Hahaha ja echt he. Gewoon lekker nuchter en niet over the top. En geen geschreeuw Hopelijk blijft dat zo. Vind het leuk dat zijn vrouw ook gewoon Nederlands probeert te praten.
Jaa precies! En hij idealiseert Amerika ook niet zo. Mascha en Gregor zijn zo overdreven idolaat terwijl er zoveel mis is in dat land, waaronder de mentaliteit van veel mensen
Vind hem wel echt een enorme Amerika-fanboy hoor, maar het scheelt inderdaad dat hij zijn verhalen heel rustig en relaxed brengt
Ik volg hem ook al een tijd, jammer dat hij nog niets kan verdienen ermee! Zou het hem wel gunnen.
Wat zou je liever winnen, als Vloggloss-kijker:
Het Lila Versace tasje
of
De Trader Joe boodschappentas
Toch wel het lila tasje hoor
De trader Joe tas gaat he-le-maal viral hoor dus kweenie
Hysterisch.
Ja het was kiezen tussen 2 kwaden
Versace tas en dan zou ik hem meteen doorverkopen
Loophole
En van dat geld koop je dé viral trader Joe tas die iedereen wil hebben neem ik aan?
Wat ik mij afvraag: zijn er ook dagen dat mascha niets koopt? 2 versace tassen (van 2100 naar 680 euro, koopje!!!) lululemon jas (want die oude daar zaten vlekken in enzo en valt helemaal uit elkaar) disney zooi (het 548e disney rugzakje)
Dat vroeg ik mij ook af haha. Ik keek gisteren de vlog dat ze die Versace tas kocht en toen bedacht ik mij dat zij echt koopziek is. Ze vind overal alles geweldig en prachtig
Daarvan koop ik er 680 om dan later door te verkopen #investment
‘Je gelooft het niet’ omdat het niet waar is. In de video die 3 juni vorig jaar online kwam maakte ze deze foto. Misschien heb ik teveel tijd en onthoud ik teveel onnodige dingen maar kan slecht tegen dit soort dingen
De story is van 18 uur geleden en ze is nog in Amerika dus daar is het nog eens uren eerder. Kan dus best kloppen als de video snel is bewerkt en geüpload? Wat ik niet heel onlogisch vind klinken aangezien Mascha alles last minute doet?
2023!!!
Ja dat snap ik, maar ik bedoel meer dat het toch kan dat ze de story nog op 3 juni heeft geplaatst en de foto van vorig jaar ook van 3 juni is? De trend is toch iets posten van een jaar geleden? Of zitten we al in 2025 en heb ik lopen snoozen
Hmm ja daar dacht ik ook nog aan nadat ik reageerde.