Beutyblogtopic XL #15

Was het maar zo makkelijk

3 likes

Mascha die het boek van Britney “heerlijk lezen voor het slapen noemt” đŸ„č

5 likes

Hmmm heerlijk andermans leed lezen en beseffen hoe blessed je bent.

11 likes

De tijdlijn klopt ook niet helemaal, want ze zeiden dat ze eerst tien jaar monogaam waren. Ze kregen een relatie in mei 2003, dus dat was dan in 2013. Toen ontdekten ze in Jamaica dat ze positief tegenover niet-monogamie stonden. Vervolgens gingen ze ‘jaren later’ naar Burning Man, maar dat was in 2014? Dat is toch niet jaren later?
Ik vind het ook niet heel interessant, ik heb nul interesse in niet-monogamie, maar toch luister ik, want ik vind Mascha leuk om naar te luisteren :smile:

Edit: ze zeggen nu dat Jamaica in 2008 was. Ik snap het niet meer :sweat_smile:

5 likes

Mascha staat sowieso niet bekend om het goed kunnen inschatten van tijdsbestek. Omschrijft een jaar of ern aantal maanden regelmatig als ‘jaaaaren’ of ‘eeuwen’. Maakt het er niet duidelijker op nee.

24 likes

Volgens mij zijn ze een keer op cruise gegaan naar o.a Jamaica en ook apart nog een keer.

6 likes

En ze zijn ook nog een keer naar Jamaica gegaan met Nina en Kelvin, was dat ook een swingreisje :eyes:

8 likes

Dat klopt toch wel? 2003 relatie, 2013 (ok 2014 dan) voor het eerst met een derde erbij. Dat verhaal op Jamaica was meer dat ze er toen voor het eerst over nadachten, niet dat ze het ook daadwerkelijk al deden vgm. En eerste keer Jamaica was nog voor de dagelijkse vlogs, dus jaren later kan wel

4 likes

Ja, dat bedacht ik me later ook. Ik vond het nogal een warrig verhaal, maar het helpt ook niet dat ik telkens vijf minuten luister en dan weer iets anders ga doen :smile:

3 likes

Dus er zijn mensen die zowel Mascha, als Grego, allebei woest aantrekkelijk vinden en daar sex mee willen hebben?

6 likes

Ik neem aan dat er ook mensen zijn die seks met jou willen hebben? Dat kun je toch over elke persoon zeggen :joy:

104 likes

Dat bedoel ik niet. Ik snap dat mensen Mascha aantrekkelijk kunnen vinden of op Gregor kunnen vallen. Maar dat 1 persoon ze allebei woest aantrekkelijk vindt en zij beide ook die persoon
. What are The odds!!

2 likes

Dat is toch nog steeds niet gek ?

7 likes

Het is niet alsof er maar 10 mensen op de aarbol rondlopen ofzo

15 likes

gregor is wel dé hunk van school he vergeet dat niet

27 likes

Nou die odds zijn groot genoeg, dit geldt toch voor alle mensen ter wereld die een trio hebben?

19 likes

Mensen hebben toch aan de lopende band seks met drie of meer personen?

En verder weet ik ook niet of je alle aanwezigen perse woest aantrekkelijk hoeft te vinden om elkaar of de situatie wel geil te vinden :woman_shrugging: ik heb in elk geval wel eens een trio gehad waarin ik de derde persoon niet woest aantrekkelijk vond en het hele gebeuren wel heel geil

21 likes

Haha nou ik heb de podcast geluisterd en volgens mij hebben ze niet eens seks gehad met die derde persoon?? Ze blijven er nog steeds vaag over, ik vermoed dat ze een beetje gezoend hebben, niet meer dan dat.

5 likes

Zei Mascha nou dat ze echt een geniale naam had voor die podcast en alles ging uitzoeken qua merkenrecht enzo? Want de naam is
Samen uit, samen thuis

32 likes

Misschien had ze de podcast Fluffy (:sob:) willen noemen, maar kon dat niet vanwege claims.

2 likes