Het is toch ook letterlijk een Trader Joe versie van een linnen AH tas of is het echt zo’n bijzondere tas?
Nee het is een fucking basic ding. Net als die enorme TMZ slurpers waar ze 6 liter per dag uit drinkt.
Hahaha can i get a mask
Hahaha!
Ik vond NY ook stinkie.
Haha, en deze is het niet eens. Het gaat om de kleinere variant.
Die mini tasjes gingen wel viral maar deze?? Huh
Nou die staat morgen op haar insta dan
Altijd net niet, wel een herkenbaar merk.
Die waren binnen een minuut uitverkocht, vraag me niet waarom
Haha als het viral gaat MOET ze het hebben
Die vlog vandaag, weer alles willen en leuk vinden. Dat gegil als ze ziet dat de bikini’s 30% off zijn, echt niet normaal. Ik hou ook van spullen en koop misschien ook wel te veel, maar kom op, dit slaat toch gewoon door.
Ze kopen ook wéér een nieuwe koelbox, want is zo handig bij het zwembad. Alsof even naar de koelkast lopen niet tot de mogelijkheden behoort.
Ook nog gelachen om de perfecte Jeu de Boules ballen, omdat Gregor zo van jeu de boules houdt en dan van die kinder ballen.
Niet te vergeten dat ze vorig jaar 3(!!) koelboxen hebben gekocht, en dan ook nog durven te zeggen dat ze het ‘nodig hebben’.
Hier moest ik ook zo om lachen. De bereidheid om deze trashy jeu de boules set in een koffer mee naar Nederland te vliegen:sweat_smile:
terwijl je dit ook gewoon bij de hema en action enzo kan vinden
Maar dan kunnen ze niet zeggen dat het van de Target en dus uit Amurica komt
…In hun tuin. Heel onmisbaar idd
Viel het jullie op dat gregor ook precies hetzelfde zijn aankopen verantwoord als mascha?
“Ga ik dit doen, ja, dit hebben we nodig, ik wil dit”
Niemand die echt om de sport geeft noemt het jeu de boules
Het is Petanque
Haha dit is letterlijk wat ik dacht toen ik Mascha dat hoorde zeggen😂
En dan ben je er zo’n fan van en dan koop je plastic ballen😅 raap me op hoor.