Beutyblogtopic XL #15

Greg wil wel een cowboyhoed met pistolen erop.

3 likes

Greg is een grote baby

15 likes

Ik volg nu sinds kort een jongen die hele simpele, rustige maar interessante video’s over het leven in Amerika maakt en die zijn zo’n verademing om te kijken als je ze vergelijkt met Mascha. Zijn kanaal is nu sinds korte tijd ook enorm gegroeid en er is echt veel interesse naar. Moet iedere keer wel aan Mascha denken en dat als zij het zo had aangepakt, dat ik haar wel weer leuk had gevonden :joy:

9 likes

Klinkt goed! Wie is het?

10 likes
22 likes

Jaaa vind het tof voor hem, hij groeit super snel! En ook leuk om het echte amerika zo te zien.

4 likes

Ja ik volg hem ook! Stilt mjjn amerikaanse nieuwsgierigheid op een veel fijnere manier dan de chaos van mascha

7 likes

Hahaha ja echt he. Gewoon lekker nuchter en niet over the top. En geen geschreeuw :joy: Hopelijk blijft dat zo. Vind het leuk dat zijn vrouw ook gewoon Nederlands probeert te praten.

1 like

Jaa precies! En hij idealiseert Amerika ook niet zo. Mascha en Gregor zijn zo overdreven idolaat terwijl er zoveel mis is in dat land, waaronder de mentaliteit van veel mensen

7 likes

Vind hem wel echt een enorme Amerika-fanboy hoor, maar het scheelt inderdaad dat hij zijn verhalen heel rustig en relaxed brengt

8 likes

Ik volg hem ook al een tijd, jammer dat hij nog niets kan verdienen ermee! Zou het hem wel gunnen.

2 likes

Wat zou je liever winnen, als Vloggloss-kijker:

Het Lila Versace tasje

of

De Trader Joe boodschappentas

1 like

Toch wel het lila tasje hoor

6 likes

De trader Joe tas gaat he-le-maal viral hoor dus kweenie

13 likes

Hysterisch.

6 likes

Ja het was kiezen tussen 2 kwaden :smiling_face_with_tear:

3 likes

Versace tas en dan zou ik hem meteen doorverkopen

13 likes

Loophole
afbeelding

7 likes

En van dat geld koop je dé viral trader Joe tas die iedereen wil hebben neem ik aan?

5 likes

Wat ik mij afvraag: zijn er ook dagen dat mascha niets koopt?:grimacing: 2 versace tassen (van 2100 naar 680 euro, koopje!!!) lululemon jas (want die oude daar zaten vlekken in enzo en valt helemaal uit elkaar) disney zooi (het 548e disney rugzakje)

6 likes