Beutyblogtopic XL #15

Ja precies. Dat heeft dus voornamelijk met jou te maken. Dat jij je daarover verwondert. Hun kind heeft daar toch niets mee te maken. Althans het is wat mij betreft niet aan jou om je daar zorgen over te maken. Het is jouw mening/verwondering.

4 likes

Ik krijg meer het gevoel dat ze jaloers is op het seksleven van Mascha en Gregor.

2 likes

Dit is niet echt waar sorry :smiley:

klopt !

Ik hou er over op.

6 likes

Ik ben het niet eens met wat Popje zegt, maar de jaloezie kaart trekken als iemand ergens kritiek op levert vind ik ook altijd wel flauw.

53 likes

Is niet de jaloeziekaart. De totale obsessie en zogenaamde bezorgdheid over dit soort relatievormen van andere mensen laten zien dat men er bovenmatig mee bezig is.

1 like

? Euh nee.

Ik vind dat jij veel heftiger reageert dan ik. Misschien heb jij wel ergens een issue ?

Trouwens voor alle duidelijkheid. Ik heb absoluut geen probleem met hun avonturen.

Mijn bericht was eerder bedoeld als “ik vind het gek dat wij dit weten, de vele details etc…” meer dus niet.

13 likes

Natuurlijk niet :joy: Ik zou never jaloers zijn op een niet-monogame relatie.

5 likes

Ik denk niet dat dat het probleem is, maar meer dat iedereen en zijn moeder hier vanaf zou kunnen weten?

Je houdt je kind buiten beeld voor haar eigen privacy, en hoewel hun seksleven hun eigen ding is en niets met hun kind te maken heeft, heeft dit denk ik wel indirect invloed hoe mensen dus naar haar ouders (en naar haar?) kijken?

En 3 van de 5 mensen denken misschien: prima doe je ding
Maar 2 zullen haar daar (hoe onterecht ook) misschien op veroordelen oid?

13 likes

Maar je weet het toch omdat je haar zelf volgt. Stop met volgen en je word ook niet geconfronteerd met feiten over haar leven die je liever niet weet.

3 likes

Flauw :joy: waarom duiken er altijd zoveel mensen op 1 persoon met een andere mening haha :sweat_smile: Misschien is @Popje gewoon wat preutser oid maar denk dat het punt (of meerdere punten :smiling_face_with_tear:) wel is gemaakt

18 likes

Mila groeit op in Amsterdam, niet in fucking Steenwijk of Tiel of Winterswijk of in welke ellendig bekrompen oorden mensen dan ook wonen. 0 op de 5 mensen in Amsterdam gaat denken dat ouders die soms iemand anders neuken in enig opzicht interessant of vreemd zijn.

If anything heeft Mila enorm burgerlijke ouders voor deze tijd lol. Ze heeft ouders die elkaars enige fucking relatie in hun hele leven zijn, getrouwd zijn voor zij geboren is, ze gaan elk jaar naar Disneyworld en hebben een hechte vriendengroep die grotendeels uit andere getrouwde koppels bestaat.

18 likes

Mwahahahah omg :rofl:

10 likes

Ik denk niet echt dat ik preuts ben. En als dat zo zou zijn, even goed.

Ik heb helemaal niets tegen hun avonturen ( heb ik ook nooit beweerd, jullie verdraaien mijn woorden ) maar ik verbaasde en betrapte er mezelf soms op dat ik het gek vind dat wij ( mensen die haar niet kennen ) dit allemaal weten.

Ook omdat wij hun helemaal niet kennen.

Al wie zich aangevallen voelt door mijn berichten, doe alsjeblieft niet. Ik vind het alvast niet erg, ben er ook zeker van dat er genoeg mensen hier zijn die het met me eens zijn.

Laten we er nu over ophouden.

7 likes

Dat ben je wel.
Ga maar terug naar Doetinchem.

10 likes

Ik vind het ook raar dat ik zoveel weet van mensen terwijl ze geen idee hebben wie ik ben. Ik kwam een keer een influencer in de tram tegen en ik vind het gewoon zo een rare gedachte dat ik wist hoe haar kinderen heten, dat ze slecht sliepen, dat ze in relatietherapie was etc. Niet het inhoudelijke maar dat ik veel wist over haar prive leven. En er groeit nu een generatie op van influencer kinderen waarbij we later erachter zullen komen wat voor effect dat op ze heeft. De pfaffs hebben bijvoorbeeld veel spijt van hun reallifeshow met name voor hun kinderen.

18 likes

Jullie hoeven deze mensen allemaal niet te volgen hè. Ik denk dat nog geen 10% van mijn vrienden ooit van al deze mensen gehoord heeft. Dit is net zoals dat mensen tijdens de pandemie een dagje uit gingen en dan klaagden over hoeveel mensen ze op straat zagen.

21 likes

Hahaha en in die “ellendige oorden” zijn er ook mega veel swingers etc dus dat zal het verschil ook nog niet per se maken (groetjes van iemand uit een vergelijkbaar ellendig oord)

5 likes

Ja maar in dat soort plekken vertelt de kapper dus gewoon alle details aan forummers zoals bij Michelle Bollen toen.

11 likes

Ik snap deze vergelijking niet.

4 likes

Haha oh dat verhaal heb ik niet meegekregen destijds. Gelukkig doet niet iedereen in een dorp aan dom geroddel mee :joy: Anders zou ik er ook niet meer wonen

6 likes