Hoe weet je dit dan eigenlijk @Mari ?
Is op zich niet vreemd om een huis op je eigen naam te houden en bij de notaris vast te leggen dat je partner bij overlijden het recht heeft er te kunnen blijven wonen en bij scheiding o.i.d. de partner wordt uitgekocht met de reeds betaalde lasten + waardevermeerdering van het huis.
Ik hoop wel dat hij ook zo bijdehand is om daar over na te denken…
Hij is de man van cynth. Vandaar de focus op mascha.
Maar dat is toch maar net hoe je het noemt? Als het koophuis alleen van partner A is, dan betaalt partner B hopelijk niet mee aan de hypotheek, maar wel aan de andere lasten, dat is dan toch een soort huur? Hoe verdelen de mensen in jouw omgeving dan hun woonlasten?
Hahahaha hele discussie hier over iets dat niet eens zo is
Ik juist wel bij mensen; als persoon A de hypotheek heerft & betaalt, betaalt persoon B - in gevallen die ik ken - geld aan persoon A. Niet volledig de helft vd hypotheek natuurlijk maar wel een deel. Vind ik juist heel logisch. En boodschappen etc gemeenschappelijk.
Ik vind zoiets niet heel logisch want degene zonder naam op de hypotheek investeert nu dus een hoop geld in een woning waar ze bij eventuele verkoop of relatiebreuk niks van terugzien.
Is dat niet de definitie van een woning huren?
It’s giving Veruca Salt
Hahahh ik zat me dit dus al de hele tijd af te vragen. Is het echt zo of zijn we weer boos over een random verzonnen situatie.
Maar dat is toch altijd als je iets huurt? En hoe ik het ‘ken’ betaalt iemand dan bijv mee aan rentedeel vd hypotheek ipv aflossingsdeel & wordt dat vastgelegd bij notaris. Ik vind verwachten dat je partner hele hypotheek betaalt en jij er gratis mag wonen, ook gek.
Misschien worden Cynthia en Vera door elkaar gehaald? Bij Vera is het iig wel echt zo
Terwijl er in Amerika weer een hoop nieuwe meuk wordt gekocht, verkoopt Roos Groenen de oude meuk van Mas en Gregor via Vinted. The circle of life?
Had ze niet ff wat kleding kunnen strijken 🫠
hahaha ja ik ook dit is echt weer zo’n halve kaassouffle
Mas staat op juicechannel omdat ze gedragen Josh v schoenen verkoopt op Vinted voor 225 eu
Komt goed! Donaties gaan naar de target én walmart.
Ik zie net een blauw vest van h&m voor 35 euro, die in volgens mij voor 13 euro…op de website van h&m? Whut
Wattt en die gedragen Jordans (zijn het volgens mij??) voor 200 euro. Is dat wel normaal?