Maar is Mari nou een troll of niet
Ik vraag mij dat heel vaak af. Ook of Mari m/v/x is, maar die afvraging verdwijnt soms naar de achtergrond.
Ik denk vooral whyyyy
Dat je na al die jaren nog steeds zo obsessed bent met Mascha. Ga een boek lezen ofzo
Happy life, happy love life, je doet het toch wel gratis en binnenkort happy food life. Je hebt wat te lezen hoor.
Waarschijnlijk loop ik mega achter, maar ik zie nu de “boos” aflevering over hella, met Max(hij heeft ooit iets voor mascha gedaan, toch? Manager?). Iemand dit ook gezien?
Oelala
OMG is dat laatste echt?
Hahaha same, mooie maatschappijkritische analyses, over 100 jaar promoveren ze op jouw stukjes @Mari
Ja
Welkom in de gedachtenspinsels van Masha.
Besef dat je toen voor elk screenshot een foto ergens moest kopieren enzo. Pff en dat allemaal “Omdat je vriendin wel eens naar mascha keek”
En ik dacht dat ik te lang bleef hangen in een grap. Stel je voor dat ik nog steeds voor elke gelegenheid een thierry veenmol zou maken migado.
Graag alleen voor speciale gelegenheden.
Een glitterplaatjescollectie aub voor iedere gelegenheid
Ik vind die avocado’s met chilisaus al niks.
Doperwten met pesto en pasta ook niet,
Zongedroogde tomaten met bonen ook niet.
Dan maar geen happy food life for me.
-verwijderd door moderator-
Wow, Krek kan 5 vrouwen pullen?!?!
🫠🫠
Ik kwam ook om mezelf dit hardop af te vragen!
Veel meer dan om de beurt met elkaar zoenen kan ik me niet voorstellen dat er gebeurd is
Ik vraag me heel erg af hoeveel hier van waar is hsha. Een hele orgi of gangbang zal het niet geweest zijn. Ik denk dat ze met wat meiden gezoent hebben in die burning man tent en dat was het.