Godddddddd wat een focus op wat een ander eet, de tering. Weinig zo oninteressant als dit.
Ja dat. Jezus waar je je mee bezig kan houden wat een ander eet (op vakantie!!). Zelfs speculeren of ze wel of niet zijn aangekomen ![]()
Normaal vind ik de America vlogs zo leuk maar het gaat nog steeds allemaal over Mila en ik vind het echt verschrikkelijk. Ook al dat hyper gepraat met zinnen door elkaar heen en die overdreven āHIHIā telkens. Ik ga toch maar weer met de vlogs stoppen
Nouuu ja wat een onzin!! En je kunt best kritiek hebben op ww maar ze zijn lekker op vakantie laat ze lekker al die amerikaanse shit eten, zoals ze al jaaaren doen tijdens hun vakanties daar. En het is echt wel minder ongezond dan voorheen (idd veel fruit voor mila maar ook zelf, yoghurt, salade)
Hoef je zelf ook niet lekker te vinden, maar zij hebben overduidelijk plezier daar in wallie world en al die troep. Ze is 4 weken op vakantie, zó gek is het toch niet dat je dan je punten tellen loslaat ![]()
Ik vind het juist goed dat ze al dit eten filmen en het niet allemaal gaan verbergen. WW past gewoon niet bij de foefjes, bij niemand eigenlijk, want het is gewoon een streng dieet en dit valt gewoon niet vol te houden. Misschien hebben ze er wel bepaalde gezonde gewoontes aan overgehouden (zoals het snacken wat ze zei). Laat ze lekker genieten van al het lekkers, en stiekem hoop ik nergens nog die WW te zien voorbijkomen ![]()
Hoe lief trouwens van Grefoef dat Mas een cadeautje krijgt omdat ze borstvoeding heeft gegeven. Je kan veel van Grefoef zeggen, maar ik vind hem voor Mas en Mila wel een heel lieve attente man
Ik denk dat het ligt aan Maschaās contractduur of we nog WW weer van haar gaan zien.
Ik denk dat ze het wel weet, omdat ze een tijdje geleden nog aan het klagen was over dat behang voor kinderkamers zo duur is. En toen kwam ze met vergelijkbaar behang van rond de 200 euro per rol met daarnaast de vraag of haar volgers wisten of ze dit ergens veel goedkoper kon krijgen.
Maar je moet wat als je elke maand zoveel hypotheek wil aflossen.
Helemaal mee eens. Ik heb ook totaal geen moeite met wat ze eten. Moeten ze lekker zelf weten, helemaal op vakantie. Ik heb alleen zoān moeite met dat stomme promoten van dat stomme WW. En hoop dat ze daarmee stopt, maar dat zal wel niet als ambassadeur zijnde.
Ik ben het er mee eens dat hoe zij ww promote ook niet oke is. Maar wat hier nu gebeurt vind ik echt giftig. Ik hoop dat jullie in jullie eigen omgeving niet tegen iemand die iets lekkers eet zeggen " Jij was toch op dieet!!!"
En nee niet nu gaan doen alsof deze opmerkingen anders zijn en blabla. Want het is precies dezelfde aditude bahbah.
Dat heb ik nog niet gezien, maar zoān man scoort 100 punten bij mij. Ik denk dat 9 van de 10 mannen hier niet eens over nadenkt. Ik ken ze niet in ieder geval :see_no_evil
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij het wist. Ik heb die site aan haar getipt en ze kende hem nog niet. Ze had als voorbeeld ook een behang met jungledieren van de gamma ofzo en zocht juist een met bosdieren. Ik wist zelf ook niet dat het namaak was, anders had ik het ook niet als tip gegeven.
Edit: ik wilde eigenlijk op @Blauwbeertje reageren haha
Dat bedoel ik inderdaad. De kritiek die ik had op Mascha en haar deal is dat ze een video maakt als ze is afgevallen met WW wat volgens haar geen calorietel dieet is. En nu ze het puntentellen schijnbaar loslaat vraag ik mij af of ze er ook positief over is.
Laten de meeste mensen hun dieet niet los wanneer ze op vakantie zijnā¦.? Dat staat toch los van of ze positief is over het programma
Ja maar als je zo gaat redeneren dan kan je gehele winkels als kwantum e.d. afschaffen omdat die budget dingen die zij verkopen sws wel ergens op gebaseerd zijn. Ik zou zelf nooit veel geld uitgeven aan behang als het goedkoper kan⦠en vooral deze prijs is belachelijk haha. Sorrynotsorry ![]()
Winkels als kwantum enzo moeten minstens zoveel punten veranderen van het design voordat ze het zelf verkopen.
H&m enzo kopieren ook dingen van de run way maar dan met minstens 7 punten die ze aanpassen. ( Dus bijv zelfde pasvorm maar andere kleur en knopen en blabla)
Maar wat ik begrijp van dat behang waar @Ovenschaal het over heeft is t een op een hetzelfde. Ja dan vind ik dat je t gewoon bij de originele ontwerper moet kopen. Of iets anders wat er in de buurt komt maar niet de neppe variant. Dat is een beetje of je een gucci shirt koopt op de markt. En zeker bij kunstenaars enzo vind ik dat je het origineel moet kopen of het eventueel zelf maakt maar geen dupe die precjes t zelfde is.
Ik vind dat behang niet 1 op 1 hetzelfde hoor, geinspireerd? Zeker.
Ik heb obviously heel het behang niet eens gezien hahaha
Ik denk dat dit behang wel op meer dan 7 punten anders is. Hij is duidelijk geĆÆnspireerd, maar geen kopie.
Oh ja dan vind ik t geen probleem. Overal zijn er nu van die jungle behang dingen.
Of in vergelijking met gucci behang