Beutyblogtopic XL #15

ik snap niet waarom ze haar eigen josh v jurk niet aan heeft. die is namelijk voor IEDERE gelegenheid

57 likes

:laughing::laughing::joy::joy::rofl::rofl:

7 likes

Wss met de onderbouwing dat je andere vrouwen moet ‘empoweren’

7 likes

Als mensen het over power of empoweren hebben, kan ik het nooit serieus nemen. Ik denk dan gelijk aan die Danoontje powerrr reclames van vroeger

7 likes

Ik denk bij power vooral aan power tools. :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik vind het wel weer om te gieren dat de bestverkochte Mascha planner ever de sad beige/creme variant is.
Mascha die zelf altijd de meest hysterische kleuren uitbrengt en dat deze dan het populairst is.

19 likes

Ik vind bij die foto’s van masha en josh dat masha altijd er minder uitziet. Alsof ze inderdaad grote fan is van josh en er achter aan loopt ofzo. Ik kan het niet zo goed plaatsen tussen die 2.

13 likes

Mascha vindt het al ’ bijna een soort empowering’ als ze allemaal vrouwen in de nagelsalon tegenkomt. ’ you go girls’ ’ Men could never’.

5 likes

Jullie zitten haar echt zo af te zeiken om hoe ze eruit ziet, ik snap dit echt niet
vooral op dit forum vind ik het raar.

1 like

Als ik voor mezelf spreek: ik vind Mascha zelf er geweldig uitzien (altijd, ik vind haar echt mooi) maar haar outfitjes meh. Dat is niks over haar als mens. En hoe Josh de spotlight altijd steelt is meer hoe ze alles stagen (in het nadeel van Mas).

10 likes

Ik vind dat totaal niet. Ze maakt zichzelf vaak minder dan Josh lijkt het. Ze kijkt er tegenop en dat is totaal niet nodig.

Dat is ook echt alleen in deze samenstelling. Ze is over het algemeen best zeker van zichzelf en dat is juist goed te zien. Volgens mij gaat het daar vooral om. De verhouding zodra ze samen zijn. Zoals bij de Barbie premiere waar Josh haar in een outfit dwingt bijna waarin Mascha constant overal ongemakkelijk aan trekt en zich verstopt. Terwijl ze zelf normaal heel zelfverzekerd in haar rode loper outfits overkomt.

29 likes

Ja dit! En ik vind dat vooral ook heel onaardig van Josh. Mas voelt zich overduidelijk niet comfortabel in een rok en Josh zit dan alleen maar drammerig ‘jaweeeeeel is leeeeuk’ terwijl ze heel goed weet dat Mas een appelfiguur heeft en zelf daar liever niks straks draagt.

4 likes

Ja Mas had die roze strakke jurk laatst ook aan in haar fashion video. En daarin zei ze ook al dat ze de jurk lastig vindt met haar figuur: https://youtu.be/8z2knt4Y-bA?si=3pGCqbWJJrx-IuqC vanaf ongeveer 13:40.

5 likes

Ik vind mascha haar dagdagelijkse stijl veel leuker dan wanneer ze iets van Josh draagt. Dit is gewoon haar stijl niet

20 likes

Krijg soms beetje Regina George vibes van Josh.

30 likes

Hahaha laarzen een herfst/winter trend?

IMG_9679

17 likes

Toch iets waar je elk jaar naar toe leeft

69 likes

Ooooh nee Mascha.

Ze postte eerst dat ze nog niks over Israël/Palestina had gepost omdat ze wilde wachten tot ze meer kennis had. Dus ik dacht yas girl dat zouden meer mensen moeten doen. En ze postte erbij dat het heel belangrijk was om alles te zien in historische context en dat het heel gecompliceerd was. Dus ik dacht JAAA PRECIES GOEDZO MEIT!!!

Alleen post ze nu het filmpje “waarvan ze het meeste heeft geleerd”. En dat filmpje is een tiktok; maar het is gemaakt door een fitness influencer die duidelijk geen expert is op dit gebied en LETTERLIJK WAT ER GEBEURD IS GOEDKEURT.

Die tiktokdombo begint met “zoals we allemaal hebben gezien is Gaza (???) zaterdag zuid IsraĂ«lische settlements (??? Dit is niet de westelijke Jordaanoever) binnengevallen.” “De settlements liggen rondom Gaza op Palestijns grondgebied” “het is de Palestijnen zaterdag dus gelukt om de settlements binnen te komen, settlements gebouw op gestolen Palestijns land” “dus zijn de Palestijnen echt het land binnengedrongen of zijn ze gewoon op hun eigen land terug?” “IsraĂ«l zag het niet aankomen en vuurt nu raketten af” “het belangrijkste om te onthouden is dat de Palestijnen het recht hebben om zich te verzetten, dat is een feit en daar kun je niet over discussiĂ«ren” “dit is niet het moment om te zeggen ‘ze mogen zich verzetten maarrrrrr
’

(Ik heb geen tiktok dus kan de rest niet zien maar ik neem niet aan dat de rest van het verhaal nuance brengt)

Deze persoon, die ondanks haar passie het verschil tussen Gaza (een gebied), Palestijnen (een volk) en Hamas (een terroristische organisatie) niet kent, stelt dus dat je letterlijk geen kanttekeningen mag plaatsen bij het geweld wat de Israëlische burgerslachtoffers is aangedaan door een letterlijke terroristische organisatie.

WAT. DE. FAK. MASCHA. Hoe fucking dom ben je om deze totale onzin klakkeloos te delen met je honderdduizenden volgers. Zo fucking nasty.

51 likes

Ze zegt nog dat palestijnen sinds na de oorlog onder de israelische bezetting leven
Dat er dit jaar al 200 palestijnen zijn overleden door israel en dat dat vooral ‘s nachts gebeurt
2000 palestijnen zitten in de gevangenis en elke dag worden er huizen en cultuur kapot gemaakt/vernietigd
Wegen afgesloten, geen stroom en water
De doelstelling van israel is een etnische cleanse
Ze schrikt daarvan want de laatste keer dat ze dat hoorde was het 1940
Ze vind dat je niet zomaar moet oordelen zonder de context
En dat verzet een reactie is op 75 jaar oppressie
En wij mogen hier niet over oordelen

5 likes

Wil je misschien de tiktok delen?

9 likes