lekker overdreven altijd de ‘pesten’-kaart gooien. mascha pakt alsnog meer geld dan wij allemaal hiermee. denk niet dat het haar raakt dat wij het eten te vet vinden en gregors baardje te donzig.
Dat ze er geld mee verdient betekent toch niet dat je je niks aantrekt van nare opmerkingen. Ik vind het ook niet de mooiste cover maar vindt het wel leuk dat het een niet perfecte cover is.
Dat maakt het toch niet aardig. Vindt het altijd bijzonder om te zien dat pesters de langste tenen hebben als ze er op worden aangesproken. En op een forum kan je mensen er op aanspreken.
Lees dit aub nog een keer en denk dan even na of het goed met je gaat.
Ik ben wel echt benieuwd of de classic recepten van vroeger er ook in staan!
Ik heb gehoord dat het kaasmasker erin staat!!
Sorry maar waarom kan iedereen die het maar wil een eigen kookboek uitbrengen? Aan de ene kant vind ik het juist super leuk dat iedereen lekker kan doen wat-ie wil en daarvoor gaat (live laugh lekker ieder zijn ding laten doen, zullen we maar zeggen), maar ik zou echt not amused zijn als ik serieus was met kookboeken schrijven en dan in top 10-lijstjes voorbij gegaan wordt door Greg en Mas.
Beetje Bas Smit op het boekenbal vibes.
Ik vind het ook hoor. Als ik die foto zie, zie ik een hele gezellige foto en leuke sfeer.
Recepten lijken me verder nmsmvpe.
Tsja dat is het voordeel van een influencer zijn. Dan weet een uitgeverij dat het toch wel verkoopt en is het wat veiliger om zo’n boek uit te brengen. Ik heb dit jaar met mijn werk een kookboek uitgebracht in eigen beheer (dus zonder uitgeverij) en dan betaal je alles zelf. Dat zijn toch wel flinke kosten, dus dat doe je niet zo snel als je niet weer of het zal verkopen.
zoella van 87 jaar geleden heeft nog een kind gekregen en het heet Novie.
Tragisch.
Iedereen massaal aan de breakfast burrito’s waarvan de tortilla een omelet is. Dit was in de prep periode lekker 10 van die dingen maken voor in de vriezer
En die potten zongedroogde tomaten ook haha. Ben reuze benieuwd naar de foto’s van de gerechten denk dat zelfs een professionele fotograaf het er niet smakelijk op kan krijgen.
De fotograaf die ze gebruikten maakt wel allemaal fotos van fancy restaurant eten. Dus hopelijk heeft ie tips gegeven
De enige tip die toch kunt geven is “niet maken”
Het?? En tragisch?
Post het dan niet als je Zoella niks vindt
Ja, het kind.
Verder geen idee wie Zoella is en wat er tragisch aan is, maar naar een kind verwijzen met het is niks mis mee
Welke boeken van influencers hebben jullie eigenlijk wel gelezen? En zijn dat aan of afraders?
Denk aan On Top en Sexy but tired but sexy enzo haha.
Ik heb ze kort verzameld (groot woord, maar toch. Overigens alles tweedehands) maar eerlijk gezegd is er weinig blijven hangen . Volgens mij vond ik het 1e of 2e boek van Anna Nooshin de meeste inhoud hebben. Het was allemaal redelijk overzichtelijk qua leestijd.
Goodreads gecheckt, On Top en My way scoorden bij mij redelijk.
Het kind
Tragisch is de naam. Andere kind heet iets Frans en dit kind heet Geen Leven in het Frans.
‘Geen leven’ in het Frans zou ‘pas de vie’ zijn.
Oké boeiend