Beutyblogtopic XL #14

Mila haalt op haar 12e net als Laurent uit België een master!

15 likes

Dus als een gewoon plebs het 1 keer zegt heeft dat minder waarde? Het is gewoon nooit ok.

5 likes

Dan snap ik je niet, sorry hoe bedoel je het? Kwam over: ja maar Cynthia is publiek figuur d dus die moet er boven staan.

Sorry :smiley:

4 likes

Ja precies.

‘komt nog wel’ dan ben ik direct woest

6 likes

Bedoel je verstandskiezen? Is dit Vlaams ?

4 likes

Inderdaad

4 likes

Ik had eerder ook zulke gedachtes, gelukkig nooit uitgesproken tegen iemand. Maar ik heb toen de vlogs van Sofie Rozendaal gekeken over dit onderwerp en daarmee echt meer inzicht gekregen in deze wens (het ontbreken ervan😉)

7 likes

Vooral dat je als kinderloze wel een ‘heel erg leeg leven’ moet hebben, daar word ik altijd heel giftig van.

32 likes

Een eye hebben voor urban culture, klinkt heel vreemd. :confused:

5 likes

Klopt, laat iedereen dit voor zichzelf uitmaken. Ik als moeder van 3 durf zelfs te zeggen dat het helemaal niet zo geweldig is om anderen te gaan zitten overtuigen. Ik zou eerder zeggen: profiteer zolang je kan en denk er goed over na :rofl: nu klinkt het alsof ik er totaal niets aan vind, dat is ook niet het geval, maar het is absoluut geen sunshines en rainbows. Ik volg ook bewust meer kinderloze vloggers gewoon omdat zij een soort leven leiden waar een deel van mijzelf naar snakt. Maar laat elkaar gewoon vrij in die keuze en ga een ander daar niet voor veroordelen

18 likes

Ik ben zelf 4.5 jaar ongewenst kinderloos geweest maar genoot wel echt van het leven wat ik zonder kinderen kon leiden. Dus heel veel mensen dachten dat het een bewuste keuze was. Hoe vaak ik wel niet uitgesloten werd bij gesprekken:
“Oh ja, dat heb jij natuurlijk niet hè” en dan gauw omdraaien naar de persoon die wel wisten waar ze het over haddenn. Dat buitensluiten doet zeer, ook als je bewust kinderloos bent denk ik.
Dus nee, ik snap het gevoel van bewust geen kinderen hebben niet maar bemoei je gewoon niet met keuzes die jou niet aangaan. Mensen zullen bepaalde keuzes van mij ongetwijfeld ook niet snappen. Prima, leven en laten leven. Net als vragen of er nog een 2e/3e/100e kind komt. Niet jouw zaak dus houd je smoel gewoon dicht.

Edit: @grace geen idee waarom dit in een antwoord op jouw bericht is😅

16 likes

Haha zo herkenbaar dit. Er is echt niets zaligmakends aan het hebben van kinderen, vind ik, misschien komt het nog maar ik vrees van niet

3 likes

Omg letterlijk iedere vlog dat gezeik over al dan niet preferred parking echt stop!!

En lol de vlog van vandaag. Mascha: ja omg we zijn allebei echt gaar en hoofdpijn van de troep die we gisteravond hebben gegeten koekjes enzo

Ook Mascha 2 min later: we beginnen de dag met een kaneelbroodje (zo groot als dr hoofd ongeveer) en een ijskoffie en Gregfoef cinnamon sticks en een Cheerios (???) shake

28 likes

Iew cheerios is toch kaassmaak?
Zou zo overprikkeld zijn van hun vakantie :sweat_smile:. Maar toch kijk ik ff

8 likes

Dat zijn Cheetos :wink:

Cheerios zijn een soort honey nut loops (cereal), wat er ook bovenop zit.

8 likes

Ik denk dat er churos word bedoelt en dat zijn een soort gefrituurde kaneel sticks.

7 likes

Ja het waren van die gekleurde Cheerios cornflakes ringen

5 likes

Heb niks met die planner maar leuk zeg voor haar

4 likes

Huh dit klinkt net alsof ze er opeens achter komt? Neem aan dat dit van te voren toch wel een aanloop had

12 likes

Ze verkopen best veel kantoorartikelen en boeken bij de Bijenkorf. Boek van Cynthia verkopen ze ook