Ze doet ook net of ze uitgehongerd is omdat er vertraging is terwijl ze de hele tijd zit te eten
ik zou klagen als ik hier naast kwam te zitten o m g
Ik vind het ook zo grappig dat zij het helemaal zo heeft overgetypt haha.
Ik dacht dat de schrijf fouten misschien dt fouten of een komma teveel of te weinig zouden zijn. Maar dit is wel heel erg.
Haha en ook die âis dat een foutje?â
Zou het niet kunnen zijn dat dit Mascha haar gameplan is? Dit is wel exposure en dus komt het bestaan van het boek wel weer onder de aandacht.
Blijkbaar zijn de comments over het kookboek verwijderd onder de betreffende vlog. Volgens Mascha door YouTube. Volgens een aantal kritische volgers door haarzelf. Anyway, zo te lezen hoef je niet veel te verwachten van het kookboek.
De vlog van vandaag staat nog niet online. Ben dus heel benieuwd of deze om 12 uur komt en dan dus voor 6am Florida tijd is ingepland. Lijkt me dus ook echt iets voor Mascha
Je hebt gelijk het is net online gekomen
Echt heel veel zin om hem in de boekwinkel gewoon even open te slaan nu. Wat vreselijk
Doe20billionblokjesin1literwaterpleurerwatgroentebij en klaar.
Zou leuk zijn als ze reageert met een heel overzicht van alle spelfouten in t boek
Nou idd. Wat een slappe reactie, het staat letterlijk zwart op wit (ervan uitgaande dat er idd fouten in staan), dus hoe kan je dit dan ontkennen? Zo respectloos naar de kopers en ook een beetje sneu van al je eigen werk?
Wel grappig dat ze even de uitgeverij onder de bus gooit. Want eerlijk, eindredactie is toch ook deels het werk van de uitgeverij?
Je hebt toch ook altijd wel een proefdruk?
Dit is ook iets wat je had kunnen zien voor je het uitgaf
Oh ik kijk de vlog van vandaag en Mas heeft âeen business ideeâ, namelijk âfemale only storage unitsâ en dan âwe maken het roze, we maken het cute, er mogen alleen vrouwen komenâ, âpink, cute, adorable, mooie muurschilderingenâ
Zou de vrouw met twee huizen, een storage unit en binnenkort een kantoor in Amsterdam doorhebben dat de gemiddelde vrouw in deze economie amper een huis kan huren, zeker haar doelgroep, laat staan een storage unit met custom muurschilderingen just for fun?
Ik gieeer. Waarom ook woman only? Want wij hebben mooie kleurtjes nodig als we onze spullen opbergen?
We hebben niet alleen roze muren nodig, maar het moet ook nog eens cute zijn. Want wij vrouwen kunnen onze meuk uitsluitend bewaren in schattige roze ruimtes. En het liefst nog eenhoorn beschilderingen op de muur.
Hoe zou dan een man only storage unit er dan uit zien? Blote vrouwenkalenders en Max Verstappen posters?