Beutyblogtopic XL #15

Ik mis echt de schaamteloosheid om alles wat ik doe te monetizen. Misschien moet ze dáár (pun intended) een cursus over geven.

10 likes

Dat consumeren van de Foefjes is ook weer lekker aanwezig in de vlog vandaag. Weekendje weg en er gaan 5 zakken kruidnoten mee. Niks mis met het feit dat ze eten meenemen, maar meteen weer 5 zakken.

(En los van de hoeveelheid judge ik iedereen die voor november al kruidnoten koopt, haha)

7 likes

Judge me… ik noem het minikoekjes. :wink:

5 likes

Sinds mijn favoriete kruidnoten al twee jaar zo rond half november uitverkocht zijn en blijkbaar niet meer aangevuld worden, heb ik mijn principes overboord gegooid en eet ik ze zodra ze in de winkel liggen.

10 likes

Je maakt me nieuwsgierig. Welke zijn zo lekker dat iedereen ze voor november al ingeslagen heeft?

3 likes

Ik vrees dat het antwoord teleurstellend gaat zijn :smiling_face_with_tear: maar het gaat om de karamel zeezout kruidnoten van de Plus. Om een of andere reden besluiten ze die niet meer aan te vullen na circa half november.

6 likes

Het is ook weer verbazingwekkend hoe weinig je van Duinrell kan laten zien terwijl je toch een vlog van bijna 20 minuten upload. Ik dacht eindelijk weer eens een oldschool pretpark vlog, maar je krijgt 5 minuten Mila die de grond filmt, 10 minuten Mascha die alles bespreekt wat ze gedaan hebben maar dat niet laat zien, en dan op t einde nog wat beelden van t park terwijl t al gesloten is.
Ik snap dat je in zo’n Tikibad niet wil filmen met privacy etc, maar ze zegt dat je er niet mag/kan filmen en dat is gewoon niet waar. Je mag gewoon met een go pro van de glijbanen enzo, waarom doet ze dat niet?

17 likes

Haha ik dacht echt precies hetzelfde. Ze zijn uitgenodigd door Duinrell, maar als kijker denk ik na deze vlogs niet: wow, daar moet ik heen!

Je ziet alleen het huisje, de supermarkt en de arcadehal. En heel snel wazig wat achtbanen in beeld. Ik heb nu nog steeds geen idee wat je er allemaal kunt doen

13 likes

Vaak krijgen ze daarna geen voorraad meer. Heb ook lang in een winkel gewerkt waarbij je gewoon één keer een mega voorraad kreeg in september en daarna niks meer. Dan had je idd soms dat het de week voor Sinterklaas al helemaal op was en er bijna niks meer te krijgen was

2 likes

Ik heb vaag in herinnering dat Mascha (?) way back als ze naar Amerika ging, verzorgingsspullen meenam, zoals deo, douchegel, tampons e.d. om het daar naar een homeless shelter of iets dergelijks te brengen zodat ze het daar konden verdelen. Omdat dat spul hier goedkoper is als in Amerika.
Kan iemand zich dit ook herinneren? Was het Mascha? Of is dit gewoon mijn brein dat denkt dit ooit te hebben gezien?

2 likes

Ik weet dat ze in NL haar pr-zooi naar blijf van mijn lijf huizen bracht. En in de VS heeft ze rondom burning man wel dingen aan daklozen gegeven (omdat ze die dingen kocht voor burning man en daarna niet meer nodig had). Misschien haal je die 2 dingen door elkaar?

Wel jammer dat de foefjes niet op burning man waren dit jaar :broken_heart: Dan had ik weer gekeken.

20 likes

Ja dan waren het echt goeie vlogs geweest

7 likes

Heb je je al ingeschreven voor de cursus Alleen maar Geweldig van Solo Sint?

6 likes

Hahhaaja dat ook.
Hmm dan was het misschien toch iemand anders🤔

3 likes

Welnee, veel te zonnig en blij. Daar heb ik een veel te misantropische inborst voor. Een titel als ‘Donder op en waag het niet om iets met mij te willen afspreken’ zou mij misschien wel over de streep hebben getrokken.

13 likes

Misantropische inborst, prachtig :hushed:

2 likes

Ik moet heel vaak aan mas denken met haar cricut hobby nu mijn moeders collega er ook eentje heeft en voor mijn kind een cadeaudoos met naam en romper met naam heeft ge Cricut :upside_down_face:

Vind het echt hilarisch want die vrouw geeft nu alleen nog maar gepersonaliseerde cadeaus, ook aan m’n moeder een tas met haar naam erop. Wie gaat er nou rondlopen met een tas met zn naam erop? :rofl:

Samenvatting

Het is echt zoiets als dit :sweat_smile:

Gewoon zo niet mooi maar wel lief

52 likes

Met dit soort dingen realiseer je wel dat ontwerpen een vak is. Na ja, het gaat om de gedachte

14 likes

Voor die ene keer dat iemand net toevallig exact dezelfde boodschappentas in precies dezelfde hoek van een ruimte heeft staan en je dan denkt “goh ik zou aan het uiterlijk van de tas niet kunnen zien welke van mij is hihi, maar GELUKKIG staat mijn naam erop!!”

Nooit dus

14 likes

In de vlog van vandaag trekt Mascha het schap leeg met knijpzakjes en zegt ze nog “dan kan ik onze stash aanvullen”. Ik vind dat zoooo asociaal. Wat nu als er iemand na jou komt, specifiek op zoek is naar die en dus misgrijpt.

Een jaar geleden was onze baby heel picky met bepaalde potjes (lees: wilde alleen broccoli stampotje potje van AH en echt totaal niks anders). Het is dan ZO vervelend als het schap steeds leeg is. Het wordt ook niet goed aangevuld door AH.

15 likes