Beutyblogtopic XL #14

Lang leve pinkwashing

8 likes

En op de andere boot was ze niet welkom vond ze. Heeft ze ook eens over geklaagd.

2 likes

Ik zag trouwens vandaag een tiktok een goede suggestie hiervoor: laat bedrijven de boten sponseren ipv een eigen boot hebben. Dan heb je bijvoorbeeld een transboot en daar staat bij mede mogelijk gemaakt door Amazon.

Ik vind dat veel beter, maar nu is het deels een parade voor bedrijven ipv voor de lhbti+ gemeenschap

Edit: tiktokker was niek_lefreak die dit suggereerde

28 likes

Ja rabobank had dat gedaan, die hadden de boot gesponsord van de gay boswachters/natuurbescherming ofzo

36 likes

Dus zolang je geld schuift heb je een boot op Pride? Nu verwacht ik volgend jaar wel een SGP boot hoorrr

5 likes

Ho,ho, je moet wel betalen voor die boot. Maar het is inderdaad relatief goedkope publiciteit.

1 like

Amazon doet aan “pinkwashing”
Hele jaar hoor je ze niet, maar nu er Pride is moeten ze met een boot door de gracht.

7 likes

Ik leef wel voor Jessie. Love her.

3 likes

Zo slim die Mila!!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Zo raar en slecht geschreven weer dit :sob: was ze ook al zo slecht qua zinsopbouw in het blogtijdperk? Kan me dat niet meer zo herinneren eigenlijk.

11 likes

Ik ook! En heel mooi en goed dat ze Mila al zo betrekt in dit onderwerp, hoe jong ze ook is.

Maar inderdaad, die schrijfstijl :joy:

14 likes

Ja volgens mij is ze echt nooit goed geweest in schrijven

11 likes

En zijn ze dan bewust weggebleven omdat het om een queer persoon ging?

4 likes

Ze schrijft gewoon zoals ze praat…
I mean…like…okay …als in…very american-ish.

7 likes

Hé maar het moet wel he. Een boot minder is 35.000 euro minder en die goede doeltjes die betalen niet hoor. (In nrc staat echt een krankzinnig interview met de directeur van pride)

8 likes

Oh nee sowieso! :purple_heart: Mijn post was meer in de categorie “things that didn’t happen today” omdat ik alles wat Mascha zegt/Mila zegt/doet met een korrel zout neem :sweat_smile:

10 likes

Jaa alsof het is opgenomen via zo’n voice recorder die er tekst van maakt (heeft dat een naam) teveel spreektaal qua zinsopbouw.

7 likes

Wat superfijn dat Mascha ons de gradatie in de vaat uitlegt. Echt info die ik miste in mijn leven wel.

2 likes

In de nieuwste video van Vera heeft ze een gesprek met een ‘aannemer’/bouwbegeleider? ze gaan met iemand in zee die de verbouwing begeleidt? Maar dat is niet de aannemer. Als je het vage verhaal wil horen kijk haar nieuwe video.

Diegene die dat gaat dat doen voor hun gaf aan dat hun bedrag voor verbouwen wel erg laag was voor wat ze willen laten doen. Ik moest daar een beetje om lachen, want ze had toch een Tesla gekocht met het idee dat ze nog genoeg had voor het huis? Oeps. Ze gaf later aan dat ze toch de helft van de spaarpot al kwijt was aan de aankoop van het huis.

Verder als ik hoor wat ze willen laten doen snap ik echt niet dat ze daar ook nog een begeleidend iemand op zetten, het gaat vooral om cosmetisch werk en de badkamer en keuken worden verbouwd. Kan een aannemer toch ook prima met je doorspreken?

5 likes

Een bouwbegeleider is iemand die alle afspraken met de aannemer(s) maakt en controleert. Dus ook met degenen die de badkamer plaatsen, de keuken bouwen, de vloeren leggen, etc. Overlegt en er is op de momenten dat dat nodig is. Zij wonen dan nog in Amsterdam, Vera rijdt geen auto, dus het is niet makkelijk voor haar om er vaak te zijn als de verschillende mensen willen overleggen. De bouwbegeleider houdt overzicht en communiceert met alle partijen. Voor iedereen die wel eens een grote verbouwing heeft gedaan, weet hoeveel werk het is, vooraf, tijdens en achteraf. En hoe je wel wat kennis moet hebben, om de consequenties te snappen van beslissingen. En je moet er bovenop zitten, tijdens het werk. Ik begrijp Vera wel, als je dat niet kunt, het neemt zorgen uit handen.

En de aannemer hoeft in dit geval alleen de badkamer en keuken te verwijderen en een nieuw muurtje te bouwen. Dat is relatief weinig. Maar dan moet de badkamer geplaatst, de keuken, de electra, de vloer, geverfd, etc. Er is genoeg werk, op basis van die plannen.

31 likes