Zou gregor dat ding om zn nek met zn schoenen hebben gematched
Opkomen voor mensenrechten in een Amazonboot vind ik wel extreem ironisch
Het is sowieso een corporate pride geworden,
Bijna alleen maar bedrijfsboten
Het stond inderdaad helemaal vol met influencers op die boot…
Ik heb hier zo’n mixed feelings over. Aan de ene kant super goed dat het zo veel aandacht krijgt en steeds meer publiek, aan de andere kant wordt het nu zo’n zien en gezien worden evenement.
Ze dacht gewoon na jaar op jaar de boot te hebben gemist (whu-ha-ha) de eerste de beste plek die we kunnen krijgen nemen we.
Lang leve pinkwashing
En op de andere boot was ze niet welkom vond ze. Heeft ze ook eens over geklaagd.
Ik zag trouwens vandaag een tiktok een goede suggestie hiervoor: laat bedrijven de boten sponseren ipv een eigen boot hebben. Dan heb je bijvoorbeeld een transboot en daar staat bij mede mogelijk gemaakt door Amazon.
Ik vind dat veel beter, maar nu is het deels een parade voor bedrijven ipv voor de lhbti+ gemeenschap
Edit: tiktokker was niek_lefreak die dit suggereerde
Ja rabobank had dat gedaan, die hadden de boot gesponsord van de gay boswachters/natuurbescherming ofzo
Dus zolang je geld schuift heb je een boot op Pride? Nu verwacht ik volgend jaar wel een SGP boot hoorrr
Ho,ho, je moet wel betalen voor die boot. Maar het is inderdaad relatief goedkope publiciteit.
Amazon doet aan “pinkwashing”
Hele jaar hoor je ze niet, maar nu er Pride is moeten ze met een boot door de gracht.
Ik leef wel voor Jessie. Love her.
Zo raar en slecht geschreven weer dit
was ze ook al zo slecht qua zinsopbouw in het blogtijdperk? Kan me dat niet meer zo herinneren eigenlijk.
Ik ook! En heel mooi en goed dat ze Mila al zo betrekt in dit onderwerp, hoe jong ze ook is.
Maar inderdaad, die schrijfstijl ![]()
Ja volgens mij is ze echt nooit goed geweest in schrijven
En zijn ze dan bewust weggebleven omdat het om een queer persoon ging?
Ze schrijft gewoon zoals ze praat…
I mean…like…okay …als in…very american-ish.