Ja lol, dat propellording wat ze nodig hebben. Niemand heeft dat nodig.
Volgens mij hebben zij een andere definitie van het woord nodig dan ik
Jeetje de vlog aan het kijken zegt ze op 4:55 wat is dit? Ik wil het! O deo. En ze loopt verder.
Met andere woorden ze kijkt naar de kleur? en dan wil ze het maar dan is het deo o toch niet.
Ik snap niet hoe je na al die jaren nog steeds zoooo onder de indruk kan zijn van Target??? Echt bizar
Ik begrijp niet dat je vier uur in een Target rond wil blijven lopen. Leuke winkel straatjes lukt me wel, maar zoân mega supermarkt⊠ik werd al niet goed in een Continente.
Ik ook niet. Ik vond rondje Target etc. vroeger (zoân 15 jaar geleden) super leuk en interessant om naar te kijken. Wat je daar allemaal wel niet kon kopen! Wauw! Toen was ik nog een kind en wist ik niks van klimaatverandering/uitstoot/schadelijkheid van zoveel consumeren.
Zelfde als shoplogs etc. van influencers waarvan je weet dat ze de helft niet gaan dragen of weer terugsturen en dat t dan verbrand wordt. Ik kan en wil er niet meer naar kijken
Ik ben zelf ook geen heilige en koop ook heus wel eens iets uit impuls maar ik vind het normaliseren online echt cringe.
In de vlog van gisteren kregen we bijna een nieuwe aardbeiplukmoment maar dan met âbluebsâ.
Gregor werd er net op tijd eruit ge-edit.
Gregor had vast de dikste bessen al gevonden.
Ik judge niet meer (of nouja, minder) sinds ik laatst zelf 100 uur in de target was, echt een fantastische winkel. Gelukkig heb ik geen extra huis, een beperkte bankrekening en nog net genoeg realiteitszin om te bedenken dat ik geen 4 koelboxen nodig heb.
Je hebt echt wel vier coolboxen nodig als influencer.
Al is het maar om de kleur te matchen met je strandlakens.
Of âoutfit of the dayâ
Ze heeft toch ook die âadult rietjesbekersâ in allerlei kleuren. ( ik weet niet hoe die dure krengen heten)
Hahaha sorry maar de manier waarop deze post is geschreven matcht wel eng veel met je naam/pf
Krijg er echt viva vibes van
Vandaag gaan ze naar Disney:

En ze verteld dat ze het heel eng vond om meer dan een half miljoen over te maken voor hun huis daar blablaâŠ
Die stanleys. Lopen kinderen op de basisschool tegenwoordig ook mee rondđ
Idioot. Maar alles beter dan die domme air ups. Zo idioot dat water perse een smaakje moet hebben!?
Die zijn ook nog in grote getale op school te vinden. Hekel aan die lekkende dingen in mijn klasđ.
Snap ik ergens wel. Ik reageerde op het bericht erboven dat kinderen rondlopen met die Stanleys. Dus wou ermee zeggen dat ik voor kinderen air ups idioot vind. Zij moeten gewoon direct leren dat niet alles zoet hoeft te zijn.
Ik vind water niet lusten sowieso onbegrijpelijk
Okeeee juist ja
Wassen ze hun anus onder de douche met zeep en een washand?
Echt weer een wake-up call voor mensen die denken dat influencers makkelijk geld verdienen. Je krijgt er naast de gratis spullen ook gratis freaks bij.
Well⊠That escalated quickly
To be fair, ik vind dit ook wel een beetje extreem MAAR ik heb pds en ook wel vol verbazing gekeken en me afgevraagd hoe ziek ik zou zijn daar
ja ligt aan heel de rest van het forum ipv jouw posts idd