Beutyblogtopic XL #15

Precies ja. ‘Uit je hoofd en op papier’ werkt heel fijn als je in een periode zit waar alles even niet zo vanzelfsprekend gaat.

12 likes

Late reactie haha maar yes, had vroeger ook altijd een profielfoto van Emilia Clarke als Daenerys.

7 likes

Hahaha die planning doet mij precies denken aan een boodschappenlijstje dat mijn partner ooit maakte waarop stond:
-avondeten
-wat drinken

34 likes

“Meneer weet u in welk schap ik het avondeten kan vinden”

7 likes

Mijn oma had altijd dingen staan zoals ‘iets lekkers voor bij de koffie’ of ‘iets waar je zin in hebt’. Maar als je voor een ander boodschappen doet voelt het toch een beetje ongemakkelijk om bepaalde dingen zomaar mee te nemen.

13 likes

Hahaha ik doe dit ook

• brood + beleg
  • koekjes
  • eten
  • drinken
  • toetje

Vooral ‘eten’ :joy:

33 likes

Omdat ik het zi geinig vond, even delen;

Mijn moeder tekende sommige dingen op het boodschappenlijstje als wij (zus en/of ik) ermee op pad werden gestuurd.

(Achtergrond, we spraken thuis geen NLs en wisten vroeger niet altijd de NLse namen voor specifieke groenten)

43 likes

Mascha die voor 100 euro (okay net niet, 99) een influencer lijst aanbiedt. Wie zou dit kopen?

3 likes

Ik denk dat het best waardevol kan zijn voor mensen die in marketing werken maar ik vind het een hoop geld voor een document waarvan je eigenlijk geen idee hebt hoe het eruit ziet.

Ik vraag me ook een beetje af hoe dit avg-technisch werkt. Influencers leven een online bestaan en bepaalde informatie mag je vrij delen, maar staan er ook contactgegevens (buiten Instagram/dm) op de lijst? Mag je überhaupt zomaar een lijst met gegevens samenstellen en verkopen, ook al is de informatie vrij verkrijgbaar?

5 likes

Ik denk dat het letterlijk een lijst met namen is en meer niet? Kan me niet voorstellen dat ze allemaal contactgegevens gaat delen.

Ze zegt trouwens dat ze geen agentschap heeft. Is Max van Flabber uit beeld of mis ik wat?

6 likes

Ik vraag me ergens nog steeds af of je dat mag verkopen? Ze heeft het ook over top 100 lijsten, maar die staan doorgaans gewoon op websites en worden niet echt verkocht.

Als het letterlijk alleen een lijst met namen is dan is het zwaar overpriced. Staat er überhaupt bij hoeveel namen het zijn? Een marketeer kan dan net zo goed zelf contact opnemen met een agency en dan krijgen ze deze informatie ook en zitten ze meteen aan het goede adres qua management.

Overigens doet de link het niet, bij mij staat er “geen betaling mogelijk”

4 likes

Of de mensen op de lijst hebben betaald voor de vermelding.

Ze noemt ook geen volgersaantallen bij de influencers?

6 likes

Haha dat zie ik nu pas.

Joh want welke marketeer zou nou geïnteresseerd zijn in het bereik van de influencer die ze zouden inhuren? Boeiend al die statistieken 🫠

9 likes

Ook echt zo sneaky na een post waarin ze 100 euro shoptegoed weggeeft…

5 likes

Ik vraag mij af of ze ook toestemming heeft gevraagd van de influencers. Ik zou het niet tof vinden als iemand ongevraagd mijn naam op een lijst zet en het verkoopt.

11 likes

Nee ze benoemt wel top 25 en top 100 lijsten maar geeft niet aan hoeveel namen haar lijst bevat vlg mij

5 likes

Ik kan denk ik wel raden hoe die lijst eruitziet

• Anna
  • Josh
  • Noor
  • Jade Anna
  • Monica
  • Hella
  • Jamie Faber
  • Claire
  • Joy
  • Jessie Maya

Etc

Oftewel alle vrouwen waar ze bevriend mee is en vaak mee samenwerkt, of de mainstream mensen waarvan iedereen weet dat ze het goed doen op het moment

17 likes

Is dit niet het werk van Max? Ik begrijp niet helemaal vanuit welke positie ze hier nu plots mee komt.

8 likes

Ho ho vergeet Greg de sneakerfluencer niet

7 likes

En dan staan er geen statistieken bij zoals volgers/likes. Dat is toch echt het eerste wat je wil weten als adverteerder dus dan moet je dat zelf nog gaan uitzoeken voor al die 80 influencers.

15 likes