Nu al medelijden met de toekomstige juffen en meesters als Mila een onvoldoende krijgt.
Die waren zelf hun parkeerticket verloren, waardoor ze er niet uit konden. En dat was dan de schuld van de parkeerwacht, want van haar moesten ze een nieuw ticket en dat was super belachelijk ofzo. En toen ging die whiney Wout heel irritant hard gassen door die garage en Elise praatte ook heel erg down tegen die vrouw.
Omdat ze zelf dus hun ticket waren kwijt geraakt. In hun auto van €50.000 lol
Zo irritant, mensen die de hele tijd op de gesp van je handtas willen leunen
Love deze (niet-sarcastische) comment: Fijn dat die mevrouw steun kon vinden op de wagen.
Oh god ja de foefjes zijn wel echt van die " Mijn kind doet dat niet hoor!!" Ouders.
Nee, Mila laat geen stenen kikkerbeeldjes vallen in een winkel dus ze mag er gewoon met haar tengeltjes aan zitten!
(Sorry hoor, laatst in een vlog ook zo’n ergernis van mij.)
Ik moet zeggen, eigenlijk was vooral Gregor de Karen. Die wilde die arme vrouw aantikken om te zeggen dat ze hun buggy los moest laten en bleef met zo’n verongelijkt kinderstemmetje zeggen “we zijn er nog láng niet”, toen Mascha zei dat ze er bijna waren en hij de vrouw niet mocht aantikken.
Op een of andere manier vind ik het bij hem nog vervelender dat hij zo’n air heeft, het is Mascha die het succes heeft verzorgd waarmee ze nu al die dure dingen kunnen doen, maar hij heeft die attitude.
Vinden ze het serieus vies dat iemand hun wandelwagen vast heeft? Realiseert ze zich dat ze in Disney de hele dag in attracties zit waar, shocker, andere mensen in hebben gezeten? Mag Mila in de draaimolen niks vastpakken omdat het zo vies is of?
Dat disney ziet er ook echt uit als de complete hel op aarde. Mijn hemel.
Oh dat huis is een disaster waiting to happen. Een huis in Amerika = meuk. Een twintig jaar oud huis in Amerika = oude meuk. En dan gaan verhuren op een van de meest toeristische plekken. Mascha vond het “wel leerzaam” om te zien hoe huurders omgingen met de Airbnb waarin zij nu verbleven. Rare rode vlekken in het gordijn, krakkemikkige bedden, batterijen die uit afstandsbedieningen worden gejat. Wacht maar tot je huurders een keer drinking around the world in Epcot hebben gedaan, ladderzat thuiskomen en ziek worden op je tapijt. Ik denk dat ze heel snel uit de illusie worden getrokken.
En de fun is: dan zit je aan de andere kant van de oceaan🎉
Zullen ze niet een bedrijf inhuren die alles voor hun regelt? En dan alleen de centen opstrijken + een keer per jaar daar zelf verblijven.
Ik kijk hun vlogs niet dus geen idee wat ze van plan zijn.
Ja, dat gaan ze doen.
Vast wel. Maar dat neemt niet weg dat het aardig vervelend is als je daar die ene keer per jaar komt en je ziet dat je net-gerenoveerde vakantiehuis alweer wat gebreken heeft
Of nog erger, de gedachte dat er 50 weken per jaar andere mensen lekker liggen te knallen. IN JOUW BED.
Dus Mascha en Gregor hebben het huis uitgekozen die ze eerst te groot vonden.
Ik snap ze af en toe niet
Huhh weird. Zal wel weer Gregors keuze zijn, die wilde toch ook dat enorme huis in the middle of nowhere in Den Haag toen.
Dat affe huis (in Florida) leek Mascha veel enthousiaster over
Ik vind het huis zoooo lelijk, zo sfeerloos en smaakloos ingericht
Je kunt het altijd opnieuw inrichten dat is een kleine moeite. Ik snap alleen niet dat je zo’n groot huis neemt, terwijl je daar niet super vaak komt. Vooral omdat je er eerst niet zo enthousiast erover was
Is er een video waarin ze duidelijk het huis laten zien? Ben toch benieuwd… Of moet ik me dan door vlogs worstelen waar het huis half door Mila gevlogd wordt?