Komt op hetzelfde neer ![]()
Aardig!
Froot loops!
Ik denk dat het wel oprecht was, het is alleen voor kijkers heel oninteressant want je hoort niet wat gregor, die toch al mompelt, vanuit een andere kamer zegt en mascha maakt door het lachen ook geen zinnen af.
Persoonlijk had ik het eruit geknipt maar ze zag er wel uit of ze lol had, denk niet dat het ~performative was
Ik hou van sushi, foute muziek en heb een oog voor vijverplanten.
Moet ik nu ook een manager zoeken?
Ik denk dat je beter nog 1 iemand kunt zoeken die een tante heeft die ook into sushi is en dan je eigen agency starten.
Haha wow ofc dit woord zat echt in een achterkamer van mijn hersenen
Nu ik lees wat ze allemaal eten neem ik aan dat ze ook geen WW doen. Zijn ze dan nu weer aangekomen?
Boeiend
Ja alleen het " zijn ze nu dan weer aangekomen" vind ik dan weer zo fatfobisch.
Dat ze die deal stom heeft aangepakt is een feit. Maar die opmerkingen hoeven van mij niet zo. Want die dingen krijgen iedereen met overgewicht steeds te horen. En ook juist door dit soort dingen.
Ik zie wel gebeuren dat ze het de komende maanden weer oppakken. En dat ze dan rond de jaarwisseling weer een leuke deal heeft. Lekker jojoāend met WW het leven door.
Nouja als je ziet dat de foefs 5.5 ton neer kunnen leggen voor een huis in Murica, dan zal Max wel Ćets goed doen ![]()
Wat wil je horen nu dan? Ja 2,8 kilo?
Maar wie zegt dat ze is gestopt met ww?
Ik kijk nu die amerika vlogs en ze nemen best regelmatig normaal/gezond ontbijt en regelmatig groente bij het eten of een salade als diner.
Ze zijn op vakantie, dan kan je toch best even je dieetregime (even los van of je dat sowieso moet doen) toch best even laten vieren. Miss pakken ze het gewoon weer op als ze thuis zijn?
Ze eet wel echt gezonder. Nog steeds al die ketens en mukbangs, maar ontbijt is fruit vaak en ze bestelt veel salades of ze eet maar de helft.
Ik weet hoe WW werkt en persoonlijk denk ik dat zij allang geen punten meer telt, maar wel een gezondere en bewuste levensstijl heeft. Iets dat mij niet gelukt is met WW, maar Mascha denk ik wel voor langere tijd nu.
Alleen Mas kan dat betalen lol
Maar weet Serena dat het een nepperd is? Ik vind dat wel een verschil of je er bewust van bent ja of nee
Ik heb juist het idee dat ze helemaal niet gezonder eten. Ja, ze eten gezonde dingen als fruit en salades, maar daarnaast ook heel veel ongezonde dingen. Als ik zie wat ze allemaal eten ben ik steeds weer verbaasd dat ze hun vakantie niet constant kotsmisselijk doorbrengen.
Voor mij zijn zij juist een voorbeeld van een van de grootste kritiekpunten op WW. Namelijk dat je niet een nieuwe leefstijl aanleert, maar afhankelijk wordt van hun puntensysteem en terugvalt in oude patronen als je dat loslaat. Zodat je (liefst levenslang) bij hen blijft terugkeren.
En dat ze het niet pas sinds deze vakantie hebben losgelaten is gewoon aan hen te zien. Impopulair hier om wat te zeggen van iemands figuur en zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar bij iemand die WW promoot ligt dat wat mij betreft toch anders.
Wat er nu vermoedelijk gaat gebeuren is dat ze de draad met WW weer gaan oppakken. En dat Mascha rond de jaarwisseling stralend gaat vertellen hoe goed ze zich voelt dankzij haar nieuwe leefstijl door WW. Even vergetend dat ze gedurende het jaar toch behoorlijk gejojood heeft. En daarmee mensen dus een rad voor ogen draait.
Volgens mij was het fruit vooral voor Mila, zelf zitten ze aan de chicken and waffles.
Een belangrijk deel van een dieet is portiegrootte (ook bij ww). Wij weten toch niet hoeveel ze van alles opeten?
Ik geloof eigenlijk wel dat ze minder eten dan voorheen. Volgens mij zei ze ook in de vlogs dat ze nu niet Ʃn vet veel snacken Ʃn super veel eten bij ontbijt, lunch en avondeten, etc ![]()