Ik herinner me dit nog, die Fish-eye beelden ook why
weet iemand nog welke dat was?
Even 3 minuten geprobeerd om de vlog te kijken waarin Mas, Gre en Mila gaan shoppen, maar toen Gre de vlog overnam maar gestopt. Ik hoorde het woord poofy en insane en was meteen klaar.
Sowieso is het echt mega ingestudeerd, maar dat laatste klopt toch ook niet? Dat je in Europa niet op verpakkingen mag zetten dat iets dierproefvrij is. Ik werk in de cosmetica en op mega veel verpakking staat cruelty free of een konijntje.
Mascha verzint vaak echt excuses, of buigt bepaalde argumenten om, zodat ze niet hoeft toe te geven dat ze fout zit.
Heb haar werkelijk nog nooit horen zeggen dat iemand gelijk heeft en dat kritiek klopt en ze er voortaan op zal letten.
Het is altijd “Ik kan nooit iets goeds doen” en allemaal lulverhalen om t voor haarzelf goed te praten.
Tja ze heeft een partnerschap met Andrelon, die gaat echt niet in op de negatieve comments. Ik bedoel hoe kun je stro-haar effect verdedigen?
Dat je helemaal glad bent qua flappen
Ik ging helemaal stuk toen Vera dat zei
Laatst was ze toch ook al daar voor zo’n meeting, inclusief manager Max? En toen deed ze er ook zo super serieus over. Als je het mij vraagt is het om haar eigen hachje te redden. 10 jaar partnerschap, nu veel kritiek. Wellicht gaat andrelon op zoek nr andere influencer voor samenwerking en verdwijnt er daarmee deel van haar inkomen?
Edit: sorry, niet echt een reactie op wat jij schrijft, meer mijn ideeën over dat andrelon gebeuren.
De meeting van 2,5u. Ik vind wanneer je iets op deze manier wil rechtzetten of mensen willen doen veranderen van mening, je net het omgekeerde effect bereikt.
Langs de andere kant vond ik de bakken kritiek op mascha haar post toen wel overdreven
Haha ja echt, het is maar een shampoo. Koop het of koop het niet?
Hahaha. Zonder context is dit heel ingewikkeld. En ik kijk nooit naar video’s van Vera, dus zoveel vragen nu.
Flappen… als in… bankbiljetten? Of iets anders.
Er schiet echt een dozijn aan ranzige beelden door mijn hoofd nu.
Flappen als in vagina. In haar nieuwste video test ze strings uit.
Misschien dat het daarmee indirect wordt gezegd? En niet letterlijk.
Ik weet wel dat het een loze claim is omdat het in Europa gewoon verboden is. Je mag ook niet handelen in stoffen die op dieren zijn getest, onderzoek gebruiken van producten die op dieren zijn getest (dus geen claims op baseren) en ook geen eindproducten testen op dieren. Als een bedrijf dus heel cool doet dat ze niet op dieren testen ben ik dus totaal impressed en denk ik ow serieus jullie beste prestatie is dat jullie je aan de wet houden?
China wordt ook steeds minder streng op dierproeven. Het wordt niet meer standaard getest maar kan met bepaalde certificaten ook worden aangetoond.
Producten binnen Europa worden trouwens wel op mensen getest die zich daar zelf voor opgeven natuurlijk.
Ja maar die kunnen dan op de Europese producten toch zeggen dierproefvrij of een plaatje van een konijn of wat dan ook. Stoppen ze 1 ander ingrediënt dan in de China formule en klaar.
Ik vind het altijd heel naïef als mensen daarop afgaan in elk geval.
Bovendien zijn er heel veel stoffen die we nu veilig kunnen gebruiken omdat ze in het verleden zijn getest op dieren. Er zouden milieuvriendelijker en goedkopere alternatieven kunnen zijn voor microplastics bijv maar zonder onderzoek kan het niet op de markt en zonder dierproeven is het soms lastig onderzoek doen. Dan maar hopen dat ze ooit als hulpstof in een medicijn nodig zijn!
Het blijft gewoon een heel lastige en ondoorzichtige markt. De consument is daar veelal de dupe van en probeert met de middelen die hij heeft de beste keus te maken. Je kunt het niemand kwalijk nemen want deze informatie is gewoon niet makkelijk te vinden en sommige dingen zijn heel onlogisch.
“Maar verder is het zeg maar Go Go Go Go Go maar het is zó lekker weer en ja, why not?” Mascha zit al goed in de “and I was like yeah but, no but, yeah I was like yeaaah” America stylo.
De nieuwste beautygloss video gaat over peuterhaarstijlen. Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe Mascha niet verdient aan Mila?
Ja maar je ziet haar gezicht niet dus dan is het anders!!!
En is ook leuk voor volwassenen