Maar matchen jullie je foundation met je handen dan? Mijn armen zijn ook een andere kleur dan mijn gezicht maar het klopt wel altijd met mijn nek/hals
Maar dat doet ie bij Mascha ook niet
Gregoer
āWij zijn 2 millennials die al 20 jaar samen zijnā elke keer weerrr, stop daarmee aub
Echt irritant die mensen die hun generatie als hun hele identiteit aannemen.
Pff, waarom moeten ze dat zo benoemen? Snap sowieso dat hele gestrooi met generaties niet.
Nou dat gebeurd niet vaak meer tegenwoordig hoorā¦
Twintig jaar is lang hoor.
Ik heb vrienden die al in hun derde huwelijk zitten.
Ja maar dan kan je toch zeggen, wij zijn 20 jaar samen? Dat hele millennial zijn is irrelevant. Dat is wat er wordt bedoeld.
Ik blijf dat toch echt zo gek vinden wat wij allemaal van hun weten.
Mascha heeft gewoon met een andere man seks gehad waar Gregor bij zat, en hij heeft met allemaal verschillende vrouwen ādingenā gedaan waar zij dan bij zat.
Dat plopt vaak eens in mijn hoofd, en dan denk ik echt āwaarom denk ik hieraanā. Vraag me af wat de impact op Mila hier ( later ) op zal zijnā¦
Ik vind dit altijd zo een nare verkapte manier van jouw oordeel over iets geven. Blijkbaar ben jij het niet eens met hun levensstijl en dan onder het mom van āik maak me zorgen over hun kindā dat uiten.
Nee dat vind ik niet echt waar wat je zegt.
Vind het alleen echt heel vreemd dat ze dit met heel de wereld delenā¦
Omdat monogame relaties de norm zijn en daarom alles wat daarvan afwijkt al gauw als āschokkendā wordt gezien door anderen. Er zijn enorm veel mensen met open of poly relaties maar door het taboe wat erop rust wordt er vaak niet over gepraat. En als mensen erover praten heeft werkelijk iedereen het er over, zoals bij de Bollen familie. Ik vind het juist super stoer als mensen hier open over praten, al helemaal als ze een groot bereik hebben. En als een kind liefdevol wordt opgevoed en er open met het kind wordt gepraat zou ik niet weten wat er schadelijk aan zou zijn voor het kind?
Ja dat is mss wel waar ! Bij de bollen familie vind ik het bv ook gewoon⦠heb er geen mening over.
Ik denk dat ik het alleen āgekā vind dat we allemaal echt mega privĆ© dingen van hun weten⦠het is mss meer dat ? Geen idee.
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen allerlei accounts hebben op swingerssites e.d., het komt echt zoveel meer voor dan je denkt maar het is idd niet iets wat je tegen je collegaās verteld bijv door taboe
Maar ik vertel ook niet aan mijn collega hoe vaak ik seks heb in mijn monogame relatie, waarom zou iemand met een open relatie dat dan wel vertellen.
Ik heb echt 0 oordeel, you do you. Maar snap ergens wel wat @Popje bedoelt. Er zit voor mij wel verschil in vertellen dat je een open relatie hebt en vertellen dat je seks hebt gehad met een andere man terwijl er je partner toekeek. Nogmaals, geen oordeel, lekker doen als je daar zin hebt en mij shockeer je er niet mee, maar snap wel dat bepaalde info als te privƩ gezien kan worden.
Ja je verwoord het goed hoe ik er ook over denk.
Kan zeker wel naar vrienden toe enzo, maar dit echt in een podcast, geen idee hoeveel luisteraars. Daar ligt voor mij het verschil denk ikā¦
Je maakt je serieus druk om wat de impact op een kind zal zijn van twee overduidelijk nog superverliefde ouders die een goed seksleven hebben waarin ze elkaar de ruimte geven?
Haha dit, zou me eerder zorgen maken over de kinderen van je ābraveā buren, collegaās, familieleden, mede-forummers die (soms overduidelijk) al jaren in een kutrelatie zitten.
Zorgen maak ik me echt niet. Ik vraag het me alleen afā¦
Erger me echt aan je āā¦ā hele tijd. š„¹ Voedt enkel het gevoel dat JIJ er vooral wat van vindt.