Beutyblogtopic XL #15

Hahaha ja en ook zichzelf weer schoonmaakt en in de kast zet.:joy:

7 likes

Wat is een ā€˜seasonal’ soep pan?

5 likes

Seizoensgebonden. Gaat om een pan in de vorm van een pompoen in dit geval…

8 likes

Oh ja en die kan je natuurlijk alleen gebruiken als het herfst is en je pompoen- of pastinaaksoep wilt maken. Want voor je erwtensoep moet je dan wel weer een pan in de vorm van een sneeuwvlok!

Damn, soms word ik toch nog verrast door het kapitalisme.

12 likes

Hahaha typisch weer. Dóór het maken van het kookboek kwamen ze daarachter?? En als het kookboek klaar is heb je dan nog steeds dat probleem? Of is het nogal logisch dat je aan 1 mengkom niet genoeg hebt als je eenmalig 12 recepten tegelijk maakt voor een kookboek? De logica van deze vrouw :exploding_head:

6 likes

Even een belangrijke vraag. Nemen jullie je (denkbeeldige) kind ook altijd mee naar een omgeving met grootdenkende mensen voor een krachtige basis?

• Nee

0 stemmers

22 likes

Groot denkend nog wel. Zo kan je een opgeblazen ego ook noemen

35 likes

Heb geen keus, kan m’n kind nergens laten.
Maar ga liever met haar naar geblaat op de kinderboerderij luisteren xD

12 likes

Ik ben thuismoeder dus mijn kind blijft altijd thuis met mij. Dus, ja.

37 likes

Wij noemen dat hier snuffelstage.

7 likes

Ik ken de hele context niet maar vind het over het algemeen best onprofessioneel als een kind meegenomen word naar een zakelijke bijeenkomst terwijl die kids echt niks met de inhoud van die bijeenkomst te maken hebben.

(En jaaaaa ik snap overmacht en heb geen oppas in netwerk etc etc maar hier word er bewust voor gekozen)

Maarja aan de andere kant is het voor die high potential kinderen natuurlijk ook vet kut als je de hele dag tussen het gekwijl en geleuter over paw patrol zit op zoiets banaals als een kinderopvang.

55 likes

Of een knuffelstage :bear:

13 likes

Maar hoe gaan ze dan later om met minder groot denkende, communicatief zwakke mensen? :thinking:

8 likes

Hallo, haar moeder heeft sph gedaan

5 likes

Die gaan ze coachen.

12 likes

images

12 likes

Haha maar even los van die achterlijke tektsten: wat heeft ze nou in haar hand? Telefoon? Een IPA? Ik vind de setting heel verwarrend

2 likes

-verwijderd door moderator, kind herkenbaar in beeld-
Dit zijn niet zomaar mensen hĆØ, er is een ondergrens aan omzet om alleen al mee te mogen doen :nauseated_face:

7 likes

Ok…nu krijg ik deze reclame. Ik weet alleen dat dit soort pannen bestaan via het forum :sweat_smile:
Mocht iemand geinfluenced zijn door Mascha, sla je slag🤣

15 likes

Deze is echt veel te goedkoop

12 likes