dat ging over mijn gebruikersnaam toch? ‘vuile bitch’ is een quote van een oud forumlid
Hahahahaha wat een chaos weer heerlie.
Weet iemand watvoor programma Cynthia gebruikt voor die Japan magazine?
Ik gok inDesign!
Canva
100% Canva
Huh? Die flacons/ flessen die ons Mas gebruikt voor allesreiniger en marmer gebruik ik voor mn haar. Dat is toch veel te fijne nevel voor een schoonmaakproduct, dan inhaleer je toch de hele boel? Of zijn er ook die echt sprayen?
Mas nevelt lekker met de klok mee als ze weer een schoonmaaktic heeft.
Mascha die een nieuwe vlogcamera koopt om minder schokken op beeld te hebben, maar waarbij je uiteindelijk zeeziek wordt van ernaar te kijken. Het is het weer net niet…
Lijkt me ook weinig te maken hebben met de camera en veel meer met de manier van filmen? Camera cursus volgen lijkt me een stuk nuttiger voor haar.
Ik heb een beetje de juicy podcast aangehoord half en emmmm misschien wat voor Hella ook? Swingerfeestjes in style organiseren? Mascha is goed in het bijelkaar brengen van mensen en Hella in organiseren en dan krijgt Max misschien ook weer zijn geld terug
ik weet niet of ze dat aankan. hella heeft een van de zwaarste beroepen ter wereld.
Ze heeft toch personeel die even wat pastel kleurige ballonnen op kan blazen?
Of niet meer misschien
haha geen idee maar dat claimde ze bij boos
Ja maar een stratenmaker of bouwvakker of mensen in de zorg werken niet 16 uur per dag hè en ook niet zeven dagen per week.
Ik word al moe van het idee, reizen naar Bali om inspiratie op te doen, naar feesten gaan om je eigen feesten te verkopen. Natuurlijk loopt haar hoofd om.
Haha die aftiteling ook bij housewives of Amsterdam;
Hella werkt aan een gezonde prive/werkbalans
Ze werkt hard aan haar nieuwe rental bedrijf.
Lekker tegenstrijdig om dan een nieuw bedrijf op te zetten. Maar snap ik wel na Boos.
Vraag me ook af of ze daarom zo emo was tijdens het programma en haar allemaal even te veel werd. Wellicht was dat ook in die periode, verder is daar niks over gezegd.
zo veel woorden maar wat staat hier