Beutyblogtopic XL #15

Ik vind het wel een leuk schilderij, maar zou het niet als cadeau willen hebben eigenlijk :sweat_smile:

6 likes

Hahaha vreselijk. Denk je een croissant te krijgen, wordt het een zwevende pruik.

13 likes

Als een vriendin van mij de moeite neemt om iets te schilderen over mij & voor mij, zou ik dat echt heel lief vinden. Ongeacht of het “perfect uitgevoerd” is

24 likes

Niet perfect is geen probleem, maar dit vind ik bijna eng

22 likes

Haha ach ja, it’s the thought that counts denk ik dan maar :joy:

3 likes

Haha dit! Een zelfgemaakt cadeau is 100x leuker dan iets uit de winkel, maar
 hiervoor had ik toch liever een geurkaars voor in de plaats gekregen.

3 likes

Met vrienden die zulke cadeaus geven heb je geen vijanden nodig.

9 likes

Misschien weet ze wel gewoon dat die vriendin zoiets leuk vindt?

5 likes

Hahah dit doet me denken aan de keer dat mijn dochter kappertje had gespeeld met haar 1 jarige broertje. En toen hebben we die afgeknipte haren later op een tekening geplakt en dat was echt zĂł creepy geworden :joy:

7 likes

Het kapsel maakt het creepy. Als ze dat weg had gelaten was het heeeeeel anders geweest.

4 likes

Kunstkritiek, ook leuk

6 likes

Late reactie, maar volgens mij zat de frustratie van Chanel in het feit dat Cynthia dacht de definitie van body positivity te kunnen bepalen. Ben het daarin ook volledig met Chanel eens trouwens.

2 likes

Over cynt;
Ik vind het opvallend dat haar blogpost heet ‘ii ga voor een buikwandcorrectie’ en dan ga je lezen en dan is het ‘ohja, en een borstvergroting’
Ergens vind ik die borstvergroting wat hypocriet (ja dit is een biecht en zegt ook iets over mij). Correctie klinkt nu eenmaal anders dan ‘vergroting’. Vergroting vind ik minder passen bij zelfacceptatie. Je kan nu eenmaal niet 30kg afvallen en grote volle borsten houden. Deal with it. Niets mis met kleine borsten. Los vel verwijderen snap ik veel beter.

8 likes

Het lijkt me zo tering vermoeiend om op alles in je leven gejudged te worden en te moeten verantwoorden. Ze wilt dikke tieten good for her.

59 likes

Ik snap vooral niet dat ze het nu al aankondigt, dan krijg je veel langer al die meningen over je heen.

5 likes

Volgens mij wil ze niet eens dikke tieten. De verklaring die ze geeft over vergroting vs lift (en die ze niemand verschuldigd is) vind ik heel logisch als ik het zo lees. Volgens mij is dat geen ongebruikelijk issue bij mensen die erg veel zijn afgevallen namelijk.

Waarom mag je wel de huid op je buik strak laten trekken maar moet je verder maar met leeggelopen (en mss wel erg hangende) borsten blijven rondsjouwen en ben je anders hypocriet? @Beutyschooldropout

19 likes

Soms vraag ik me echt af of sommige mensen hier kunnen denken. Het doet er niet eens toe, maar als jij 30kg afvalt zit het losse vel niet alleen op je buik. De vrouw beschrijft letterlijk dat ze van cup F naar cup B is gegaan en dat ze onvoldoende volume heeft voor een borstlift. Hoe denk je dat dat eruit ziet en waarom zou je wel wat met huid op je buik mogen doen, maar niet precies datzelfde probleem mogen oplossen bij je borsten?

Mensen hebben hier de mond vol van het schoonheidsideaal en wat haar beslissingen met andere vrouwen kunnen doen, maar ik denk dat het effect van haar samen hier bekritiseren om de keuze die ze maakt groter is (geeft je namelijk weer het idee dat iedereen altijd iets van je zal vinden) dan het effect van dat zij onder het mes gaat om er naakt hetzelfde uit te zien als ze nu in kleding doet.

114 likes

Een hele goeie, dit :clap:t3:

5 likes

Jonge al wilde ze grote ronde tieten gewoon omdat ze dat mooi vindt, wat boeit dat nou

41 likes

Baas over eigen lichaam maar met duizenden disclaimers die eraan vasthangen.

24 likes