Is die cover met een cricut gemaakt ofzo? Ik vind het er niet uitzien
Vind het echt knap voor iemand die al zo lang met make-up bezig is ze nog steeds niet de juiste foundation kleur kan vinden voor zichzelf.
Mensen die geen achternaam nodig hebben: Madonna - Beyoncé - Cher
Mensen die écht niet beroemd genoeg zijn om achternaamloos door het leven te gaan: Mascha & Gregor
k hoop dat snappiegreg niet meeleest want is niet echt aardig maar dat vlassige baardje is toch niet bevorderlijk voor je eetlust
‘Van toetjes tot aan ontbijtjes’. Had ik net effe andersom gedaan maar goed wie ben ik.
En fotoshop even die streep op de muur eruit!
Haha er stond me bij dat hun kookboek vlak voor de feestdagen in de winkel zou moeten liggen. Nu is hij vanaf 17 januari beschikbaar.
Helemaal in stijl: net niet
Maak dan een kookboek met Foodgloss recepten ofzo…
Net niet hè
Heeft Mascha hoer eigenlijk ooit een reactie of verantwoording op gegeven?
Hoer.
Haha huh??
Natuurlijk niet
Sorry, er staat hoer ipv hier. Had iets meer woorden kunnen typen hierover.
Dacht even dat we een nieuwe ‘fuck you all and die’ hadden
Compleet afgemaakt alweer binnen een dag
Wat een viezig baardje. Er zitten allemaal gaten in. Als ik Greg was zou ik een ticket boeken voor de kale mannen vlucht richting Turkije voor een baardtransplantatie
Dit is wel echt een beetje onnodig gemeen
Je realiseert je dat je op een forum op het internet zit, toch?
Ja eens, als je er zo langs scrolt en achter elkaar leest is het de ene zure reactie na de ander. Om dan wat positiefs te zeggen, ik vond het leuk om te zien hoe enthousiast Mascha erover was tijdens het maken en gezellig dat ze het samen met vrienden gemaakt hebben! Sowieso leuk dat ze gewoon doet wat ze wil