Beutyblogtopic XL #14

NikkieTutorials aan de Hello Fresh… Voelt niet helemaal passend bij haar merk. Hoop niet dat ze de sell-out fase ingaat want ik vind haar verder zo leuk. :sob:

21 likes

Rentenieren? :sweat_smile:

6 likes

Leven van de rente die je vermogen opbrengt.

5 likes

Ik vind het zo gek haha altijd op insta al die memes van haar, is echt random

9 likes

Ik vatte 'm meer op als: Welke rente?!

8 likes

Ja vroeger kon je nog van de echte rente leven met een beetje kapitaal. Nu moet je het met vermogen idd meer hebben van dividend en beleggingsopbrengst. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dit bedoelde ik indd, je wordt niet langer rijk van rentenieren, iig niet in de oorspronkelijke vorm, dan kost het alleen maar geld.
En beleggingsopbrengst is ook niet gegarandeerd toch. Het klonk in ieder geval heel gemakkelijk haha

4 likes

Nouja rijker word je er mss niet van maar je kan met 2 miljoen al ruim 60 jaar jezelf een modaal salaris uitkeren dus je hoeft in principe niet meer te werken

6 likes

Plus geld wordt minder waard, dus wat nu een modaal salaris is, is dat over 20 jaar echt niet meer.

4 likes

Het valt me op dat jij echt altijd zo naar over ze doet. Screenshots van ongelukkige momenten, dit soort hypothetische zaken (die dan soms weer een compleet eigen leven gaan leiden hier).
Waar ik je eerste en tweede samenvatting jaren geleden nog grappig vond, vind ik het nu niet tof eigenlijk.

Edit: je opmerking erna relativeert het wel een beetje :slight_smile:

12 likes

Zei iemand vastgoed:
afbeelding

40 likes

Hoe dan? Je krijgt toch geen rente meer tegenwoordig op je spaargeld?

2 likes

Als je elk jaar €30.000 netto in totaal uitgeeft kan je dat bijna 67 jaar blijven doen als je nu 2 miljoen netto op je bankrekening hebt. Is heel simpel gedacht en met het uitgavenpatroon dat de meeste rijke influencers nu hebben gaan ze dat sowieso niet redden maar het zou kunnen.

3 likes

Ooooh zo, ik dacht van het rentenieren met 2 miljoen :joy: maar gewoon leven van die 2 millie bedoelde je dus haha

4 likes

Ik gok dat het te maken heeft met rechten? Misschien zijn dit de enige foto’s die rechtenvrij zijn of die ze mogen plaatsen. Anders zijn ze gewoon lullig bezig haha

3 likes

Het allerraarst vind ik wel dat heel veel mensen het een heel normale vraag vinden als je een baarmoeder hebt. Hoe het met iemands prostaat gaat vraagt nou nooit iemand, heb ik het idee. Vind het een mooi initiatief van Mascha!

3 likes

Ja je moet het in beeldbanken doen met de foto’s die er worden aangeboden, sommige foto’s horen dan weer niet bij het contract dat je hebt afgesloten. So don’t blame us please :stuck_out_tongue:

2 likes

Dit is toch helemaal niet zo een lelijke foto van haar? Of ligt dat aan mij haha

28 likes

Ja lijkt er soms echt op… Net als bij Anna die ene foto met die haarband die maar terug blijft komen!
Het zijn niet de meest charmante foto’s die ze erbij plaatsen…

4 likes

Serena die 11 pakjes Cheese Strings inslaat en basically het hele schap opmaakt. Rustaaaagh.

6 likes