Geen idee, ik denk het wel, voor niks komt de zon op!
Hahaha ja kan me niet voorstellen dat je hiermee lekker gratis kan parkeren in Amsterdam.
Haha of twee tweedehands auto’s
Ik zou zeggen, net andersom. Deze auto’s als deelauto in de stad en alle gewone auto’s aan de randen van de stad. Ook van bewoners.
Tijd voor een topic over scootmobiels?
Ja dat zou ik echt top vinden! Beter dan die scooters haha, gewoon af en toe zo’n ding pakken om droog ergens heen te kunnen!
Ik begreep laatst van een scootmobielbezitter dat ze ca. 30 km pu kan?
(Hoe komen we hier in vredesnaam op? Ohja Mascha noemde een wanstaltig voertuig)
Wellicht opgevoerd om illegale straatraces mee te houden?
Maar zou kunnen hoor die snelheid, ben alleen bekend met de namen en google kwam met dat toepasselijke plaatje aanzetten.
zijn dit niet ook die elektrische autootjes die met zo’n abonnement beschikbaar zijn?
Ze gaan wel sneller dan een electrische rolstoel. Tenminste dat zei mn oma altijd die wou liever racen.
30 p/u op zo’n scootmobiel lijkt me levensgevaarlijk! Ze gaan dan harder dan een elektrische fiets en het lijkt me reëel dat die bij een oneffenheid in de weg zo omvalt bij zo’n snelheid.
Ja joh dan ga je op je bek.
Ik ben voor alle onnodige auto’s aan de randen van de stad ook deze. Want uiteindelijk is het denk ik niet zo dat zo’n karretje in plaats van een auto gekocht wordt en het is ook niet zo dat we niet al prima vervoersmiddelen hebben. Ik zie echt nul noodzaak voor biro’s en andere lompe karretjes voor mensen die prima mobiel zijn en enkel bang zijn dat hun haar nat wordt
Hebben jullie het dansje van Gregor al gezien op TikTok bij Mas
Zulke berichten kan je dus niet delen zonder een linkje mee te sturen
Ja volledig uit de maat ook toch? Dacht dat hij zo’n goede danser was
Kijk maar naar z’n kont en lippen.
Hahaha sorry, je hebt gelijk (vind ik zelf ook altijd irritant ). Bij deze!