Beutyblogtopic XL #15

Ja echt zonde. En snap dat t niet haar prioriteit is maar idd een simpel shirtje met een mooie short of pantalon kan ook een makkelijke outfit zijn. Vind dit echt zo’n typisch Amerikaanse outfit.

Nouja dat dus @Zemraluani :joy:

3 likes

Dan past het wel bij de foefs :laughing:

2 likes

hebben ze weer een spon voor weight watchers? Vooral gregor is echt super veel afgevallen zeg

6 likes

Neen geen WW. Wel hebben ze meermaals de raad gekregen vanuit fertiliteit om gewicht te verliezen. Ze doen aan portion control

4 likes

Wow inderdaad!

6 likes

Met de vlog van vandaag te zien blijkt Grefoef wel weer ziek te zijn, dit zou ook wel deels de oorzaak kunnen zijn van het gewichtsverlies bedacht ik me. Dat vind ik dan wel erg, als je door ziekte zodanig veel gewicht verliest

1 like

In disney kleden heel veel mensen zich toch zo, in disney themed kleding? Lijkt me niet raar

9 likes

Echt stop met zulke speculaties.

35 likes

Hoe kom je hier bij? Wat een aanname.

7 likes

Pas toen ik de tekst las, kwam ik erachter dat dat Nikkie is. Wat ziet ze er anders uit?

8 likes

Waarom zijn dit aannames en speculaties? In de vlog vertelt Mascha dat Gregor dagenlang heeft overgegeven. Op een foto op insta is duidelijk te zien dat hij heel veel gewicht kwijt is geraakt in die week. Gewoon een logisch gevolg en een goed bedoelde reactie.

6 likes

Maar van een paar dagen overgeven, verlies je toch niet acuut zoveel (zichtbaar) gewicht?

29 likes

Nee dat doe je ook niet.

Vind het ook een rare reactie eigenlijk. :sweat_smile:

5 likes

Je verliest dan ook veel vocht en dat kun je op zich wel zien. F1 racers verliezen soms wel 3kg tijdens een race van 2 uur. Dan kan dat in een week ook
Edit ik zeg niet dat t bij gregor het geval is. Echt geen idee

4 likes

Je gaat races van F1-piloten vergelijken met Mascha en Greg?? hahahaha

36 likes

My god

7 likes

Mijn man is net 5 kilo afgevallen in een week door ziekte

4 likes

Nee dat maak jij ervan, ik reageer op de opmerking dat je het niet kan zien als iemand een week ziek is

1 like

Ja dat had ik door, maar uiteindelijk zijn de omstandigheden van een F1-race helemaal anders dan bij ziekte.
Nu niet op jou specifiek gericht maar moeten we gewichtsverlies of -toename hier bespreken als daar door de persoon niets over wordt verteld? Echt raar dit

8 likes

Oh geen idee heb helemaal niks met Disney

5 likes