Beutyblogtopic XL #14

‘ja dit klinkt heel decadent maar dat is het helemaal niet, ik heb m’n hele leven economy gevlogen’

Meidd :sob::rofl:

12 likes

Nu de tram nog overwinnen.

11 likes

En of Mila niet opeens denkt wtf moet ik in deze arremoei omdat ze alleen first class gewend is.

43 likes

Haha ja dat ze gaat roepen: waar is mijn pyjama? En waar blijft de kaviaaaar

14 likes

Hebben ze ook geprobeerd om niet meermaals in een jaar te vliegen?

17 likes

Heeft zij niet een fucking boomgaard? In een woestijnachtig gebied?

2 likes

Gisteren was ik met een leraar aan het praten en hij had een leerling op een andere school die elke week vanuit Londen naar de les kwam in Parijs met z’n privéjet. Echt zo ver verwijderd van de realiteit

9 likes

Ja dit soort mensen mogen echt sterven van mij

26 likes

image

31 likes

Dat duurt niet zo lang

11 likes

Hahahaha ja ik moest echt lachen om dat zinnetje dat ze economy weer eens gaan proberen😂
Verder zijn de vlogs toch echt niet om aan te zien mensen. Ze filmen niets van wat ze echt doen, het is alleen maar gepraat van Mascha in de camera. Met als resultaat een heel kort filmpje waar vervolgens een aantal nietszeggende stukjes oude vlog worden aangeplakt. Zogenaamd is dat dan voor de nostalgie maar het is duidelijk dat het alleen maar als opvulling wordt gebruikt zodat de vlogs lang genoeg zijn om er reclame bij af te spelen en er lekker aan te verdienen🙈

6 likes

Ik ontvolg ze eindelijk ook maar allemaal, de grote hoeveelheid followers houdt dit leven ook wel in stand denk ik… kan me enorm ergeren aan een mascha of vivian of rianne (ok, geen beautyblog) die om de haverklap vliegen :upside_down_face:
Niet dat het écht iets doet maar ja, what else

6 likes

Gelukkig kunnen we vandaag 9min kijken hoe Mascha als lifehack broodjes smeert. Smeer broodjes…en dan heb je een lekker broodje. en dan maakt ze er heel veel want dat zag ze bij een gezin van 12…Mijn leven is veranderd.

32 likes

Hahaha dan heb je eindelijk het school- en studietijdperk overleefd en kan je (zeker omdat zij thuiswerken) je brood vers smeren, zet je deze :sparkles:lifehack :sparkles: in. Ik heb echt slechte herinneringen aan die kleffe broodjes die je vooraf maakte, dus kan me moeilijk voorstellen dat ze dit zo fijn vindt haha

16 likes

En daarna 10 minuten een uiteenzetting over WW pffff

3 likes

Waarom kijken er nog zoveel mensen naar die oninteressante vlogs?

55 likes

Die vraag stel ik mezelf al sinds ze in de bunker woonden. Toen werden ze echt totaal lazy en oninteressant. Dat vond toen ook (bijna) iedereen hier, maar men bleef wel kijken. Heel vreemd.

Maar goed voor Mascha, want met die zeurende mensen heeft ze maar mooi een huis in Amsterdam bij elkaar gechefd. Good for her!

9 likes

Ik vind dit echt vrij debiel gedrag. Ik vind haar zo ver verwijderd van de realiteit, ze zoekt echt dingen om haar tijd te vullen lijkt wel en dan de meest achterlijke nutteloze dingen

5 likes

Het gaat toch over iets wat in de vlog gebeurt?

35 likes

Wat een vreemde reactie uitgerekend van jou

5 likes