Ja onder “werktijd” laat ze haar nagels doen, maar vervolgens zit ze tot laat in de avond te editen. Dan ga jij ook door de wasstraat tijdens haar werktijd
Hoe vaak wordt hier gerefereerd naar het aardbeien plukken? Volgens mij komt hier dat incident, van jaren terug, meerdere malen per week ter sprake
Maz was wel een van de eerste en dat was in zekere zin geluk en waardoor ze bekend raakte maar ondanks de kwaliteit van haar werk zit ze wel al 15 jaar ofzo op de trends. Blog, YouTube vloggen gaan doen, planners maken, boeken over haarzelf, mukbangs doen, events organiseren. Dus dat vind ik best knap over zo’n lange periode relevant blijven
Ik vind dat je Mascha als zaken vrouw nu echt te kakken zet en onderschat. Ook als ze “alleen maar” dingen bereikt doordat ze goed advies krijgt is ze intelligent bezig. Je eigen zwaktes kennen en advies vragen is juist een teken van een goede ondernemer.
Ja ik vind ook echt dat sommigen nu te ver gaan. Je kan echt van alles roepen en zeker de content van de afgelopen paar jaar is twijfelachtig, maar Mascha was wel oprecht een van de eerste succesvolle youtubers gericht op de beauty doelgroep. Monica Geuze roept nog steeds in elk random interview dat het door Mascha kwam dat ze begon met vloggen etc.
Ik vond mascha tot new babylon echt leuk. Daarna is het echt berg afwaards gegaan qua vlogs en goeie content enzo.
Met de term Perzisch tapijt wordt toch altijd een vloerkleed bedoeld dus
Ik vind jou echt hilarisch
nou idd, en ook al die side dingen zoals de beautygloss party, ik was daar echt zo hyped voor toen hahaha. Door die hele begintijd blijf ik echt voor altijd Mascha stan denk ik
Ik ook wel. Ik zeg ook niet dat wat zij bereikt heeft het summum is en echt geweldig is. Ik zou het nooit willen. Maar ik vind het wel erg gemakkelijk om te zeggen dat ze niks doet en al het geld van de wereld heeft. Ze is met niks begonnen en heeft nu inderdaad veel geld, maar het is niet alsof dat haar (letterlijk en figuurlijk) niks gekost heeft of alsof ze geen moeite gedaan heeft. Ik ben absoluut geen fan van haar maar je komt heel jaloers en zuur over.
Ik heb vandaag een stukje van de weekvlog gekeken, maar kon het haast niet aanzien. Het beeld was erg schokkerig. Ook bij Polar Berry binnen super slechte en onrustige beelden. Heeft Mascha geen stabilisator voor haar camera ofzo?
Een aantal vlogs geleden waren Mascha en Gregor in het huis in Murica aan het kijken naar welke meubels e.d. konden blijven en wat weg kon. Ze wilden de hele collectie knuffels houden.
Ben ik de enige die het smerig vind als je een huis huurt dat er dan allemaal knuffels in dat huis zijn? Ik verwacht niet dat die dingen na elke verhuur periode worden uitgewassen, of zou dat wel zo zijn?
Lijkt me lekker, allemaal van die ondergekwijlde knuffels.
Cynthia moet weer even op haar instagram laten weten dat ze niet met het plebs in de rij op Schiphol hoeft te wachten maar dat ze privium plus heeft.
Waar het linnen pak van is ben ik alweer vergeten , maar ze zit wel te genieten in de nieuwe VIP-lounge.
Nee ze heeft wel eens gezegd dat ze een stabilisator niet fijn vond werken (of iets dergelijks).
Ja dat was te zwaar volgens mij, had ze toen in Miami gekocht dacht ik
Mascha 7x in elke weekvlog. “Weltrusten, bedankt voor het kijken, tot morgen”. Ze knipt de 6 overbodige keren er natuurlijk niet uit😆
Misschien mosterd na de maaltijd, maar kijk nu pas die zaterdagvideo van beautygloss over een betaalde Podcast. ’ Jullie kennen ze wel de verhalen…de Burningman tent…’
Ja die kennen we! Die hoef ik dan toch niet tegen betaling nog meer in detail uitgemolken te horen worden?
Er is echt nooit iets boeiends gebeurd in die tent met die twee. Zo staaahp it!
Ze gingen toch alleen maar kijken? Of wat was er nou gebeurd?