Vlog van vandaag. Ik werd licht misselijk van het gedraai, dus je bent gewaarschuwd
Inderdaad weer veel vloerbeelden⊠Maar wat een vreselijk huis, de achtertuin zit dan helemaal in een kooi en dat âinsaneâ uitzicht is alleen die vijver met wat bomen? Nee dankje
Mân 2 jarige zelf is wel intens jaloers op die kamer van Mila hoor. Die afstandsbediening van de tv ook ![]()
![]()
![]()
Al die andere huizen die ze lieten zien hadden uitzicht op andere huizen met kooien dus vergeleken met dat is dit wel âinsaneâ ja
Plus je buren waarbij je zo in het zwembad keek, met krap een meter ertussen. Dan is dit nog wel het beste. Maar idd ze hebben een hele andere natuurbeleving dan ik. Laatst dat park in Atlanta vonden ze ook geweldig, was gewoon een groot grasveld met niks. Net als al het âwauwâ om die industrieterrein met vreetschuren en wallmarts. Toch troosteloos vergeleken met de mooie oude binnensteden zoals we die in Europa kennen. Maar opzich vind ik het wel vermakelijk om mensen te zien genieten van een wereld waar ik zelf echt van gruwel.
Mwa, als je dichtbij Disney zit kun je flink cashen.
Volgde het vlogkanaal van Mascha al een tijd niet meer. Maar dacht de Amerika vlogs zijn vast nog wel leuk om te kijken, vind normaal de travevlogs wel leuk. Maar mijn God ik kom er niet doorheen. Totaal niet boeiend en erger me inderdaad steeds aan de air van Greg en het geâaahhh kijk eens wat Mila doet!! Ze is al zo volwassen!â
Ben maar afgehaakt. Lees t hier wel als er iets boeiends is ![]()
![]()
Maar dat is ook âMurica. Die kinderen hebben ook altijd al heel veel praatjes als ze drie jaar zijn. Dan kan Mila natuurlijk niet achterblijven!!!
Mila snapte ook een hersenspelletje wat Mascha niet voor elkaar kreeg. Echt een wonderkind hoor dus blijf met je vuile klauwen van dâr kinderwagen af.
Nou, vandaag had ze wel moeite met tellen.
Cynthia neemt in het najaar een Invisalign. Ik dacht ohja dat wilde ik ook een keer doen, 5 jaar beugel gehad en paar jaar nachtbitje maar kon zo slecht ademen dat ik die niet meer draag. Jaren verder staan mijn tanden weer een stuk schever. Maar na weer prijzen opzoeken en dat het niet gedekt wordt denk ik weer laat maar
bijna geinfluenced
Ik zie nauwelijks verschil?
Grappig, Willemijn ook deelde ze vorige week. Remember de opmerking van cynth dat Wil haar korte kapsel had gekopieerd? Same shit, different decade
Geloof dat je met invisalign ook niet mega ingrijpende veranderingen kunt doen.
Heb zelf op volwassen leeftijd een beugel gedragen, maar voor wat bij mij nodig was, was invisalign geen optie, nochtans stonden mân tanden niet zĂł heel scheef (leek het
)
Heb nu ook gewoon zoân metalen draad aan de achterkant van mân tandenbogen zodat alles op zân plek blijft
.
Veeeeeel ook echt. Ik vind er echt niks mis mee (prima als ze alsnog een beugel wil daar niet van).
Als je goed kijkt zie je op de bovenste foto dat de voortanden ook beetje naar binnen staan. Maar denk omdat het een redelijk zijaanzicht is dat die minder opvallen.
Vind haar tanden trouwens heel leuk! Juist leuk zulke kleine imperfecties maar you do you ofcourse
Ik had op de insta van Invisalign dus een extreme verandering gezien
Ik vraag me dan af of ze wel zelf betalen maar met flinke korting of toch soort van samenwerking hebben.
Thanks had het gemist en even aangepast ![]()
Ik verveelde me, dus na wat doorklikken op Insta kwam ik op Max zân 2e agency (BIJCK). Ze verzamelen nog talenten, de talenten die er nu zijn: Gregor en Max.
"gregor is a sneakerhead, has an eye for fashion, music and urban culture and is interested in games and real estate. Heâs no stranger to us, as we successfully been working together with The rong agency.
Gregor has been interested in bikes for such a long time and his family rides too. He doesnât have his license yet, but this is giving us opportunities for interesting collabs."
Spon dealtje voor motorrijbewijs (âGregor wilde dit echt al jaaaarenâ) in 3âŠ2âŠ1âŠ
(Verder is de site voornamelijk een lading lorem ipsum, dus bespaar je het doorklikken.)

