Beutyblogtopic XL #14

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/MEUBEL#.Yw5DQGRcJkw

Kan allebei :+1:

9 likes

Meubea

Volgens mij snapt trouwens de helft de clue weer niet, maargoed :joy:

25 likes

Ik heb dus ooit wel eens per ongeluk een beschimmelde cheestring gegeten. Ook echt net uit de supermarkt gehaald toen :sob:

3 likes

“Ik kreeg een comment of ik Andrelon ook echt gebruik”. AD in beeld.

afbeelding

21 likes

Om vervolgens met wat Andrelonflessen in de badkamer te schudden om te laten zien dat ze een beetje leeg zijn en dus echt gebruikt worden :joy:

4 likes

Ik moet zo lachen om die hele woke AndrĂ©lon cancel culture haha. Een jaar geleden hoorde je niemand er over en nu is het een crime wanneer je AndrĂ©lon gebruikt/promoot. Want “mijn kapper raad AndrĂ©lon af en raadt dit en dat (1 of ander veel te duur merk) aan.” Ja ook alleen voor de verkoop haha. Ja okĂ© kwalitatief zit er wel een verschil in, maar het is niet alsof je kaal wordt ofzo van AndrĂ©lon haha.

En wanneer gaan de Foefjes eigenlijk op hun nieuwe fietsen? OkĂ© ze filmen niet hun hele leven. Maar ik vind het raar dat je een hele video over die fietsen maakt, en er vervolgens geen gebruik van maakt. Nog even en Mila is al te groot voor het stoeltje voorop de fiets đŸ«Ł

13 likes

Ze heeft ook een “enerverende ochtend gehad” want ze heeft haar favoriete Turkse ontbijt besteld en heeft zo lekker gegeten dat ze nu zo vol zit voor d’r lunchafspraak.
Enerverend.

20 likes

Sowieso heb ik qua shampoo echt nooit verschil gemerkt met mijn haar. Of ik nou 3 of 30 euro betaalde voor een fles. Volgens mij is het doel daarvan gewoon je haar reinigen met zo min mogelijk schadelijke stoffen. Want hoe voedend het ook is, haar is dood?
En als je dan toch wilt ‘voeden’ of vullen met water/proteine oid gebruik je toch een masker of ander product. Ik vind het ook altijd zo bijzonder als mensen zeggen ja ik gebruik alleeeeen deze schampoo die mijn kapper mij aanraad want dat is de beste. Dan denk ik alleen maar; oh jij bent erin getrapt. :money_mouth_face:

21 likes

Nou ik vind het best woke eigenlijk. Ineens mee willen doen om Andrélon te gebruiken. Of ik gebruik woke helemaal verkeerd.

3 likes

Dan heb jij gewoon mazzel met heel sterk stevig haar! denk ik
Ik heb fijn haar
en moet echt ùn goede shampoo ùn goede cremespoeling gebruiken, anders dan is het eùn grote droge dreadlock/klit
Dan grijpen alle ‘kapotte uitsteekseltjes’ in elkaar en is er geen normaal haar meer van te maken
Denk dat Mascha ook prima haar heeft als basis
want met Andrelon krijg ik het echt niet voor elkaar

12 likes

Precies dat dus! Ik voel ook geen verschil in dure en goedkoper shampoo.

8 likes

Dit en kan er alsjeblieft gestopt worden met overal het woord woke te gebruiken?

71 likes

Ja, het heeft er werkelijk niks mee te maken. Google is je vriend.

13 likes

Ugh wat een zeik forum is dit zeg. Ik wens jullie allemaal veel succes :wave:

25 likes

FYAAD

16 likes

Je MaG hIeR wErKeLiJk NiEtS mEeR zEgGeN

47 likes

Mascha ziet zichzelf echt als dé child whisperer he. Probeer heel hard om me er niet aan te ergeren maar het stopt ook gewoon niet

11 likes

Maar ze heeft heel veel ervaring met werken met kinderen!!!1!

4 likes

Ik heb juist dunne droge krullen. :laughing:
Maar heb meer aan maskers en leave in /stylingproducten dan aan shampoo. Liefst was ik mijn haar zelfs zonder shampoo.

4 likes

Ik voelde me geĂŻnspireerd door Hejira maar :skull:

13 likes