Inderdaad en dan ok nog moeten checken of ze op 1 platform meer reach hebben, zit je ook nog data te plukken voor TikTok en YouTube naast Instagram
Als influencer wil je meer bekendheid/samenwerkingen, dus waarom zou je dat niet tof vinden dan?
Omdat zij geld verdient met jouw naam te verkopen zonder toestemming. En ik weet niet of het allemaal fatsoenlijke bedrijven zijn die die lijst gaan kopen. Straks zijn het een boel scam bedrijven die contact opnemen. Lijkt mij ook irritant
Wat leuk!
Ik zal het haar zeggen.
Maschas creativiteit is echt op🙈 Ze had waarschijnlijk geen zin/tijd om iets speciaals te doen voor de video van deze week dus nam ze de camera maar mee met boodschappen doen en filmt ze wat ze in haar karretje gooit😓
Qua content zou ze echt weekvlogs moeten overwegen. Hoewel ik me afvraag of die beter zullen zijn.
En tja meer video’s is meer moneyyyy
Ze maakt eigenlijk nooit content dat toch al on haar leven past. Behalve die keer dat ze haar favoriete adressen in de Spaanrndammerbuurt liet zien. Maar toen kreeg ze negatieve comments.
Ik vond het een leuke video ontspannen haha
Ik keek laatst weer eens op de blog van Aranka, maar mis er toch weinig aan. Bijna alleen maar stockfoto’s en onderwerpen die ik niet erg bij haar vind passen (schuttingen, veilig thuiswonen als je ouder wordt). Jammer, want vond het een aantal jaren geleden nog wel leuk.
Volgens mij is haar blog vooral passief inkomen. Schrijft slecht onderbouwde bij elkaar gegooglede stukken over onderwerpen die mensen veel zoeken op het internet. Maakt geen bal uit wat er staat als mensen maar klikken op het linkje.
Tip voor Aranka; blogs over hoe je kinderen aan het slapen of eten krijgt.
Ja precies, maar blijkbaar wordt ze nog wel uitgenodigd voor reistrips… Kan me alleen niet voorstellen dat ze nog veel bezoekers heeft.
Ik vond het ook al bijzonder hoeveel gesponsorde reisjes zij maakt
Ze schrijft die teksten ook niet zelf. Het is een hele business om artikelen te schrijven voor allerlei websites waar dan een link naar jouw product in voor komt. Bedrijven betalen Aranka om die generic teksten op haar website te plaatsen. Dat heeft niet eens met spon te maken, maar gewoon met linkbuilding en hoger scoren in Google.
Die teksten voor spelfouten schrijft ze dus niet zelf? Haha wow, nog makkelijker. Good for her.
Die perstripjes zijn redelijk low budget reizen met Corendon. Denk dat het wel past bij haar publiek en dat ze ook best wat dataverkeer trekt.
Nope dat doet een zwaar onderbetaalde schrijver voor een of ander marketingbureau Je herkent dat soort teksten altijd aan random onderwerpen die niet logisch zijn voor een website, nul persoonlijke informatie en rare persoonsvormen. Ik zag bij Aranka bepaalde artikelen waarin staat “wij geven je tips om…” “wij adviseren je om…” Dat is een dead giveaway.
Eigenlijk kun je die artikelen gewoon als reclameplekken beschouwen. Aranka faciliteert te plek, de andere partij betaalt om daar een suffig artikel neer te plempen voor seo doeleinden. Makkelijk geld wel! Maar ook zonde van je website.
Haha ja ik heb dit dus een tijd gedaan toen ik nog studeerde. Ging via websites/tussenpersonen, je wist nooit voor wie je het schreef en je kreeg maximaal 10 euro per tekst
Same, daarom weet ik dit
Oh joh! Nou dat wist ik ook niet. Haar artikelen stonden ivm dyslexie ook vol met kromme zinnen en spelfouten, dus niet doorgehad.
Ja ik ook, 4 cent pet woord