Beutyblogtopic XL #15

Inderdaad het zijn altijd video’s waar ze 0 moeite voor hoeft te doen. Valt me trouwens ook op dat er altijd zoveel mensen zijn die haar verdedigen in de comments. Altijd als iemand iets negatiefs zegt, zijn er meerdere die zeggen: waarom kijk je dan, kijk toch niet en dat ze juist die video geweldig vinden. Vraag me echt af wat dat voor mensen zijn. In ieder geval hele loyale fans😅

9 likes

Die Ikea reclame kwam weer voorbij dus heb even een screenshot gemaakt. Dit is toch sprekend Mascha?

10 likes

Nee

139 likes

Nope.

4 likes

Niet sprekend, maar ik zie haar er op de 1 of andere manier wel in terug (de blik / ogen / mond)

16 likes

Huh nee ik vind het nog eerder keira knightley

7 likes

Haha ik zie het ook niet. Eerder Keira idd

5 likes

Ik zie het wel ja, Mascha heeft een zelfde soort gezichtsuitdrukking

https://www.instagram.com/p/Cr3TPQOr-sZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

10 likes

Ja, idd!
M’n hoofd moest random aan dit beeld denken:

Maar zie t nu zelf ook maar half haha

11 likes

Heb je ook een foto genomen uit die gelimiteerde beeldbank?

20 likes

:sweat_smile: hahahaha sorry gemakzucht

13 likes

Weer een top overpeinzing van Mascha in de vlog vandaag;
Mila liep laatst te vloggen door het huis met mijn camera. Ik vraag me af hoe ze dat allemaal weet wat vloggen is. Ze zal het ook wel op de opvang meekrijgen.
‘…toch bizar he?’

59 likes

Haha ja geef lekker de opvang de schuld, thuis ziet ze namelijk niet dat hun ouders tegen een camera aan praten :roll_eyes:

19 likes

Hahaha ja, ‘hoe weet ze dit?’
Ze ziet al van haar geboorte mam en pap met een camera rondlopen. Natuurlijk doet zij dit een keertje na

15 likes

Nee joh, op de opvang krijgt ze vlogles

4 likes

Dat is niet wat ze zegt. Ze vraagt of Mila weet dat zij en Gregor vloggen voor hun werk, Mila zegt daar ‘ja’ op (of ze dat écht weet, is een andere vraag) en Mascha zegt dan dat ze het vast meekrijgt op de opvang.

Volgens mij gaat dat er niet om hoe Mila weet wat vloggen is, maar het feit dat haar ouders vloggen.

25 likes

Weer een mooi voorbeeld van de halve kaassoufflé theorie.

37 likes

zou jij een seasonal soep pan kopen van €290 of iig rond die prijs?

• Ja hoor
  • Ben toch niet gek
  • Ja, maar dan zou ik ‘m gewoon het hele jaar door gebruiken

0 stemmers

7 likes

Dat betaal ik nog niet eens voor een pan die niet seasonal is

39 likes

Ik zou erover nadenken als die pan ook de hele maaltijd voor me maakt, inclusief snijden en het bedenken wat we gaan eten. Oh wacht, dan zou ik hem per direct aanschaffen.

18 likes