Beutyblogtopic XL #15

Echt stop met zulke speculaties.

35 likes

Hoe kom je hier bij? Wat een aanname.

7 likes

Pas toen ik de tekst las, kwam ik erachter dat dat Nikkie is. Wat ziet ze er anders uit?

8 likes

Waarom zijn dit aannames en speculaties? In de vlog vertelt Mascha dat Gregor dagenlang heeft overgegeven. Op een foto op insta is duidelijk te zien dat hij heel veel gewicht kwijt is geraakt in die week. Gewoon een logisch gevolg en een goed bedoelde reactie.

6 likes

Maar van een paar dagen overgeven, verlies je toch niet acuut zoveel (zichtbaar) gewicht?

29 likes

Nee dat doe je ook niet.

Vind het ook een rare reactie eigenlijk. :sweat_smile:

5 likes

Je verliest dan ook veel vocht en dat kun je op zich wel zien. F1 racers verliezen soms wel 3kg tijdens een race van 2 uur. Dan kan dat in een week ook
Edit ik zeg niet dat t bij gregor het geval is. Echt geen idee

4 likes

Je gaat races van F1-piloten vergelijken met Mascha en Greg?? hahahaha

36 likes

My god

7 likes

Mijn man is net 5 kilo afgevallen in een week door ziekte

4 likes

Nee dat maak jij ervan, ik reageer op de opmerking dat je het niet kan zien als iemand een week ziek is

1 like

Ja dat had ik door, maar uiteindelijk zijn de omstandigheden van een F1-race helemaal anders dan bij ziekte.
Nu niet op jou specifiek gericht maar moeten we gewichtsverlies of -toename hier bespreken als daar door de persoon niets over wordt verteld? Echt raar dit

8 likes

Oh geen idee heb helemaal niks met Disney

5 likes

You mean Didney

5 likes

Hou eens oooohoooop

7 likes

Ik moest ook even kijken. Maar ze ziet er ook wel heel bruin uit door flink wat bronzer gebruikt te hebben denk ik?

5 likes

Eeehhh leest Mascha mee ofzo? :rofl: Ze zegt het ineens niet meer in hun laatste podcast :joy::sweat_smile:

1 like

Ik zie niks anders of geks, alleen geen fake lashes op.

8 likes

Ik zit een vlog van mascha te kijken en daarin vertellen ze dat ze een half jaar bezig zijn geweest met afvallen vanwege een fertiliteitstraject.

2 likes

Er is geen woord over weight watchers gezegd. Alleen dat ze portion control doen nu.

12 likes