Beutyblogtopic XL #15

Nee joh Weight Watchers was toch alleen spon

12 likes

Hahaha wat heeft dat met deze video te maken? Nou
 misschien dat mensen je nu associeren met afvallen = WW gezien je zo laaiend enthousiast was erover

42 likes

Waarom gebruikt ze nu niet de methode van WW om af te vallen? Behalve dat ze niet betaald wordt ervoor
 maar het leek wel een goede snelle methode om af te vallen.

4 likes

Dat is precies het probleem van WW (en elk ander dieet), snel afvallen is nooit goed én niet duurzaam/lang vol te houden.

22 likes

Blijkbaar werkt het niet goed genoeg of wil ze het niet gebruiken/of in elk geval zeggen dat ze het niet gebruikt zolang ze er niet voor betaald krijgt (logisch in haar geval).

8 likes

Het lukt ze zo te zien toch prima zonder?

3 likes

Maar WW is bĂ©st okĂ© toch? Je mag gewoon alles eten etc. m’n moeder is er de afgelopen twee jaar ook flink mee afgevallen en dat blijft er nu ook af.

8 likes

Nee natuurlijk niet, ze willen niet dat je afvalt want dan zeg je je abonnement op. Vooral toen die coachingsavonden er nog waren en je voor iedereen moest wegen was het net een cult.

En oja, ook grappig. Per 100 gram groenten die je eet krijg je een extra punt. Dus ik zat wel eens een hele bak tomaatjes op te eten om daarna een chocoladereep op te eten. Echt hopeloos word je ervan :joy: ben blij dat ik van die mindset af ben

51 likes

Mascha in de mall bij bath & body works: “in plaats van roekeloos te shoppen heb ik een lijstje waar ik me goed aan hou”
10 minutes later : “het is vooral bij bath & body works waar ik ben los gegaan”

21 likes

Het lijstje:

• ga los
43 likes

Ik vind dat kijken of Mascha wel ww gebruikt om af te vallen omdat ze er ooit spon van had echt smerig. Tuurlijk was ze ooit enthousiast want het was sponsoring en ze viel af. Daarnaast werken die methodes voor mensen met discipline prima, je valt op een gezonde manier af en normaal tempo af. Nadeel is dat je ook makkelijker weer aankomt als je geen punten meer telt en de controle van een coach weg valt.

24 likes

Nou sorry, ik vind geld verdienen op welke manier dan ook op het promoten van afvallen middels commerciele partij pas smerig. Wat mij betreft zijn ze nu stukken beter bezig, gewoon achter de schermen gezonder leven.

7 likes

Waarom zou je niet mogen verdienen aan afvallen?

10 likes

Dat is nog steeds geen reden om met zijn allen te focussen op of ze afvallen, hoe ze afvalleb en of dat wel met weight watchers is.

7 likes

Mag wel, maar vind het persoonlijk niet heel chique
 Voor de meeste vrouwen is lichaamsbeeld toch kwetsbaar. Ik vergelijk het een beetje met Anniq die geld verdiende op vrouwen die zwanger willen worden, ook op iets kwetsbaars. Maar jij denkt daar anders over?

@Shaaar klopt, ben ik met je eens.

7 likes

Ja maar dat was gebakken lucht. WW is gewoon kcal tellen maar dan anders verpakt

21 likes

Dat is wel echt totaal iets anders. Ww is geen gebakken lucht. Ik vind ook vanalles van methoden als weight watchers (net als van dat overheden geen maatregelen nemen die overgewicht echt tegengaan), maar het principe van diëten is gewoon structureel minder eten dan je verbrandt en weight watchers is een van de vele manieren om dat mee te doen. Annic verkocht gewoon gebakken lucht. Wat mij betreft mag je prima ondernemen rondom vrouwen die zwanger willen worden (kijk alleen al naar de hoeveelheid bedrijven die actief zijn op voor de doorsnee vrouw compleet onnodige ovulatietesten), dat gebeurt ook aan de lopende band.

16 likes

Goed punt!

8 likes

Ik kwam net langs een insta account genaamd rikilovesriki die een filmpje had over dat nikkie tutorials een product van hun heeft gepikt. Ik volg nikkie niet en wist ĂŒberhaupt niet dat dat product bestaat. Een lampje voor op je puisten
?

3 likes

Ja deze is dat: https://nimya.com/products/fix-snatch-led-patch

Was toen wel wat verdeeldheid over in de comments kan ik me herinneren, sommigen zeiden dat dat helemaal niet werkt of dat ze meer evidence-based producten moet maken en anderen waren juist heel lovend over dat ze de tech kant van beauty op gaat

4 likes