Beutyblogtopic XL #14

En niet dezelfde kleur als de achtergrond, dat zie ik ook zo vaak :roll_eyes: gebruik gewoon die ā€˜betaald partnerschap’ functie man, maarja dat is niet weg te moffelen natuurlijk

8 likes

Cynthia gaat naar Costa Rica. Ben wel benieuwd naar deze content

3 likes

Ik las hier ergens dat er nieuwe regels komen voor grote influencers. Daar valt Mascha natuurlijk ook onder. Lijkt me dat ze straks dan echt wel duidelijker moet vermelden dat het een betaalde samenwerking is.

Sowieso problematisch dat Mascha WeightWatchers promoot. Prima als je dat dieet volgt, maar om dat zo online te verkondigen. Lijkt me dat dat bij sommige volgers ook echt wel wat kan triggeren.

7 likes

Ook echt WW en dan meteen een blad sla op d’r vork. :roll_eyes:

25 likes

En nu clay & glow. Daar staat dan weer ā€œpartnerā€ 🫤

12 likes

Zal wel in de briefing staan dat er partner moet staan ipv ad.

3 likes

Oh wat leuk! Zei ze nou Arnhem of verstond ik dat verkeerd? Heb die hele zoektocht niet echt gevolgd maar ik hou van verbouwvideo’s enzo dus ik ga die wel weer volgen haha

5 likes

Wie komt erin voor de drie keer is scheepsrecht?

20 likes

Alsjeblieft

15 likes

Ik word gewoon helemaal emo van hoe lief haar ouders reageren :cry:

20 likes

Dat zijn echt zulke lieve mensen (van wat we er van zien iig)! :pleading_face:

10 likes

Titel van Mascha’s vlog: ’ Tip voor knutselwerkjes’.

Maar het knutselwerkje werd een fail omdat ze ( Mascha, niet Mila) het papier kapot scheurde met tape eraf halen.

Wat was dan nou de tip? de naam & datum op de achterkant schrijven?

16 likes

Dat is toch geen tip, eerder een lifehack. Ik ben wel benieuwd wat voor systeem ze gaat bedenken om alle knutselwerkjes te gaan bewaren.

17 likes

Ze gaat alle knutselwerkjes bewaren in een map met insteek hoesjes :nerd_face:

10 likes

Dat was de tip natuurlijk!

6 likes

Dat eeuwige gekut met 1 hand ook altijd! Andere vloggers zetten hun camera gewoon even op een statief als ze iets openmaken etc. maar dat is natuurlijk weer veel te veel moeite dus ze doet altijd alles met 1 hand en het is altijd weer een fucking cringefest om te zien hoe ze dan dingen vertieft.

36 likes

Mascha die in haar nieuwste vlog weer in de knoei komt met het afleveren van een gesponsorde video. Ze heeft een etentje staan, Mila moet van de opvang gehaald worden, hun tripje naar de H&M, Hema en fietsenmaker is uitgelopen omdat de fietsenmaker de bakfiets een onderhoud heeft gegeven. Het is woensdag en vrijdag moet de video bij de klant zijn (waar tussenin die ook nog naar de editor moet).
Hoe kan het zijn dat je al jaren een planner op de markt brengt en nog steeds last-minute je video’s moet maken? Ik zou hier zoveel stress van krijgen

41 likes

Kan Gregor niet Mila ophalen of anders het etentje verzetten?

10 likes

Kan ze niet gewoon die petjes voor die Cricut crap eerder halen :joy:

2 likes

daarom filmt ze juist altijd 2 dagen van te voren…dan heeft ze nog ruimmmm de tijd om uit te stellen als ze naar h&m wil.

:joy:

11 likes