthia.
Er is niets zo ongelooflijk kut als iemand die jouw wens om geen nazaat te produceren ondermijnt.
Als bewust kinderloze word ik daar ook werkelijk woest van, en ik laat dat soort opmerkingen, in het dagelijks leven, echt niet over mijn kant gaan.
Als iemand zoiets tegen me zegt, ga ik meteen op oorlogspad. Het is zo vreselijk denigrerend.
Ik stel me bij het type moeder dat zo reageert op iemand die ze niet eens kent, dat ze net een nacht van 2 uur heeft gehad door een kind dat tandjes krijgt, de 3e spuitluier van de dag heeft verschoont, ook nog eens een terrorpeuter heeft die de maaltijd op de grond flikkert en niet wil slapen zonder gillen
En dan met zo’n trillend oog en een kloppende voorhoofdader HET IS MÉGA LEUK EN SPECIAAL KINDEREN schreeuwt naar iedereen, maar eigenlijk vooral zichzelf moet overtuigen.
(Ja ik geloof dat 99% van de moeders het echt heel leuk vindt, maar dit type specifiek)
Over invisalign: ik heb dit gehad. Het kan bij zo goed als alle afwijkingen. Ik had wel echt een topkliniek, wel extreem duur. Maar bij mij was het erg, er zijn tanden meer dan een kwartslag gedraaid. Zou het zo weer doen.
Ik draag nog 6 op 7 nachten een nachtbitje en heb bewust geen draadje.
O, maar zo zeldzaam is het niet hoor. Roep maar eens in een ruimte met 25 moeders dat je geen kinderen wil.
Zeker een derde zal je proberen je “over te halen”.
‘wacht maar tot je 30 bent’
‘wacht maar tot je de ware vindt’
‘wacht maar tot je alleen over blijft en je geen kinderen hebt om voor je te zorgen’
Dat is een kleine greep uit de opmerkingen die je te verwerken krijgt. Je kan maar zo veel hebben. Ik snap Cynthia heel goed, ik ben ook wel eens geflipt tegen een vrouw die oprecht dacht dat ik ‘gewoon in ontkenning was’.
Ik ben nu halverwege de 30 en merk nu (heel) langzaam aan dat mijn “wens” ietsje serieuzer wordt genomen, maar de kut opmerkingen blijven komen hoor.
De pure arrogantie van dat soort vrouwen die oprecht denken dat zij beter weten wat ik met mijn leven wil, is walgelijk
Vond het resultaat van die Invasalign bij Mascha ook goed.
Je gebit corrigeren is niet louter om esthetische redenen maar dikwijls ook om (zeker op lange termijn) een correcte beet te kunnen krijgen/behouden.
Mila haalt op haar 12e net als Laurent uit België een master!
Dus als een gewoon plebs het 1 keer zegt heeft dat minder waarde? Het is gewoon nooit ok.
Dan snap ik je niet, sorry hoe bedoel je het? Kwam over: ja maar Cynthia is publiek figuur d dus die moet er boven staan.
Sorry ![]()

