Beutyblogtopic XL #14

Hahaha dan heb je eindelijk het school- en studietijdperk overleefd en kan je (zeker omdat zij thuiswerken) je brood vers smeren, zet je deze :sparkles:lifehack :sparkles: in. Ik heb echt slechte herinneringen aan die kleffe broodjes die je vooraf maakte, dus kan me moeilijk voorstellen dat ze dit zo fijn vindt haha

16 likes

En daarna 10 minuten een uiteenzetting over WW pffff

3 likes

Waarom kijken er nog zoveel mensen naar die oninteressante vlogs?

55 likes

Die vraag stel ik mezelf al sinds ze in de bunker woonden. Toen werden ze echt totaal lazy en oninteressant. Dat vond toen ook (bijna) iedereen hier, maar men bleef wel kijken. Heel vreemd.

Maar goed voor Mascha, want met die zeurende mensen heeft ze maar mooi een huis in Amsterdam bij elkaar gechefd. Good for her!

9 likes

Kunnen jullie ajb ontopic blijven. Voor brood invriezen, hebben we een huishoudtopic.

16 likes

Ik vind dit echt vrij debiel gedrag. Ik vind haar zo ver verwijderd van de realiteit, ze zoekt echt dingen om haar tijd te vullen lijkt wel en dan de meest achterlijke nutteloze dingen

5 likes

Het gaat toch over iets wat in de vlog gebeurt?

35 likes

Wat een vreemde reactie uitgerekend van jou

5 likes

NikkieTutorials aan de Hello Fresh… Voelt niet helemaal passend bij haar merk. Hoop niet dat ze de sell-out fase ingaat want ik vind haar verder zo leuk. :sob:

21 likes

Rentenieren? :sweat_smile:

6 likes

Leven van de rente die je vermogen opbrengt.

5 likes

Ik vind het zo gek haha altijd op insta al die memes van haar, is echt random

9 likes

Ik vatte 'm meer op als: Welke rente?!

8 likes

Ja vroeger kon je nog van de echte rente leven met een beetje kapitaal. Nu moet je het met vermogen idd meer hebben van dividend en beleggingsopbrengst. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dit bedoelde ik indd, je wordt niet langer rijk van rentenieren, iig niet in de oorspronkelijke vorm, dan kost het alleen maar geld.
En beleggingsopbrengst is ook niet gegarandeerd toch. Het klonk in ieder geval heel gemakkelijk haha

4 likes

Nouja rijker word je er mss niet van maar je kan met 2 miljoen al ruim 60 jaar jezelf een modaal salaris uitkeren dus je hoeft in principe niet meer te werken

6 likes

Plus geld wordt minder waard, dus wat nu een modaal salaris is, is dat over 20 jaar echt niet meer.

4 likes

Het valt me op dat jij echt altijd zo naar over ze doet. Screenshots van ongelukkige momenten, dit soort hypothetische zaken (die dan soms weer een compleet eigen leven gaan leiden hier).
Waar ik je eerste en tweede samenvatting jaren geleden nog grappig vond, vind ik het nu niet tof eigenlijk.

Edit: je opmerking erna relativeert het wel een beetje :slight_smile:

12 likes

Zei iemand vastgoed:
afbeelding

40 likes

Hoe dan? Je krijgt toch geen rente meer tegenwoordig op je spaargeld?

2 likes