Beutyblogtopic XL #14

Ik zie liever dit dan de broccoli-ei drab die ze vandaag als ontbijt maakt en ook nog het ’ recept’ van gaat geven terwijl ze er met haar vork in blijft meppen.

11 likes

De Foefjes gaan economy class proberen!!!

22 likes

‘ja dit klinkt heel decadent maar dat is het helemaal niet, ik heb m’n hele leven economy gevlogen’

Meidd :sob::rofl:

12 likes

Nu de tram nog overwinnen.

11 likes

En of Mila niet opeens denkt wtf moet ik in deze arremoei omdat ze alleen first class gewend is.

43 likes

Haha ja dat ze gaat roepen: waar is mijn pyjama? En waar blijft de kaviaaaar

14 likes

Hebben ze ook geprobeerd om niet meermaals in een jaar te vliegen?

17 likes

Ja soms vraag je je af waar je je best voor doet als zo’n Mascha (en vele anderen uiteraard) meerdere keren per jaar vliegt.

26 likes

Kwam laatst ook zoiets voorbij op Insta, volgens mij van een Vlaamse nieuwssite. Er is droogte in Californië en daarom is er een waterbeperking thv zoveel duizend liter pp. Kim K verbruikte 880.000 liter. :sob:

3 likes

Toch niet voldoende indruk gemaakt blijkbaar.

1 like

Heb het teruggezocht, rond 5:53.

3 likes

Heeft zij niet een fucking boomgaard? In een woestijnachtig gebied?

2 likes

Of een heel groot gazon. Dat kost ook wat lijkt me als je dat moet besproeien.

Oh dit is 'm:
Kim Kardashian en Sylvester Stallone verbruikten 800.000 liter water meer dan mocht: "Mijn bomen zouden afsterven" | VRT NWS: nieuws.

2 likes

Gisteren was ik met een leraar aan het praten en hij had een leerling op een andere school die elke week vanuit Londen naar de les kwam in Parijs met z’n privéjet. Echt zo ver verwijderd van de realiteit

9 likes

Ja dit soort mensen mogen echt sterven van mij

26 likes

image

31 likes

Dat duurt niet zo lang

11 likes

Hahahaha ja ik moest echt lachen om dat zinnetje dat ze economy weer eens gaan proberen😂
Verder zijn de vlogs toch echt niet om aan te zien mensen. Ze filmen niets van wat ze echt doen, het is alleen maar gepraat van Mascha in de camera. Met als resultaat een heel kort filmpje waar vervolgens een aantal nietszeggende stukjes oude vlog worden aangeplakt. Zogenaamd is dat dan voor de nostalgie maar het is duidelijk dat het alleen maar als opvulling wordt gebruikt zodat de vlogs lang genoeg zijn om er reclame bij af te spelen en er lekker aan te verdienen🙈

6 likes

Ik ontvolg ze eindelijk ook maar allemaal, de grote hoeveelheid followers houdt dit leven ook wel in stand denk ik… kan me enorm ergeren aan een mascha of vivian of rianne (ok, geen beautyblog) die om de haverklap vliegen :upside_down_face:
Niet dat het écht iets doet maar ja, what else

6 likes

Gelukkig kunnen we vandaag 9min kijken hoe Mascha als lifehack broodjes smeert. Smeer broodjes…en dan heb je een lekker broodje. en dan maakt ze er heel veel want dat zag ze bij een gezin van 12…Mijn leven is veranderd.

32 likes