Ze heeft wel iets tegen wit he, witte onderbroek, wit gezin op vakantie
Witte leggings
Want het is echt een doodzonde als je iemands slip ziet Je zou je er maar druk over maken
kunnen we het woord slip niet gewoon verbieden trouwens
Onderbroekje
Kunnen we het drukmaken om andermans ondergoed niet verbieden?
Is toch eigenlijk heel vreemd om je bezig te houden met wat er in andermans broek zit.
Ik denk dat Debbie ook commentaar op mij heeft. Maar liever dat je mijn onderbroek ziet, dan schurende string tijdens het squatten.
Nou allebei beter dan recht iemands kut in kijken door een doorschijnende legging toch
Aangezien masha uitgenodigd was door Amazon: zouden er afspraken geweest zijn over wel of niet vloggen? Of mss wilden de anderen op de boot het niet?
Debby kan echt naar uit de hoek komen zeg. Na haar commentaar rond die zaak met die kaars is ze echt nog een heel pak in mijn achting gedaald.
Allemaal aandachtsgeile influencers op een sponboot en die willen niet op de vlog? As if
De meid had er gewoon geen zin in.
Optima Vita promoot haar cursus op Instagram met de aankondiging dat je een beter s*ksleven kan krijgen door gezonder te gaan leven.
Dat wel verkondigen, maar dan zo preuts zijn dat je niet gewoon het woord seks durft op te schrijven🙈
Volgens mij worden je stories en berichten verwijderd als er iets van seks in staat
Wat heeft Debby voor naars gezegd dan?
Dat was in die zaak met die ene gast op Nederlandse televisie die een ‘stoer’ verhaal ging vertellen dat hij een bewusteloos meisje had verkracht met een kaars. En debby vond dat andere ‘meiden’ niet zo moesten zeuren… kwam erop neer dat zij dat eigenlijk wel prima vond…
Oh ja dat, vreselijk ja. Dacht dat je iets recents bedoelde, las over het woord kaars heen denk ik Heb haar toen ook ontvolgd.
En de piemel van Tommy lee mag er wel een paar uur op staan
Techno-koffie-nostalgie
Flashback naar legendarische cappuccino-edit in de vlog van vandaag
OMG dat was zo’n unexpected WTF moment ik moest echt hardop lachen