Beutyblogtopic XL #15

Dat is wat Jade Anna heeft gedaan en dat mocht niet van sommige forummers, helaas.

7 likes

Volgens mij ging dat meer om haar (jonge) leeftijd.

2 likes

Ik vind dat mensen vooral lekker moeten doen wat ze zelf willen en niemand een verklaring hoeven te geven over wat ze met hun lichaam doen.

Ik vind het wel jammer dat ik weer het idee krijg dat we teruggaan naar het schoonheidsideaal van vroeger waarbij dun zijn weer de norm wordt (mede dankzij ozempic), dikke nepborsten en opgespoten lippen. Heb het idee dat we teruggaan naar het tijdperk van Victoria Beckham met dikke neptieten op een dun lichaam. Representatie van verschillende lichamen blijft echt belangrijk.

5 likes

Dun zijn is altijd al de norm geweest. Dat we een paar jaar hebben gehad waarbij de rijksten der aarde (overigens net zo goed met plastische chirurgie) dun met strakke dikke billen en borsten waren en enkele plus size (lees maat 44/46, maar verder perfecte verhoudingen) modellen ook mochten meedoen zegt echt weinig over de norm die voor de rest van ons gold.

21 likes

Ik vind wel dat ik haar daden mag bekritiseren. Al met al draagt dit gewoon bij aan het dunne irreele schoonheidsideaal.

5 likes

Maar ze ís dun? Dat is haar realiteit. Wat bekritiseer je dan? Dat ze is afgevallen in het algemeen?

6 likes

Laat die vrouw lekker haar buikwandcorrectie en borstvergroting doen. Niemand dwingt jou hetzelfde te doen.

7 likes

Ik bekritiseer haar lichaam niet, maar haar keuze voor een borstvergroting en buikwandcorrectie wel. Zij mag daar voor kiezen. Maar haar keuze draagt bij aan een voor velen onhaalbaar schoonheidsideaal. Waarbij het dus genormaliseerd is om operaties enkel voor je uiterlijk te ondergaan.

5 likes

Zeker niet

4 likes

Ze doet het niet enkel voor haar uiterlijk.

4 likes

Maarja überhaupt het afvallen is voor veel mensen al niet haalbaar? Had ze dat dan ook maar moeten laten? Jezus zeg :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik vind wel een verschil zitten tussen afvallen en onder het mes gaan voor je uiterlijk. Ik ben geen voorstander van cosmetische chirurgische ingrepen. Maar ik verbied het niemand.

6 likes

Ik ben vooral voor dat iedereen zich lekker en fijn voelt in zijn lijf en hoe diegene dat bereikt zal ons allemaal toch een rotzorg zijn?

6 likes

Ah gelukkig :joy:

11 likes

Body positive tenzij je er zelf onzeker van wordt

17 likes

Je verdraait mijn woorden. Ik heb er inderdaad geen ervaring mee. En als het alleen om het weghalen van overbodig vel ging vond ik het ook echt een ander geval. Maar het is niet alleen een buikwandcorrectie, ook een borstvergroting. Je kunt ook tevreden zijn met een minder ‘perfect’ lijf.

7 likes

En blijkbaar kan Cynthia dat niet en wil ze daar graag iets aan veranderen. Accepteer dat.

3 likes

Small tit energy in deze discussie

46 likes

Ik eis helemaal niet dat zij ongelukkig moet zijn. Maar goed dit onderwerp wordt bij velen blijkbaar te persoonlijk en ligt daardoor te gevoelig. Alle tieten groot en klein verdienen het om niet in gesneden te hoeven worden.

3 likes

Geen hangend buikvel willen hebben dat zeer doet en en geen legere hangende borsten willen hebben door het afvallen iets heel anders dan het zogenaamde schoonheidsideaal na willen streven.

22 likes