Ik bedoelde niet : waarom vind je het niet flatterend. Ik bedoelde: waarom moet je zo’n kutopmerking maken?
Is het inmiddels niet algemeen bekend hier dat “niet flatterend” gewoon onder t kopje bodyshaming valt?
Ja PC Hooftstraat uiteraard haha
Shit ja had ik moeten weten!
In je complete logo-outfit uit je lichtblauwe P.C. Hoofttractor stappen en dan “chique en stijlvol” in je caption durven te gebruiken
Excuse you, het zijn ‘paparazzi foto’s’ hoor!
joshveldhuizen
Overdrijf niet zo enorm. Het was ‘s ochtends vroeg en Mascha werd heel gauw afgezet in een rustige straat en terwijl zij aan kwam zijn er paparazzi foto’s gemaakt. Zo gaat dat in Amsterdam. Veilig, voorzichtig en op een moment dat er vrijwel geen verkeer was in de straat. Je kan weer rustig ademen nu.
Hey gister was dit toch een andere foto?
Hahahahaha. Doe even normaal! Paparazzi😂 het is niet alsof er een wereldster uit die auto stapt ofzo. Ik ga zometeen naar Amsterdam. Zal mijn zonnebril opzetten voor het geval ik verblind word door al die cameraflitsen😎
Ik vraag me af wat de nieuwste story van Mascha te betekenen heeft: “that time when you had a human inside your belly”. Volgens mij is het een foto in het oude huis. Dus afleiding van de huidige discussie misschien?
Deze mensen zijn echt alle connectie met de realiteit verloren. Paparazzi? Voor wie?!
Hoe zijn ze aan de foto gekomen dan? Hebben ze die aan de paparazzi gevraagd naderhand ofzo? En geen verkeer klopt ook niet, ik zie een auto achter de auto van Mascha staan.
Die sticker met die tekst is door iemand aangemaakt en dan is het de bedoeling dat je een foto deelt die bij de tekst hoort. Als je erop klikt kun je zien wie allemaal hebben meegedaan. Zo heb je ook teksten met je favo boek, film etc. dus dat heeft denk ik niets met de discussie te maken.
I had no idea
Ik denk meer dat ze bedoelt dat het paparazzi foto’s moeten lijken. Dat de fotografie stijl paparazzi is.
Ze bestaan maar worden gewoon gevraagd/betaald om te doen alsof.
Ik ben relatief nieuw, maar noted.
Hahaha dit is PRECIES NIET hoe het gaat in Amsterdam, zou je zeggen.
Vervolgens een reel plaatsen die laat zien dat ze een hele shoot daar hebben gehad
Neeheeee, een paparazzi shoot
Vind het vooral opvallend dat Mascha helemaal gehuld is in een schreeuwerig Josh V pak en dat Josh het tegenovergestelde aan heeft. De machtsverhouding tussen die twee is zo gekkig. Alsof Mascha fan is van Josh.