Dat gaat je 5 euro kosten om daarachter te komen😂
En dan is de enige nieuwe info waarschijnlijk dat ze een meet & greet met Mickey Mouse hadden in die tent.
Nouja opzich best juicy.
De echte mickey he! Niet iemand in een pak zon hulp mickey.
Kan me niet veel minder opwindends voorstellen dan de seksverhalen van die twee. Niet dat ze geen opwindende verhalen hebben hoor, dat zal vast wel goed zitten, maar ik hoef daar verder echt geen beeld bij te hebben🙈
Ik vind Donald leuker
Never gets old
Heb je deze ook onder een bepaalde tag opgeslagen in je telefoon?
Tijdens het scrollen dacht ik dat dit Mascha en Gregor waren in de VS:
https://www.instagram.com/p/Cg1833IoR1z/?igshid=MDJmNzVkMjY=
(Sorry aan Mascha)
jawel
Is zo, maar als ik zie wat andere influencers allemaal spenden. Iedere week nieuwe designertas, kleding die voor ieder normaal mens onbetaalbaar is en dan een keer dragen voor een foto, nooit zelf koken. Haar huis en auto zijn ook niet mega groot & duur vergeleken met wat ze verdiend. Als ze wel iets duurs wil kopen dan denkt ze er heel lang over na. Ze weet ook hoe het is om niks te hebben. Dat geeft haar wel echt een realistischere kijk op de wereld dan veel van die andere types.
Ik neem aan dat nakd en armed angels gewoon gekregen is en dat geen enkele influencer daar voor betaald. Maar dezelfde influencers zie je buiten de gesponsorde posts alleen in designer lopen. Troep is het idd omdat ze veel te veel goedkope wallmarkt zooi koopt ipv een jetset leven lijdt. Al heb ik de laatste tijd ook het idee dat het minder is geworden dan het ooit was. Ben halverwege de Amerikavlogs afgehaakt, dus kan de shoppingsprees ook gemist heb
Ze zegt ze let op haar uitgaven door geen Gucci jurken te kopen. Ja, dan bespaar je heel veel!
Geld uitgeven is natuurlijk ook voor iedereen anders, ik zou al een maand twijfelen om 1 Creuset pot aan te kopen, laat staan 10 in 1 keer. Voor haar lijkt dit peanuts met haar inkomsten, ik moet steeds afwegingen maken of het mij wel waard is.
Ik denk dat zij eerder verwijst naar bijvoorbeeld luxe-wagens, designerkledij,…
Maar uiteindelijk doet iedereen met zijn/haar geld wat ie wil. Kudos dat zij het gewoon kan.
Precies niet wat ze zegt.
‘In mijn werk’ ook bedoelt ze daar haar spv stage van een half jaar weer mee waar ze continue naar refereert als het gaat om ook maar enige vorm van mentale problemen
Hahah in die vlog van gisteren: acai hout.
Dit ja, het is altijd of het één of het ander bij mas, deze vrouw praat zo graag in extremen
Ik vind dit een beetje flauw. Ze typt letterlijk “ooit in werk mee te maken gehad”. Dit kan net zo goed betekenen dat ze tijdens haar werk nu een collega heeft gehad met autisme of een een contactpersoon bij een klant.
‘Ooit in werk’ = sph