Beutyblogtopic XL #15

Ja, het kind.
Verder geen idee wie Zoella is en wat er tragisch aan is, maar naar een kind verwijzen met het is niks mis mee

16 likes

Welke boeken van influencers hebben jullie eigenlijk wel gelezen? En zijn dat aan of afraders?
Denk aan On Top en Sexy but tired but sexy enzo haha. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb ze kort verzameld (groot woord, maar toch. Overigens alles tweedehands) maar eerlijk gezegd is er weinig blijven hangen :grin:. Volgens mij vond ik het 1e of 2e boek van Anna Nooshin de meeste inhoud hebben. Het was allemaal redelijk overzichtelijk qua leestijd.

Goodreads gecheckt, On Top en My way scoorden bij mij redelijk.

6 likes

Het kind

Tragisch is de naam. Andere kind heet iets Frans en dit kind heet Geen Leven in het Frans.

9 likes

ā€˜Geen leven’ in het Frans zou ā€˜pas de vie’ zijn.

44 likes

OkƩ boeiend

8 likes

Hahahaha novie

20 likes

Boeiender dan jouw slechte vertaling :rofl:

35 likes

Als je er een grap over maakt kan ie beter juist zijn :innocent:

20 likes

De grammatica is zelden het beste deel van een grap, maar zie dat mensen er hier idd veel waarde aan hechten.

14 likes

Nouja, ze zijn bekend als Mascha en Gregor, denk niet dat bij ook maar ƩƩn persoon die ze niet herkennen aan hun voornamen een belletje gaat rinkelen als je er van Vlierden bij schrijft haha

17 likes

hahahahahah dit is toch niet te geloven :sob: jamie li had echt een punt met zure kantoortrutten

13 likes

Ohjee!!! Gregor weet alles over films en heeft DE BESTE smaak. Hoe kon het ook anders!
Er was 1 comment ooit waarin stond ā€œIk kan Gregor wel uren over films horen pratenā€ en zo geschiedde.

7 likes

Deze reactie is ook wel duidelijk, haha

85 likes

Zo houden ze die top 3 positie niet vast :crazy_face:

4 likes

Wat heeft hij voor ā€œinteressantsā€ te vertellen over films??

3 likes

Dat zullen we nooit weten tenzij er iemand is die niet na 30 seconden al een inzinking krijgt.

17 likes

Net zoveel interessants als hij normaal te vertellen heeft, vrij weinig dus.

13 likes

Oke zn favo films zijn Scarface, Terminator 2 en van haar Notting Hill, Titanic… en daarna gaat het van ā€œhihi ja deze film ohnee daar kan ik niks over zeggen want dat is een spoilerā€. Dus inhoud is 0

16 likes

Ga hier op de een of andere manier echt helemaal gevouwen om :joy::joy::joy:

8 likes