Dat vroeg ik mij ook af haha. Ik keek gisteren de vlog dat ze die Versace tas kocht en toen bedacht ik mij dat zij echt koopziek is. Ze vind overal alles geweldig en prachtig
Daarvan koop ik er 680 om dan later door te verkopen #investment
‘Je gelooft het niet’ omdat het niet waar is. In de video die 3 juni vorig jaar online kwam maakte ze deze foto. Misschien heb ik teveel tijd en onthoud ik teveel onnodige dingen maar kan slecht tegen dit soort dingen
De story is van 18 uur geleden en ze is nog in Amerika dus daar is het nog eens uren eerder. Kan dus best kloppen als de video snel is bewerkt en geüpload? Wat ik niet heel onlogisch vind klinken aangezien Mascha alles last minute doet?
2023!!!
Ja dat snap ik, maar ik bedoel meer dat het toch kan dat ze de story nog op 3 juni heeft geplaatst en de foto van vorig jaar ook van 3 juni is? De trend is toch iets posten van een jaar geleden? Of zitten we al in 2025 en heb ik lopen snoozen
Hmm ja daar dacht ik ook nog aan nadat ik reageerde.
Dan ga je vast heel goed (of juist heel slecht) op dit YouTube kanaal https://www.youtube.com/@HannahAlonzo
Zij maakt video’s over de leugentjes en misleidingen van influencers.
Maar wanneer komt het punt dat Masha echt hulp gaat zoeken voor haar koopverslaving. Ook in de TJMaxx video “Ik krijg zoveel comfort van body dingen kopen”… dan heb je toch een mentaal probleem. Bijna elke dag zijn ze in een winkel en zien ze dingen die ze ‘moeten hebben’ en waar ze ‘al zo lang naar op zoek was’. Moet toch vreselijk zijn om zo geobsedeerd te zijn met spullen.
Het kan ook zo zijn dat video’s waar er geshopt kan worden goed scoren. Een goed businessmodel dus.
Doen waar je plezier in hebt en daarmee ook flink cashen.
En daarna natuurlijk de opruimvideo’s
Haha ja maar daartussen de haul video’s nog!
Lijkt me een leeg bestaan. Maar voor de rest, hun verdienmodel is ook wel kapitalisme: al die disney vlogs…
Moet wel lachen om Mascha die naar een Disney versie van Marrakesh gaat en meteen naar de echte Marrakesh wil.
Hahaha ja want het was zó geweldig in Disney Marrakech
Wel benieuwd of ze daar ook opdringerige mannen, vrouwen die aan je arm trekken en daar henna op smeren of een armband om je pols doen en dan geld eisen en paarden die staan te wachten in de hitte om weer rondgereden te worden door toeristen hebben.
Haha nope, Marrakech in Disney/Epcot is de Aladdin-versie. Heel zen, een geinig fonteintje, een restaurantje. En oh ja je kunt er op de foto met de Geest. Maar verder natuurlijk precies hetzelfde als in het echt!
Edit: zo moet ik nog vaak denken aan Mascha en Gregor die er zo naar uitkeken om naar ‘Etlenna’ (Atlanta) te gaan. En van een koude kermis thuiskwamen toen ze daar geconfronteerd werden met de échte (arme) VS ipv de toeristische trekpleisters waar ze zich normaal bevinden
Je zoekt hulp als je ergens last van hebt en dan heeft ze niet. Financieel al helemaal niet.
Dit is absoluut niet waar. Tijdens de bouw heeft de koning van Marokko kunstenaars naar Epcot laten afreizen om mee te bouwen aan dit themagebied in Epcot. De Marokkaanse regering heeft anno 2024 nog steeds inspraak en geeft financiële ondersteuning. In dit gebied in zijn er geen karakters te vinden zoals de geest omdat dat niet matcht met het Islamitische geloof.
Het paviljoen is gethematiseerd naar een Marokkaans stadje. Het bevat onder meer een minaret, een replica van de Koutoubia-moskee en een replica van Sala. Het primaire doel van het paviljoen is de bezoeker een kijk te bieden op de levenswijze en cultuur van Marokko. Een van de bijdragen daaraan is de Gallery of Arts and History, een expositieruimte. Nog meer info
Haha maar in de video van Mascha zijn ze aan het eten in een restaurant met Arabisch thema en kunnen ze op de foto met de Geest…
Overigens ben ik er zelf geweest en Disney/Epcotfan, dus het was niet bedoeld als sneer naar de thematisering van World showcase. Maar Mascha trekt op basis hiervan de conclusie dat ze naar Marrakech wil. En laten we nu niet doen alsof World showcase daadwerkelijk representatief is voor de dynamiek van de echte stad.