‘ja dit klinkt heel decadent maar dat is het helemaal niet, ik heb m’n hele leven economy gevlogen’
Meidd ![]()
![]()
‘ja dit klinkt heel decadent maar dat is het helemaal niet, ik heb m’n hele leven economy gevlogen’
Meidd ![]()
![]()
Nu de tram nog overwinnen.
En of Mila niet opeens denkt wtf moet ik in deze arremoei omdat ze alleen first class gewend is.
Haha ja dat ze gaat roepen: waar is mijn pyjama? En waar blijft de kaviaaaar
Hebben ze ook geprobeerd om niet meermaals in een jaar te vliegen?
Heeft zij niet een fucking boomgaard? In een woestijnachtig gebied?
Gisteren was ik met een leraar aan het praten en hij had een leerling op een andere school die elke week vanuit Londen naar de les kwam in Parijs met z’n privéjet. Echt zo ver verwijderd van de realiteit
Ja dit soort mensen mogen echt sterven van mij

Dat duurt niet zo lang
Hahahaha ja ik moest echt lachen om dat zinnetje dat ze economy weer eens gaan proberen😂
Verder zijn de vlogs toch echt niet om aan te zien mensen. Ze filmen niets van wat ze echt doen, het is alleen maar gepraat van Mascha in de camera. Met als resultaat een heel kort filmpje waar vervolgens een aantal nietszeggende stukjes oude vlog worden aangeplakt. Zogenaamd is dat dan voor de nostalgie maar het is duidelijk dat het alleen maar als opvulling wordt gebruikt zodat de vlogs lang genoeg zijn om er reclame bij af te spelen en er lekker aan te verdienen🙈
Ik ontvolg ze eindelijk ook maar allemaal, de grote hoeveelheid followers houdt dit leven ook wel in stand denk ik… kan me enorm ergeren aan een mascha of vivian of rianne (ok, geen beautyblog) die om de haverklap vliegen ![]()
Niet dat het écht iets doet maar ja, what else
Gelukkig kunnen we vandaag 9min kijken hoe Mascha als lifehack broodjes smeert. Smeer broodjes…en dan heb je een lekker broodje. en dan maakt ze er heel veel want dat zag ze bij een gezin van 12…Mijn leven is veranderd.
Hahaha dan heb je eindelijk het school- en studietijdperk overleefd en kan je (zeker omdat zij thuiswerken) je brood vers smeren, zet je deze
lifehack
in. Ik heb echt slechte herinneringen aan die kleffe broodjes die je vooraf maakte, dus kan me moeilijk voorstellen dat ze dit zo fijn vindt haha
En daarna 10 minuten een uiteenzetting over WW pffff
Waarom kijken er nog zoveel mensen naar die oninteressante vlogs?
Die vraag stel ik mezelf al sinds ze in de bunker woonden. Toen werden ze echt totaal lazy en oninteressant. Dat vond toen ook (bijna) iedereen hier, maar men bleef wel kijken. Heel vreemd.
Maar goed voor Mascha, want met die zeurende mensen heeft ze maar mooi een huis in Amsterdam bij elkaar gechefd. Good for her!
Ik vind dit echt vrij debiel gedrag. Ik vind haar zo ver verwijderd van de realiteit, ze zoekt echt dingen om haar tijd te vullen lijkt wel en dan de meest achterlijke nutteloze dingen
Het gaat toch over iets wat in de vlog gebeurt?
Wat een vreemde reactie uitgerekend van jou