Misschien moet ze in de rij gaan staan voor een Stanley cup, die heeft ze nog niet toch
Ik zou er bijna geld op inzetten dat ze met een nieuwe cup thuiskomt
Minimaal 3 cups en 2 coolboxen denk ik.
Super leuk die renovatie van Jessie Maya! Echt knap voor elkaar en toffe keuzes gemaakt.
Chintia verkoopt een zelf geschilderd schilderijtje voor €150
Vind t echt bizar
Cynthia bedoel je?
Ik ben op het punt gekomen dat ik Cynthia’s moneymindset alleen nog maar kan bewonderen
Same, ze is ondernemer, wat verwacht je
Ja true, maar zij maakt er bijna een sport van om van alles en nog wat te verkopen. Net als die cursus voor alleen dingen doen, dat had mij betreft prima in een aantal blogposts gekund. Maar ik zou wel jaloers zijn En wellicht vind ik het ook irritant omdat ik haar gewoon niet sympathiek vind.
Waar staat dit?
Lekker succesvol voor de partner.
Voor wat? Het huis, betaalt hij de hypotheek niet mee? Missh bedoelt ze het zo
Dat is toch normaal?
Hoezo? Moet hij dan gratis in haar huis wonen?
Ik zie een poll opkomen hierover maar vermoed dat dit al vaker de revue heeft gepasseerd.
Ik vind het iig niet normaal. Meebetalen aan g/w/l, rente etc prima. Maar als ik je hypotheek betaal wil ik ook met m’n naam op dat contract (afspraken over % verdeling daargelaten). Als je je partner als huurder ziet, vind ik dat ongelijkwaardig en benadelend.
Huh naar hun zijn toch ook al vet lang samen en gaan trouwen? Hoezo is dat huis niet van hun beide?
Het zal vast een verdeling zijn waar ze samen tot zijn gekomen. Denk niet dat ze het zo relevant vinden wat jij ervan vind😬
Edit : @lantaarnpaal dat je getrouwd bent betekend niet dat slles ook 50% van de ander is natuurlijk.
Ja doh, dat zeg ik toch ook niet. Ik reageer op mijn opmerking en de daaropvolgende vraag.
@lantaarnpaal geen idee
Ja als het dan over is heb je heel lang mee betaald aan iemands hypotheek en houd je daar verder niks aan over?
Ik bedoel trouwens niet dat je een relatie hebt vanwege de voordelen, maar vind het best wel scheef als de een er veel profijt van heeft en de ander helemaal niet