Beutyblogtopic XL #15

Ja waar slaat dit op @Anna88, beetje raar om dit te screenshotten om erover te gaan lachen op een forum?

10 likes

Ze heeft wel een vak geleerd.

4 likes

En dat wilde je even neutraal melden op deze manier? Komt nogal denigrerend over maar kan aan mij liggen

3 likes

Ze gaat er ook altijd nogal goed op om de eerste beautyblog te zijn, dus vond het noemen van de eerste SPH’er binnen een enorme landelijke organisatie wel een beetje een opmerkelijke formulering.

Maar soit. Wel geleerd, nog steeds veel geld vangen voor afgetrapte schoenen.

10 likes

maar het is algemeen bekend dat ze sph heeft gestudeerd, vind het zo flauw om dan iemands linkedin door te spitten op zoek naar iets ‘grappigs’

5 likes

@Lady90 zegt letterlijk “geen vak geleerd”. Maargoed, val vooral over een screenshot.

3 likes

ja ben echt zo hard gevallen hierover heb echt mijn been gebroken denk ik

maar goed daar ging het je niet om want je screenshot niet haar opleiding maar de tekst waarin ze zegt dat ze de ‘eerste sph staigiaire’ was. maar niemand vond dat grappig dus toen was het ineens bloedserieus bedoeld

1 like

Joh het gaat er toch gewoon om dat masha weer eens moet benoemen dat ze ‘de eerste’ is. Ik vind t wel weer typisch, zou dit zelf nooit zo opschrijven

28 likes

Heeft ze SPH gestudeerd?

6 likes

Huh nee hoe kom je daar nou bij

8 likes

Ach ja aan de andere kant vind ik ook weer niet zoveel mis met wat self promotion (al helemaal in de context van LinkedIn, wat bedoelt is om jezelf te profileren op een bepaalde aantrekkelijke manier). Vrouwen doen dat nog te weinig en mannen te veel

13 likes

Snap niet waarom ze dit überhaupt op haar LinkedIn heeft. Als ze nog in die richting zou werken zou het zinvol zijn, maar dit is toch compleet irrelevnt voor potentiële opdrachtgevers van een influencer? Ik heb op mijn LI alleen werkervaring en info staan die relevant is voor mijn werkveld, niet elk willekeurig baantje wat ik ooit gehad heb

13 likes

Vind het ook wel droog ergens. Want waarom was ze dan de eerste? Omdat zij zo goed is. Of omdat dat bedrijf net nieuw was toen of omdat zij daarvoor geen zin hadden in stagaires haha.

10 likes

Vgm bestaat PsyQ idd nog niet zo lang en zouden ze eerder (toegepaste) psychologie studenten aannemen dus miss daarom

11 likes

Daarnaast denk ik dat er ook wel volgers zullen zijn die kicken op het feit dat iets door Mascha is gedragen en er daarom meer geld voor over hebben

3 likes

Nouja ik kan me ergens ook wel weer voorstellen dat je als influencer wilt laten zien dat je een andere achtergrond hebt en niet je hele leven alleen maar hebt geïnfluenct (raar woord, je snapt denk ik wel wat ik bedoel haha).

2 likes

Gaat Mascha nu elke keer als ze in dat huis in Orlando zijn een tour opnemen? Alsof dat huis elke keer anders is

4 likes

Reclame voor de b&b :moneybag:

4 likes

Maar zij zou nooit het rijke gezin zijn bij steenrijk straatarm hoor!!!

43 likes

Heeft ze dat serieus een keer gezegd :tired_face:

6 likes