Als er dan genoeg potjes waren liet jij dan ook iets staan voor iemand anders? Misschien zit Mascha in dezelfde situatie als jij destijds.
Jazeker, omdat ik toen wist hoe het is om telkens voor een leeg schap te staan
Dat doet Bonnie toch ook wel eens als bepaalde dingen in de bonus zijn? Vind dat dan ook gek. Snap best dat je dan ff wat meer inslaat, maar je hoeft echt niet het schap leeg te trekken idd
Of online bestellen, dan komt het (meestal) gewoon rechtstreeks uit het distributiecentrum.
Je kan ook vragen in de winkel of ze extra bestellen voor je
I know en i did. Maar duurde alsnog 2 of 3 dagen Gelukkig hebben we dat probleem niet meer
Zijn het echt huidschilfers geweest of gewoon een ingredient van de bruisbal?
Ik had mega veel glitters…
Alsof een bruisbal je exfolieert?
maar dat kan je dan toch altijd zeggen als iemand de laatste paar van een artikel pakt? soms heb je toch gewoon pech, een supermarkt heeft niet onbeperkt voorraad
Ik weet ook niet wat ik me moet voorstellen als je het bad bijna niet schoon krijgt van de huid hahaha
want…?
Grrrr deze emoticon maakt me altijd woest van binnen
Tja vind ik toch eerder het probleem/slechte inkoop van AH dan van Macha hoor…
Op deze manier kan ze écht nooit iets goed doen.
Misschien als er zoutzuur in zit
Misschien zoals die eeltsokken
iykyk
Snap wat je bedoelt. Maar Mascha gooit 4 handen vol in haar mandje. Denk dat ze er minstens 10 mee naar huis neemt. Vind ik toch net wat anders dan de laatste 2 pakken. Het hele schap was van voor tot achter gevuld. Dat heeft in dit geval niet zoveel met de bevoorrading van de winkel te maken.
Ze eindigt het shot ook met: “zal je zien dat mn peuter het dan niet meer lust. Peuter life. “
(@ABC123 )
Ja ik vond het ook een beetje hebberig hoor. Neem er gewoon 2 mee ofzo en morgen weer. Net alsof Mila 10 van die dingen eet op een dag. Kreeg er een beetje hamsteren in coronatijd gevoel bij