Ik judge niet meer (of nouja, minder) sinds ik laatst zelf 100 uur in de target was, echt een fantastische winkel. Gelukkig heb ik geen extra huis, een beperkte bankrekening en nog net genoeg realiteitszin om te bedenken dat ik geen 4 koelboxen nodig heb.
Je hebt echt wel vier coolboxen nodig als influencer.
Al is het maar om de kleur te matchen met je strandlakens.
Of “outfit of the day”
Ze heeft toch ook die “adult rietjesbekers” in allerlei kleuren. ( ik weet niet hoe die dure krengen heten)
Hahaha sorry maar de manier waarop deze post is geschreven matcht wel eng veel met je naam/pf
Krijg er echt viva vibes van
Vandaag gaan ze naar Disney:

En ze verteld dat ze het heel eng vond om meer dan een half miljoen over te maken voor hun huis daar blabla…
Die stanleys. Lopen kinderen op de basisschool tegenwoordig ook mee rond😭
Idioot. Maar alles beter dan die domme air ups. Zo idioot dat water perse een smaakje moet hebben!?
Die zijn ook nog in grote getale op school te vinden. Hekel aan die lekkende dingen in mijn klas😇.
Snap ik ergens wel. Ik reageerde op het bericht erboven dat kinderen rondlopen met die Stanleys. Dus wou ermee zeggen dat ik voor kinderen air ups idioot vind. Zij moeten gewoon direct leren dat niet alles zoet hoeft te zijn.
Ik vind water niet lusten sowieso onbegrijpelijk
Okeeee juist ja
Wassen ze hun anus onder de douche met zeep en een washand?
Echt weer een wake-up call voor mensen die denken dat influencers makkelijk geld verdienen. Je krijgt er naast de gratis spullen ook gratis freaks bij.
Well… That escalated quickly
To be fair, ik vind dit ook wel een beetje extreem MAAR ik heb pds en ook wel vol verbazing gekeken en me afgevraagd hoe ziek ik zou zijn daar
ja ligt aan heel de rest van het forum ipv jouw posts idd
Inderdaad een beetje extreem geformuleerd! En ook zonder pds, kijk ik af en toe naar vlogs met plaatsvervangende buikpijn🤣 (zeker als je het boek de mens is een plofkip hebt gelezen)
Inzicht van Mascha: “wij doen heel vaak boodschapjes en we snacken en lunchen daarvan. Dan halen we kleine dingetjes en dan eten we dat in de middag.”
Dit is toch gewoon hoe boodschappen doen werkt?
Tsjaa als je normaal hello fresh en thuisbezorgd doet, vergeet je zulke dingen
lifehack!
Ik vind het zo jammer dat ze niet per dag een overzicht laat zien met de bedragen en aan het einde van de video een totaalbedrag, zodat je de video kan volgen en een beter beeld krijgt van wat ze daar hebben uitgegeven (het doel van de video). Dit was zo gehaast en van de hak op de tak. Ik denk dat het anders best een leuke video was geweest.
gelukkig heeft iemand het uitgerekend haha. Was ook wel benieuwd, maar van Mas verhaal volg ik echt helemaal niks nee.
Ik vind het altijd zo bijzonder dat random mensen dan echt de moeite nemen om dit uit te rekenen.