Ik zag deze haha wat erg en wat dom, ze zoomen nog in op de sticker. Hoop dat dit Mascha niet gebeurt!
Ik zag deze haha wat erg en wat dom, ze zoomen nog in op de sticker. Hoop dat dit Mascha niet gebeurt!
Haha wow! Er is wel blijkbaar levenslange (?) garantie op le creuset. Heb zelf mokken ervan die blijkbaar ook in de oven kunnen en de vrouw in de winkel zei toen; ‘ja als ze toch breken krijg je gewoon nieuwe want dat moet gewoon kunnen’
Hahah wat dom . Ook wel knap dat ze precies het moment filmen dat het breekt? Ik heb 1 pan daarvan, superfijn ding. Kan wel in de oven en op het vuur.
Ja ze probeerde een recept te filmen haha (ziet er ook niet heel lekker uit).
De ovenschaal van mijn moeder ging ook super snel kapot, barstte ook in de oven
Ik krijg vooral de kriebels van alles met 1 hand uit de tas trekken en uit het papier scheuren, met een te lange badjasmouw en de camera schuddend en onscherp in de andere hand. Goeie unboxing Mascha…kwaliteit.
Ik vind het vooral grappig dat ze altijd melk “opschuimt” maar er geen opgeschuimde melk uit de melkopschuimer komt
Jij vindt 8500 euro voor het instapmodel van een voertuig waarmee je niet harder gaat dan een brommer en niet alle wegen mee mag betreden niet duur?
Zou voor mij wel handig zijn ik heb rij angst vooral als ik snel moet
In welke wereld is dit ding goedkoop? Ik heb gewoon een tweedehands auto van 2000€😂
Vergeleken met nieuwe Birò of een nieuwe Canta is het wel goedkoop. Die zijn rond de 14.000 euro.
"Het is wel een beetje fluffy. " is gewoon vloeibaar.
Je zit wel lekker droog
Waar moet je deze auto parkeren dan? Op een autoparkeerplek? Of mag het gewoon op de stoep?
Ze zijn even lang als een normale auto breed is, dus kunnen overdwars in een parkeerplaats. Dus op de plek van één auto passen twee biro’s, dat is op zich wel handig! Ik dacht dat het in sommige gevallen ook op de stoep mag omdat het onder dezelfde wetgeving valt als scootmobielen ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Omg deze wil ik. Echt zon barbie auto
Mascha en Andrelon vind ik nog een van de meest geloofwaardige “ik gebruik dit product al heel lang” verhalen
Andrelon is in ieder geval al heel lang haar sponsor. Sowieso bij al haar party’s toch
Je kunt voor 8.000 euro een prima tweedehands auto kopen he
Vind echt dat ze dit soort wagens de stad uit moeten weren voor iedereen die ze niet medisch noodzakelijk heeft en buiten de stad hebben die dingen toch amper bestaansrecht
Maar je betaalt dan wel parkeerkosten? Hoewel, ik zie geen kenteken op deze auto’s.