Ja. dat zegt ze exact. Het is weer hilarisch. plaatjes van t internet op je hoed strijken en claimen dat je nu een beginnend ontwerper bent.
Wie is Rianne nu weer?
Rianne Meijer met 1,5 miljoen volgers
Geen idee of Mas daar ook trouwde, maar vind het er echt praaachtig uit zien😍
Mashaaaaa thank you voor being active on tiktok. Letterlijk nu is mn leven compleet
Deze reactie erop ook
Dat letterlijk is wel mooi. Of het ironisch is of niet.
Die TikTok van gregor heeft een hypnotiserende invloed op me. Ik vind het stom dat het zo kort is en ik wil weten hoe het afloopt!
Nee.
Hahaha ja wat voor reactie verwacht ze hierop van haar volgers
Is vast voor de mannen die ze probeerde tevreden te houden toen ze zei dat een kaars in een bewusteloze vrouw steken normaal was (ook toen hij z’n verhaal nog niet had gewijzigd) en verkrachting pas verkrachting is als een rechter zegt dat dat zo is
Is dit een zoekplaatje? Ik blijf maar zoeken naar haar tepels
links is duidelijk te zien…wel strategisch blousje
Ik moest wel goed zoeken waar het stond
Hoop echt dat ze in die nieuwe regels gaan opnemen dat de vermelsing AD minimaal dezelfde lettergroote moet hebben als de normale tekst en IN het tekstvakje moet komen ipv mini in een hoekje
Of dat het tenminste niet onder de icoontjes van Instagram zelf mag vallen. Ze plaatsen het altijd precies zo dat het wegvalt.
Kun je je nog voorstellen dat ze ooit spon helemaal niet hoefde te vermelden? Zo misleidend eigenlijk. Weet nog dat het best een ding was dat het vermelden van spon toen ingevoerd werd in Engeland
Ik het geen functie van insta zelf dat het altijd inksboven staat? Dat ze iets aanklikken oid
Nou, Mascha moffelt de ad ook weg in de YouTube video’s, dus ik denk dat dit met opzet is.
@Evenveel dan hebben mensen het minder goed door en lijkt het alsof ze zonder monetaire motivatie enthousiast is. Net alsof een vriendin enthousiast vertelt over haar nieuwe koffiezetapparaat. Dan ga je ervan uit dat ze echt blij is met dat ding en er niets achter zit.
Edit: krijgt ze trouwens een percentage als je via de link opgeeft? Zo ja, is het wel zo netjes om het te melden
Zou je verwachten. Maar als iemand Mascha net volgt kan het zo zijn dat ze het niet weten.
En ik vind dat je sowieso ad niet moet wegmoffelen. Het komt onbetrouwbaar over.