Beutyblogtopic XL #14

Ik snap weer totaal niet wat er allemaal zo hilarisch is aan t eind van de vlog.

6 likes

Ze doet daar haar typische neplach. ā€˜Ik ga letterlijk heeelemaal stuk’ - perst een soort hinnik eruit-.
Ohja ik zie het meit. Net een 14 jarige.

9 likes

Net zoals al dr schoenen, tassen, etc? :crazy_face:

10 likes

Nee, die vallen letterlijk uit elkaar

16 likes

Komt op hetzelfde neer :rofl:

8 likes

Aardig!

10 likes

Froot loops!

12 likes

Ik denk dat het wel oprecht was, het is alleen voor kijkers heel oninteressant want je hoort niet wat gregor, die toch al mompelt, vanuit een andere kamer zegt en mascha maakt door het lachen ook geen zinnen af.

Persoonlijk had ik het eruit geknipt maar ze zag er wel uit of ze lol had, denk niet dat het ~performative was

8 likes

Ik hou van sushi, foute muziek en heb een oog voor vijverplanten.

Moet ik nu ook een manager zoeken?

13 likes

Ik denk dat je beter nog 1 iemand kunt zoeken die een tante heeft die ook into sushi is en dan je eigen agency starten.

9 likes

Haha wow ofc dit woord zat echt in een achterkamer van mijn hersenen

4 likes

Nu ik lees wat ze allemaal eten neem ik aan dat ze ook geen WW doen. Zijn ze dan nu weer aangekomen?

6 likes

Boeiend

65 likes

Ja alleen het " zijn ze nu dan weer aangekomen" vind ik dan weer zo fatfobisch.
Dat ze die deal stom heeft aangepakt is een feit. Maar die opmerkingen hoeven van mij niet zo. Want die dingen krijgen iedereen met overgewicht steeds te horen. En ook juist door dit soort dingen.

35 likes

Ik zie wel gebeuren dat ze het de komende maanden weer oppakken. En dat ze dan rond de jaarwisseling weer een leuke deal heeft. Lekker jojo’end met WW het leven door.

7 likes

Nouja als je ziet dat de foefs 5.5 ton neer kunnen leggen voor een huis in Murica, dan zal Max wel Ć­ets goed doen :joy:

8 likes

Wat wil je horen nu dan? Ja 2,8 kilo?

3 likes

Zou ze niet meer bedoelen dat Mascha heel hard roept dat ze zoveel afgevallen is maar dat we allemaal weten dat je ook vrij makkelijk weer aankomt als je stopt met WW. Denk niet dat het haar echt gaat om hoeveel Mascha is aangekomen of om even te smullen bij de kilo’tjes die ze er nu bij heeft gekregen. (Voor zover je het erg vindt dat iemand aankomt)
Er een beetje van uitgaand dat mensen het goed bedoelenšŸ˜€

5 likes

Maar wie zegt dat ze is gestopt met ww?

Ik kijk nu die amerika vlogs en ze nemen best regelmatig normaal/gezond ontbijt en regelmatig groente bij het eten of een salade als diner.

Ze zijn op vakantie, dan kan je toch best even je dieetregime (even los van of je dat sowieso moet doen) toch best even laten vieren. Miss pakken ze het gewoon weer op als ze thuis zijn?

12 likes

Ohh ik kijk helemaal geen Mascha meer. Ik haalde dat uit voorgaande berichten :person_shrugging:t2:

3 likes