Beutyblogtopic XL #15

En dit soort jeugdliefde verhaaltjes vind ik nooit heel boeiend te horen. Voor die twee zijn het hele bijzondere haast magische verhalen. Maar voor mij, als buitenstaander, klinkt dit ongelofelijk puberaal.

Maar misschien is in iemands buik prikken wel de manier om iemand aan de haak te slaan

34 likes

Precies, vind om een naaktfoto nu ook niet echt een romantische move :smiling_face_with_tear:

8 likes

Nou ja op zich is dit ook wel hoe ik hoop dat mijn partner over me praat

8 likes

Ja ik geloof daar niet in, ben een pessimist in de liefde. Zou er ook helemaal gek van worden als dat je maatstaf is. Wil geen God, gewoon een leuk persoon waar je ook af en toe over kan zeiken omdat dat normaal is.

13 likes

Podcast van Maschor en Greg staat op 1 in Spotify, hoe dan?! Hebben jullie allemaal stiekem zitten luisteren?

1 like

Als al haar volgers op de link in haar story hebben gedrukt
 Dan ben je er snel denk ik

3 likes

Ik ga voortaan zo rond lopen :point_right:

8 likes

Maar
 hoe maak je een selfie met twee middelvingers?

4 likes

Ik denk dat ze het in die tijd niet met een smartphone deed met maar digitale camera op zelfontspanner of webcam

2 likes

Sorry ja ik heb geluisterd. Best vermakelijk tijdens het uitlaten van de hond. Als je de ophemeling van Gregor een beetje negeert, maar daarvan zegt Gregor zelf ook dat Mascha hem altijd op een voetstuk plaatst.

6 likes

Zag in de comments al geklaag over de hoeveelheid ads, maar zag toen dat je 'm op spotify ook met beeld erbij kunt luisteren/kijken! En lekker op 1.4x snelheid, want zolang kan ik het gefluffy ook niet aan.

Vond het wel leuk! Al hebben ze veel ervan al eerder gedeeld, wel heel open hoe het allemaal is gegaan.

6 likes

Ik heb me hier ook aan gewaagd, echt heel irritant dat soundboard, voegt zo echt weinig toe op deze manier haha.
Maar jemig, wat een van de hak op de tak verhaal met mega veel onderbrekingen en halve zijpaadjes. Had vooral het idee dat ze vooraf ook niet echt bedacht hadden wat ze wel en niet wilden delen wat het een beetje rommelig maakte. Echt meerdere keren de opmerking “oh wilde je dat (nu al) delen?”

Voor mij niet voor herhaling vatbaar denk ik.

7 likes

Weet iemand waarom Gregor ooit gestopt is met zijn werk als makelaar? En werkt hij nu nog?

5 likes

Ik dacht vanwege zijn hernia, maar vast ook vanwege de financÏële zekerheid van Mascha. Maar pin me er niet op vast.

3 likes

Hij is zelfstandig makelaar toch :crazy_face:

5 likes

Ik zat maar te wachten en te wachten tot er iets spannends kwam, maar wat een teleurstelling was deze podcast. Als je nog niets eens het woord s*ks in de mond durft te nemen en er ‘fluffy’ van maakt :roll_eyes: en die zijsprongen in dat verhaal, heel irritant

11 likes

Ze durven het wel te zeggen, maar mag niet van Youtube. Dan verdienen ze niks meer op de video.

3 likes

Ik heb mij gisteren “vermaakt” met deze podcast in de trein. Ik dacht ook: waarom doe je zo moeilijk over woordgebruik? En aan het einde zei Mascha ook inderdaad dat ze nog moesten praten over wat ze nu wel en niet wilden delen. En dat soundboard :woman_facepalming:t5:

2 likes

Love wel aan Mascha dat zij van die domme hersenspinsels die je soms hebt, gewoon openbaar met de hele wereld deelt. Net zoals vandaag dat ze dacht dat als je hazelnoten pureert, je Nutella hebt. Sorry maar hoe denk je dat.

36 likes

Wie dacht dit ook

• Ik

0 stemmers

4 likes