Het gaat er ook niet om of het wel/niet haar doel is, maar dat jij zegt dat er een bepaalde misvatting over haar hobby’s alleen hier leeft. Terwijl ze dus zelf zegt daar vaker kritiek op te krijgen en onderschrijft dat haar hobby’s soms intens en van tijdelijke aard zijn. En dat ze er veel vragen over krijgt en dan dus een cursus gaat maken.
Ik heb hier soms echt een oogrol smiley nodig
Omdat je op een forum mensen tegenkomt die jouw mening niet delen?
Precies
Ik zie nu de foto’s van Mascha in Disney op insta. Ik vind haar echt een mooie vrouw maar die kledingkeuzes, vreselijk!
Het is Star Wars merchandise. Een Stormtrooper-helm.
Je zou inderdaad denken dat het bij een attractie hoort, maar ik vrees dat het een tas is.
Ik denk eigenlijk een popcorn bucket
Ah, gelukkig. Da’s iets minder erg… (niet voor €25
)
Ze heeft zelf aangegeven dat ze momenteel in een fase zit waarin kledij niet haar prioriteit is. Ik denk dat ze met wat degelijkere basics er al wat netter zou uit zien zonder in te boeten op comfort. Maar voor haar zijn er maar 2 opties: ofwel legging en oversized shirt, ofwel Josh V crap die niet bij haar past
Ze is in Florida, waarom zou ze er netjes uit willen zien? Niemand heeft daar smaak of style.
Ja echt zonde. En snap dat t niet haar prioriteit is maar idd een simpel shirtje met een mooie short of pantalon kan ook een makkelijke outfit zijn. Vind dit echt zo’n typisch Amerikaanse outfit.
Nouja dat dus @Zemraluani
Dan past het wel bij de foefs
hebben ze weer een spon voor weight watchers? Vooral gregor is echt super veel afgevallen zeg
Neen geen WW. Wel hebben ze meermaals de raad gekregen vanuit fertiliteit om gewicht te verliezen. Ze doen aan portion control
Wow inderdaad!
Met de vlog van vandaag te zien blijkt Grefoef wel weer ziek te zijn, dit zou ook wel deels de oorzaak kunnen zijn van het gewichtsverlies bedacht ik me. Dat vind ik dan wel erg, als je door ziekte zodanig veel gewicht verliest
In disney kleden heel veel mensen zich toch zo, in disney themed kleding? Lijkt me niet raar
Echt stop met zulke speculaties.
Hoe kom je hier bij? Wat een aanname.